Elikkäs tein erääseen koneeseen osion xp homea varten, xp asentui siihen niinku pitääkin ja käynnistyy oikein. Noh, koitin sitten asentaa ton sp2:n erilliseltä (winkan virallinen asennusmedia)platalta mutta tökkää siihen, että ilmoittaa levytilan riittämättömyydesdä asennuksen poistoa varten?! "lisätilaa tarvitaan 4Mt tai 4Mtbjostiedostot myös varmuuskopioidaan asennuksen poistamista varten." Siis että hä? Tässä osiossa on kyl joku 15.5Gt vapaata tilaa.
Juuri eilen koe asensin xp:n kans osioituun paikkaan ja tältä levyltä sp:n eikä mitään ongelmia... mikä mättää?!
sp2:n asennusongelma
6
244
Vastaukset
Miksi et asenna sitä Windows updaten kautta? Ei koneeseen tule viruksia. Teitkö pika alustuksella vai täysi.
- xphomenoertti
Joo, no tuota vaan epäilin, että uskaltaako tuota laittaa verkkoon ollenkaan jos ei oo tota sp2:ta, kun joskus muinoin tein uudelleen asennuksen yhteen koneeseen ni oli heti tukossa kun ilman sitä yhdistettiin.
Taisimpa muuten tehä pikaisella alustuksella... pitäisköhän koittaa uudestaan alustaa ja asentaa...
Kumpikos siinä pitäisi olla fat32 vai se ntfs(vaimikäsenyoli) alustus... Eli kannattaa aina Windows Xp alustaa täysi alustuksena ja NTFS muotoon. Se kestää pidempään, mutta alustaa kunnolla kaiken pois. Minulle ei ole tullut koneelle viruksia, kun olen päivittänyt Win Xp Sp2 Sp3 seen. Virustorjunnaksi suosittelen tätä: http://www.microsoft.com/fi-fi/security_essentials/default.aspx
- xphomenoertti
No koitin uudestan ja alustin kunnolla, mutta ei vaan suostu asentumaan tuo sp2.
Mikähän kumma siinä sitten on, kun ei muka levytila riitä? Hö! Jos ei millään asennu, niin sitten Windows updaten kautta. Asenna ensin kaikki muut päivitykset ennen Sp2... Ja Sp3...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517