Hei!
Tarjolla olisi bisnesmalli, jossa voi ansaita Internet-sivustoilla kotoa työskennellen ahkeruudesta riippuen noin 500-1000 euroa viikossa. Itse olen tätä harrastanut työn ohella jo muutaman vuoden, mutta nyt uuden työn ja ulkomaille muuton takia ei aikaa eikä innostusta enää ole. Työ vaatii vähintään tunnin päivässä viisi päivää viikossa, mutta enempi on suositeltavaa. Työn opetteluun menee noin 10-20 tuntia entisistä taidoista riippuen. Näytän kuitenkin kaiken tarvittavan mahdollisimman yksinkertaisesti ja autan mahdollisissa ongelmissa.
Työ vaatii hieman aikuisviihteen katsomista ja sivujen seuraamista, joten jos paljas maitorauhanen tuottaa ongelmia, ei kannata turhaan ottaa yhteyttä.
Haen pelkästään motivoituneita ja luotettavia henkilöitä, joten kerrothan jotain itsestäsi viestissäsi. Luovutan bisnesmallin enintään viidelle valitsemalleni henkilölle.
Tuottotakuu: Haluaisin bisneksestä 300 euroa, mutta minulle sopii että maksat vasta kun olet itse ansainnut 1300 euroa voittoa.
Jos olet kiinnostunut, niin ota yhteyttä osoitteeseen: [email protected] ja kerron lisää.
Tarjolla bisnesmalli tuottotakuulla
jani.lahdenvirta
1
181
Vastaukset
- Täys kusetus
Joko 100 käyttäjää tuli ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760