Täällä on varmasti niin varattuja ja sinkkuja ym.
Moni ihmettelee miksi varattu käy täällä, olen varattu
Kysymys: Miksi ikävöit/kaipaat? Onko kysymys halu saavuttaa kohteeseen
a) ystävyyssuhde
b) avoin läheinen työtoveruus
c) parisuhde
d) seksisuhde
e) muu, mikä?
f) jokin yhdistelmä edellämainituista, mikä?
g) eos
Gallup: Miksi käyt täällä lukemassa/kirjoittamassa...
18
254
Vastaukset
- Sinkku nainen
Oliko tämä vain varatuille? En ole varattu.
Ensisijaisesti parisuhde, mutta seksisuhdekin kävisi, jos ei muuta ole tiedossa. En kuitenkaan alkaisi miksikään yhdeksi panoksi muiden joukossa kovin pitkäksi aikaa, mutta silloin tällöin, kun itsellä mieli tekisi, niin miksi ei. Ystävyyssuhde ihan mielekäs vaihtoehto, mutta mun mielestä ystävyyteen ei sisälly seksi. En tiedä haluanko vain platonista suhdetta hänen kanssaan, kun kuitenkin on seksikäs mies, mutta jos mies osoittautuisi hyväksi tyypiksi, niin sitten edes ystävyys.- ap
Kaikille kaikille oli tarkoitettu joo
Ymmärsin varmaan oikein, kun ajattelen, että sinullakin on yksi tietty, johon etsit yhteyttä ja suhdetta tätä kautta.
EI se varmaan ihan utopistista ole, jos on pienikin mahdollisuus, että hän on täällä lukemassa.
Tuo seksin määritelmäkin voi olla aika laaja, mitä se kenellekin sisältää, missä menee raja...joo
- galluppvastaus
Täällä myös varattu vastaaja.
Vast.
e. kumpa tietäis, huvittavaa, nollata ajatukset..
ja g .. ehkä ikävä jotain ihmistä. josta ei enää koskaan kuulu, ehkäpä..
No, miksi aloittaja on täällä ja syy?
Yst. toivon että vastaat.- ap
Täytyyhän nyt vastata, kun kauniisti pyydetään vaikka on toi kellokin taas vierähtänyt ei kuitenkaan täällä vaan ihan asiallisemmissa merkeissä.
taidan olla lähes samoilla linjoilla, nollausta ei tapahdu, mutta mutta vois vastata, että kaikki paitsi c ja d, niitä ei täällä mun mielestä voi tavoitella, joku muu voi ja saa vapaasti olla toista mieltä. Toisaalta joissakin olosuhteissa c ja d voi olla seurauksia mutta ei mitenkään perustu näihin ympyröihin.
Samoin voin sanoa, jos eräs varmuudella poistuisi täältä, niin tuskinpa itsekään löytäisin mitään mielenkiintoista.
Yksi hyvä syy olet sinä tuntematon, joka kiinnostui aloituksestani :) - galluppvastaus
ap kirjoitti:
Täytyyhän nyt vastata, kun kauniisti pyydetään vaikka on toi kellokin taas vierähtänyt ei kuitenkaan täällä vaan ihan asiallisemmissa merkeissä.
taidan olla lähes samoilla linjoilla, nollausta ei tapahdu, mutta mutta vois vastata, että kaikki paitsi c ja d, niitä ei täällä mun mielestä voi tavoitella, joku muu voi ja saa vapaasti olla toista mieltä. Toisaalta joissakin olosuhteissa c ja d voi olla seurauksia mutta ei mitenkään perustu näihin ympyröihin.
Samoin voin sanoa, jos eräs varmuudella poistuisi täältä, niin tuskinpa itsekään löytäisin mitään mielenkiintoista.
Yksi hyvä syy olet sinä tuntematon, joka kiinnostui aloituksestani :)Kiitos kauniista ja rehellisestä vastauksestasi ap :) täällähän sitä taas tänään jonkin aikaa.... :D
- Ajankuluksi
Yksinäisen ihmisen ajankulua. En ikävöi ketään ihmistä, kohteeni ikävään olisi sitten lähinnä jonkunnäköinen seurustelusuhde vaikka en tiedä josko enää kaikkien sinkkuvuosien jälkeen todella olen kiinnostunut sellaisestakaan. Siis en kuulu niihin jotka täällä etsivät itselleen kohdistettuja viestejä tai kirjoittelee sydäntäraastavia kaipuun sanoja. Käyn joskus lueskelemassa ja erittäin harvoin kommentoin.
- rt67yuhn
en ole varattu
Suren mennyttä
enkä mä oikeasti edes halua häntä enää takaisin. Se on loppu
Mut ikävöin
ihmistä tai ajatusta siitä millaista on
olla rakstunut molemmin puolin
joku jonka kanssa se nyt onnistuu- khgddfg
Ehkä sinä - tai te - ymmärsitte toistenne avulla jotain siitä, millaista se voisi olla, yhteys kahden ihmisen välillä
- Sir Lee Fan
Joskus käyn täällä muuten vaan. En ikävöi ketään. Olen varattu nainen.
- ap
onhan sekin hyvä syy. Täällä on vaan niin paljon small talkia, mikä ei ulkopuolisille paljonkaan merkitse.
- eka työ, sitten huvi
Sanoisin että yhdistelmä kohdista a, b ja d. Mies on saanut sukat pyörimään jaloissani ja tiedän hänen olevan rengastettu, joten parisuhdetta en saisi, vaikka tuskin sitä oikeasti edes haluaisinkaan. Lisäksi parisuhteeseen vaaditaan rakkautta, enkä oo "kypsä" sitä antamaan. Mun ikävöintini motiivi on hauskanpito, uteliaisuus, fyysinen vetovoima (ihan ennenkuulumaton tunne -ravisteleva, herättelevä- omalla kohdallani oikeasti!)... koitan kovasti kieltää kaikki tunnepuolen heilahdukset siksi, että tulevaisuutta meillä ei ole romanttisessa mielessä. Ikäerokin on niin suuri. Käyn täällä haaveilemassa, ainahan sitä saa fantasioida. En ole nähnyt häntä vähään aikaan, voi olla että todellisuus onkin jotain muuta mitä muistelen iltaisin. Tietämättömyys on autuasta.
- nollaluokkaa
Ajankuluksi luen ja joskus vastailen. Eipä ole ketään ketä ikävöis tai kaipais
- kunkysyt
ehdottomasti b. ei vaan sillä perinteisimmällä kaavalla.
- ap
ok, mutta miten kuvailisit sitä "perinteisintä kaavaa", arvaanko oikein, että siihen sisältyy seksiä?
- Ajankulua sekä
vapaa. Kaipaan. A&b
- Persereikä.
Antamassa omia kommentteja asiosta.ts...mielipiteitä.
- SydänTahtoo
Olen sinkku. Toivomukseni olisi parisuhde (c), koska tunnen hänen olevan myös ihmisenä potentiaalinen sielunkumppani myös ystävyyssuhde voisi toimia. Ystävyyssuhteen haaste olisi ettei sotke sitä c &d-tyyppiseen viritelmään ;-) En hae c tai d-vaihtoehtoa, mutta kuten ap sanoi, jossain tilanteissa sekin saattaisi olla seuraus. Kun tuntee toiseen myös henkisen vetovoiman lisäksi, fyysistä vetovoimaa on vaikea pysyä puhtaasti ystävälinjalla.
- Täällä 1+1=0
Täällähän käy parisuhteeseensa kyllästyneet jotka toitottaa,että ihanaa. Sitte yksinäiset,jotka tosissaan eivät haluakkaan ketään löytää kun täällä "lorvailevat". Kuulun jälkimmäisiin itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1672293- 581295
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871048Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122998- 94989
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972