Tuore kansanedustaja Juku-Kalle Raid on kiistelty persoona.
Raid pääsi keväällä Riigikoguun eli Viron parlamenttiin varasijalta. Vaaleissa hän sai yli tuhat ääntä puolueisiin sitoutumattomana ja nollabudjetilla.
Julkisuudessa väitetään, että olet punkkari. ”Sitä en ole ollut koskaan.” Toiset sanovat, että olet nero. ”Sitäkään en ole.” Kolmansien mielestä olet juoppo. ”Juoppo voin olla. Keltaisen lehdistön jutut, että vietän paljon aikaa Riigikogun kahvilassa, eivät pidä kuitenkaan paikkaansa. Kolme olutta olen siellä juonut.”
Miten näet yhteistoiminnan Suomen ja Viron välillä? "Yhteistyö suomalaisten kanssa sujuu, mutta se ei tarkoita kulttuurien sulautumista vaan jopa niiden voimistamista. Sen kehittäminen on varmasti yksi osa syksyn tapaamisesta. Suomella pitää olla siinä erityinen osa.
Virossa on pikkuveljen ongelma. Ei haluta tunnustaa, että Suomi on auttanut monta kertaa virolaisia eloon jäämisessä. Vähäinen kiinnostus Suomen kulttuuria kohtaan johtuu siitä.
Suomalaiset ovat kirjoittaneet analysoiden virolaisesta kulttuurista niin paljon, että se on jopa äärettömän karmeaa! Virolaiset eivät ole itse siihen pystyneet. Suomalaisilla on pidempi itsenäisyyden kokemus. Esimerkiksi naisten äänioikeus jo vuonna 1906 on yksi asia, joka tukevoitti Suomen demokratiaa. Ja nykytilanteesta sen verran, että olen perussuomalaisten kanssa monessa asiassa samaa mieltä. On hölmöä maksaa laiskojen etelämaalaisten velkoja.”
VIRON HAKKARAINEN VAUHDISSA
Häirikkö herrojen
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770