Täytyy sanoa, että pikkaisen oli velkaa juu, jos kerran pari milliä hukkuu kokonaan vanhojen velkojen kuittaamiseen. NO, hyvä että on mistä kuitata, puistattaa ajatus, MITÄ JOS SITÄ MESTARUUTTA EI OLISI TULLUT. Pelasti näköjään aika paljon asioita.
Mitäs sitten myydään ?
13
155
Vastaukset
- Aloittaja huh huh
Ei olleet siis konkurssipuheet mitään keksittyä huuhaata ja provoamista, kylläpä kävi melkoinen tuuri, että pelastuttiin ja ollaan edelleen olemassa. Onkohan muuten nyt kaikki velat jo kuitattu, vai vieläkö sitä löytyy toiset 2 milliä ??
Että ollaanko vieläkään pelastuttu täysin ?? - Åboy
Tappiot ovat ajalta jollin merkonomi Narvanmaan piti istua rahakirstun päällä. Yhden talousneron hölmöilyjen paikkaaminen ottaa aikansa. Tosin ei kai noita parin vuoden jättituloksia ole sentään 100% sijoitettu lainojen hoitoon. Tottakai rahaa on käytetty muuhunkin. Hyvä asia on että nyt TPS tekee loistavaa tulosta.
- Pientä perustelua
Tekeekö ? Miten perustelet sen loistavan tuloksen ?
Kyllä sitä voittoa tuli yli 700 000, mutta kun siinä oli Suikkasen milli ja vielä Filppulasta jotain päälle. Ensikaudella tälläisiä eriä ei enää tule, ainakaan ei näytä siltä, joten jos seura ei ala tuottamaan, niin mennään taas miinukselle. Ei ole millä paikata surkeaa tuottoa.
Ja eiköhän Tepsi lyhentänyt lainaa niin paljon mitä täytyi, katsos kun lainanottaja ei saa määrätä milloin maksaa takaisin tai huvittaako maksaa lainkaan.
Mutta joo, parempaan suuntaan mennään.- Ruissalossa
saattaa olla vielä jotain realisoitavaa.
- Åboy
Ruissalossa kirjoitti:
saattaa olla vielä jotain realisoitavaa.
Nykyisin kyllä lainanottaja voi sopia lainanantajan kanssa lyhennyksistä. Joustoa kyllä löytyy neuvottelemalla. Ei nämä ole kiveen hakattuja juttuja sentään.
Toisekseen ennustaminen on vaikeaa, varsinkin tulevaisuuden ennustaminen. Katsotaan vuoden päästä missä mennään. Itse uskon että talousneron hölmöilyt on hoidettu ja TPS toimii taas terveellä pohjalla.
- Joustoa :))
Kyllä se kuule jossain jousto loppuu, nämä on vanhoja velkoja.
Uskoa voi vaikka joulupukkiin, mutta mitään näyttöä ei vielä uskomuksellesi löydy.- Åboy
Mihin oma väitteesi sitten perustuu? Juoruämmien kokouksessako asiasta tiedettiin?
- Jyppi rulettaa!
Åboy kirjoitti:
Mihin oma väitteesi sitten perustuu? Juoruämmien kokouksessako asiasta tiedettiin?
Mitä!? Jäikö sinulta kokous väliin???
- Mistäköhän
Åboy kirjoitti:
väitteestä on kysymys ? Kyllä nämä jutut on ihan Tepsin tiedottamia lähtien siitä, että saadut rahat menevät vanhojen velkojen hoitoon.
- Totta on tietenkin
se, että Tepsi on tunnettu huuhaajoukkue ja saattaa tiedottaa ihan mitä sattuu. Pienen pelaajabudjetin joukkueen palkkakuluista puuttuu ykkösketju kokonaan jne. ja tämäkin on tj:n itsensä jälkikäteen myöntämä asia.
- Mutta ehkäpä
tarkoitit tepsinjohdolla juuri näitä juoruämmiä, ei, niihin kokouksiin en pääse enkä edes halua.
- HUNAJATA1234849852
Mutta ehkäpä kirjoitti:
tarkoitit tepsinjohdolla juuri näitä juoruämmiä, ei, niihin kokouksiin en pääse enkä edes halua.
Mahtaako monikaan olla kuullut TPS:n Hunajatan alkuperäistä versiota ?
Biisiä joka maalinjälkeen alkaa soida ? No tässä kuitenkin teille kaikille kiinnostuneille
http://www.youtube.com/watch?v=JCrwXj3hUis
(Linkki vie Youtubeen (Erkki Liikanen Hunajata Alkuperäinen versio)
- Kulttuurivuosi jatku
Kappale on melkoinen klassikko! Nostaa hyvän fiilingin Turussa ja ärsyttää muita. Juuri noin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734