Vihreiden ja vasurien kynyskysymys, satanen perusturvaan. Nythän sieltä tasveroilla viedään se satanen?
satasen perään?
9
<50
Vastaukset
- Kusetusta!
No se satku olisi kuitenkin vähennetty vuokratuesta,joten aivan plusmiinusnolla.
- Vasemmisto hoitaa
Porvarien paljon hehkutetussa takuueläkkeessä on se metku, ettei sitä saa kuin rikkaat porvarisrouvat, jotka eivät ole tehneet eläessään päivääkään töitä, mutta nostavat kymmeniä tuhansia pääomatuloja. Oikeilla köyhillä takuueläke syö muut tuet.
Mutta jos perustoimeentulotukea nostetaan satasella, niin se on satanen puhtaana käteen, eikä mikään muu tuki leikkaannu.
- Voitolle jäät
Eikö se ole sinulle parempi, että saat sossusta sen satasen lisää, jotta voit maksaa kohonneen sähkölaskun...HETKINEN! Sossuhan maksaa sähkölaskusi, joten saat sittenkin sata euroa kuukaudessa enemmän käteen.
- tosipöljä?
Olet näköjään pöljä vasuri. En hae sossusta mitään. Puhun vain vaalivalheista. Minua se koskee vain asiana.
tosipöljä? kirjoitti:
Olet näköjään pöljä vasuri. En hae sossusta mitään. Puhun vain vaalivalheista. Minua se koskee vain asiana.
Oikeat työläisethän eivät tarvitse takuueläkettä vaan heille maksetaan työeläkelaitoksen tililtä viivästynyttä palkkaa. Jos on käynyt laillisissa töissä laillisella työnantajalla niin eläke on kunnossa, tiedän kokemuksesta. Siitä voi maksaa vastikkeensa ja sähkölaskunsa ihan itse.
- minäkin tiedän
Työeläkeläinen kirjoitti:
Oikeat työläisethän eivät tarvitse takuueläkettä vaan heille maksetaan työeläkelaitoksen tililtä viivästynyttä palkkaa. Jos on käynyt laillisissa töissä laillisella työnantajalla niin eläke on kunnossa, tiedän kokemuksesta. Siitä voi maksaa vastikkeensa ja sähkölaskunsa ihan itse.
Näin ei ole vain sadoillatuhansilla. Nyt kuulutetaan vaalivalheiden perään!
Jos syntyy vitun rikkaana, ei ole koskaan rahapulaa, vaikka miten eläisi. - Kunnia työläisille
Työeläkeläinen kirjoitti:
Ihan oikeita työläisiä ovat nekin, jotka ovat joutuneet jäämään nuorena sairaseläkkeelle eläkkeen karttumatta. Ihan oikeita työläisiä ovat ne pientilojen ukot ja akat, jotka ovat uurastaneet koko elämänsä leipänsä eteen viljellen pientä maatilkkuaan ja hoitaen muutamaa lehmäänsä eläkkeen karttumatta. Ihan oikeita työläisiä ovat ne lukuisat äidit, jotaka ovat hoitaneet kymmenpäistä lapsikatrasta kotonaan eläkkeen karttumatta.
"Työeläkeläinen" sen sijaan taitaa olla vain pelkkä entinen palkansaaja.
Totta Mooses, Työeläkeläinen on ansainnut palkkaansa yli 40 vuotta. Sitä mitä tarkoittaa "vain pelkkä entinen palkansaaja" en ymmärrä koska siinä ohessahan olen maksanut monta nuorta ylioppilaaksi tai autonasentajaksi sekä monen vanhuksen ruokinnan ja vaipanvaihdot. En oikein ymmärrä mistä se vähättelevä sointu siihen sanomiseen tuli? Miten olisi maan käynyt jos "vain palkansaajia" ei olisi ollut?
- Teitä on monta
Sitä vaan, että tuskin olet ollut edes palkkasi väärti. Suurimmat ansiosi ovat pomon perseen nuoleminen ja työkavereiden kalvaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475495Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612396Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181890Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171615
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol341575Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5140881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281059