Yleensä kysytään hienoinpia Disneyn piirettyjä!! minä listasin omasta mielestä 5 Huonointa!
1.Klassiko #46:Aivan villit!
2.Klassiko #44:Lehmäjengi!
3.Klassiko #47:Riemukas Robinsonin perhe!
4.Klassiko #40:Atlantis-Kadonnut kaupunki!
5 Klassiko #39:Keisarin uudet kuviot !
Jos pistäs perusteluja vielä!!
Aivan villit: on aika suora kopio Madacaskar elokuvasta joka niitti silloin aikoinaan suosiota!! miten disney voi vajota noin alas!! muutenkin aika turha tekele!
Lehmäjengi:Lehmäjengin nähtyään ymmärtää, miksi sen ajateltiin olevan Disneyn viimeinen 2D-animaatio: Elokuvahan on (suoraan sanottuna) kamala. Heikoin tekijä ei mielestäni ole musiikki tai juoni, vaan animaation taso. Hahmot ovat minun makuuni liian kulmikkaita, möhkälemäisiä ja kovin persoonattomia.
Riemukas Robinsonin perhe: Tää ei vaan jotenkin nyt kolahda..liian mauton mun makuun!! en pidä myöskään animaatiosta tässä elokuvassa!
Atlantis-Kadonnut kaupunki:Atlantista katsoessani mieleeni tuli vähän väliä pätkiä Pocahontaksesta ja Aarreplaneetasta, ikään kuin Atlantis olisi ollut näiden kahden sekoitus. Aarreplaneettahan tosin ilmestyi vasta Atlantiksen jälkeen, mutta jostain syystä pidin siitä enemmän.Piirrostyyli tuo mieleeni jotain...en tiedä, jotain hyvin ei-Disneymäistä.
Keisarin uudet kuviot:Näitä vaan on Disneyllä (ja muilla) jo nähty. Siksi on pitänyt laittaa tarina tapahtumaan inka-keisarille. Pakkaa on sekoitettava vielä vähän lisää, joten elokuva on kuorrutettu komiikalla ja kohelluksella.Tarina on minun makuuni aivan liikaa sähläämistä ja sekoilua, jonka kai pitäisi tehdä tuhannesti kuullusta tarinasta erikoinen ja jotenkin särmikäs. Tälläkertaa ei vaan toimi.
Huonoimmat Disneyn piiretyt!
6
1620
Vastaukset
- NoJopas
Mainittakoon nyt ensin etten ole vielä nähnyt/vaivautunut katsomaan:
Saludos amigos
The Three Caballeros
Make mine music
Pennitön ja suruton
Melody time
Ichabod and mr. Toad
Lehmä jengi
Aivan villit
Bolt
Kaksin karkuteillä
Noista en siis pysty sanomaan ovatko hyviä vai huonoja. Mutta nyt niihin elokuviin mihin en ole ihastunut:
Pinokkio
Arvostan kyllä visuaalista puolta, mutta tarina enimmäkseen ahdistaa.
Kaunotar ja hirviö
Tätä ylistetään paljon, mutta itse en ole saanut tästä mitään kiksejä. Belle ärsyttää, puhuvat esineet eivät kiinnosta... Yleensäkään en ole rakkaus-teeman perään. (Paitsi Kaunottaren ja Kulkurin)
Herkules
En tykkää piirrostyylistä. En muuten muutenkaan tykkää kreikkalaisesta mytologiasta tai taidehistoriasta. Herkulekseen ei oikein pysty samaistumaan.
Tarzan
Vähän sama juttu kuin Herkuleksen kanssa, ei vaan kiinnosta. Vielä pitkä miinus musiikeista.
Keisarin uudet kuviot
En pidä kohkaushuumorista. Myönnän kyllä että osa vitseistä myös nauratti.
Pikku Kananen
Aika mitäänsanomaton.
Riemukas Robinsonin perhe
Tässäkin oli ihan hauskoja hetkiä mutta myös liikaa sekavuutta.
Tuossa Aivan villit vs. Madagascar vertailussa on voinut laina olla toisinkin päin. Elokuvien valmistumisella ei ole hirveästi eroa eli niitä on ihan yhtä aikaa tehty. Kun vertaa että Aivan villeissä yritetään tehdä suht realistisia elokoita ja Madagascarissa täysin karikatyyrejä voi myös laskeskella kumman tekemiseen on mennyt enemmän aikaa, eli kumman käsikirjoittaminen on alkanut aiemmin.... Ja kumpi studio nyt yleensä on lainaillut ideoita muilta.
No jaa, toisaalta ihan sama koska Madagascar on yksi huonoimmista elokuvista ikinä enkä Aivan villejä ole jaksanut edes katsoa vaikka se tv:stäkin tuli. :D Top 3 huonoimmat
1. Bambi: Ei jotenkin natsannut. Elokuva ei ollut kovinkaan huono, mutta muihin Disney-animaatiohin verrattuna aika huono. Pidin jatko-osasta enemmän.
2. Dumbo: Sama juttu kun Bambin kanssa. Hyvä elokuva, mutta verrattuna muihin Disneyn heikoint antia.
3. Topi ja Tessu: Samat perusteet kun kahteen aikaisempaan.- ...
-Bambi
-Dumbo
-Tuhkimo (hiirien puheesta ei saa mitään selvää ja ne vaan ärsyttää)
-Melkein kaikki 3d animaatiot (liian modernia ja yleensä pilattu liialla komedialla)
-Liisa ihmemaassa (liian sekava ja random) - Sirupiru
Topi ja Tessu 2
Ihan kiva, mutta aika tylsä ja mitäänsanomaton. Ei ollut yhtään jännitystä niin kuin ekassa.
Pieni Merenneito
En tiedä miksi, mutta en vaan tykännyt. En jaksanut kahtua loppuun asti
Dumbo
Tästä en koskaan tykänny. Katoin sen silti joulusin...
Tuhkimo
Vaan, koska suomidubit oli jotain ihan kamalaa. Ei tuhkimo kakkonenkaan kyllä minusta mitenkään erikoinen ollut.
Valiant
Tää oli siis joku semmonen 3D juttu. Tylsä. Ei viitsinyt katsoa kuin puoleen väliin.
101 Dalmatialaista
Kai tämä oli ihan hyvä leffa, mutta itse en ikinä oikeen pitänyt siitä. Se oli jotenkin ahdistava ja minusta välillä vähän huonosti dubattu. - Disneyfan
Täytyy sanoa, että uusimmat eivät ole natsanneet juurikaan (paitsi Kaksin karkuteillä, joka oli mielestäni jo vähän sinne päin mitä vanhemmat Disneyt ovat). Itseäni tökkii uusimmissa tämä tietokoneella tekeminen, jotenkin ei saa samaa fiilistä kuin vanhemmissa. Omia lempielokuviani ovat nimenomaan Leijonakuningas, Pieni merenneito, Kaunotar ja Hirviö, Tuhkimo... puhumattakaan Aladdinista, Herkuleksesta ja Notre Damen kellonsoittajasta.
- DisneyMagic
Itse pidän klassikoista, mutta jatko osat taas ovat varmaankin Disneyn pahin virhe!!! Listasin muutamia esimerkkejä. Pocahontas2 EIIII! Tiedän että tarina meni historiallisesti oikein, mutta se pilaa ensimmäisen leffan: vaikka tapahtuisi mitä olen aina sinun...ikuisesti, sitä paitsi Smith on jokatapauksessa parempi kuin Rowwle, minulle pocahontas 2:sta ei ole olemassakaan . Tuhkimo 2 ja etenkin 3: Kakkosessa on erillisiä tarinoita ja kolmosessa pilataan ykkönen sillä että mitäpä jos kaikki olisi mennyt toisin. Leijonakuningas 2 oli ihan ok ja 3 pilattiin myös katsomalla sinne minne ei ykkösessä nähty. Tosin leijona kuningas3 pilattiin hauskalla tavalla joten en välttämättä kanna kaunaa Disneylle (: se sentään sijoittui ykköseen. Pieni merenneito 2 ja 3...mjaa 2 oli kyllä ihan ok mutta 3 mitään sanomaton, mutta pidin kyllä Arielin äidin tarinasta vaikka se olikin surullinen...Mulan 2 en oikein muista mitään vaikka tiedän että olen nähnyt sen. Tarzan 2 ja atlantis2: molemmissa yksilöllisiä tarinoita kuten tuhkimo2:ssakin, mutta atlantis meni kuitenkin parempaan suuntaan kuin tarzan2. Kaunotar ja hirviö2 Mitä hemmettiä ne oikein ajatteli pistäessään teeman joulusta? leffa oli muutenkin ihan tylsä. Notredamen kellon soittaja 2 oli myös tylsä ja peter pan 2 vedettiin melkein myös samalla tyylillä kuin ykkönenkin. Lemppareitani ovat Kaksin karkuteillä, Pocahontas(Huom 1) Leijonakuningas, Kaunotar ja hirviö, Aladdin, Pieni merenneito, Mulan, Prinsessa ja sammakko ja herkules.Ei Disneyn piiretyissä Anastasia, Joutsen prinsessa ja Quest for camelot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778