SaPKo voitti Vancouver Canucksin 40-0 (10-0, 10-0, 20-0) ja samalla NHL:n mestaruuden eli Stanley Cupin suoraan otteluvoitoin 4-0. Ottelu, kuten koko finaalisarja, oli täysin yksipuolista SaPKon näytöstä. Voittomaali tuli jo ajassa 00:02 ja seuraavassa vaihdossa tuli kaksi maalia lisää. Puumaila jolla voittomaali tehtiin saa kunniapaikan Hall of Famesta. Arvaatte varmaan voittomaalin tekijän! SaPKon maalivahti Tuukka Rask teki itse yhtä monta maalia kuin hänellä oli torjuntoja, molempia neljä. Asiantuntijat kiistelevät edelleen kumpi oli hienompi: Raskin ensimmäinen maali (koko ottelun 17.) lämäri Vancouverin päätyyn, josta päätypleksin ja Luongon kypärän kautta maaliin, maalin jälkeen Luongo luisteli itkien pois maalilta ja nähtävästi lopettaa uransa. Vai Raskin neljäs maali (koko ottelun 37.) lämäri joka otti kimmokkeen Daniel Sedinin polvisuojuksesta ja meni Henrik Sedinin takapuolesta maaliin.
SaPKo voitti taas!
11
217
Vastaukset
- ei ny millää hyväl
oon täs jo hetken kattellu näit "SaPKo voitti taas"-viestei ja oon tullu siihe tulokseen että............
MENEHÄN RETARDI HOITOON,tää paikka on asiallista jääkiekkokeskustelua (se tosin on siirtyny tonne Jatkoaikaan aika hyvin) eikä mitään vammasia päiväunia varten,eikö näi? :)- näin on
tää palsta on tarkoitettu rullen terrorisoitavaksi. muitten on turha yrittää.
- Jääkiekon Suurnimet
näin on kirjoitti:
tää palsta on tarkoitettu rullen terrorisoitavaksi. muitten on turha yrittää.
1. SaPKo
2. SavoRULES
3. Makopide
4. Hirttomies
5. Murskavoi... - Ylivoimainen
SaPKo on ylivoimainen ensi kaudella. Maalierokin on runkosarjan päätyttyä plussaa 265-15
- hävettää hävitä
Ylivoimainen kirjoitti:
SaPKo on ylivoimainen ensi kaudella. Maalierokin on runkosarjan päätyttyä plussaa 265-15
SaPKo voittaa aina jat toistuvasti
- häviäjä.
Ylivoimainen kirjoitti:
- niin tekee
häviäjä. kirjoitti:
SaPKo voittaa aina ja toistuvasti
- valitettavasti.
häviäjä. kirjoitti:
- normi juttu
häviäjä. kirjoitti:
- huhhuhhuhu
sekopäiden valtakunta!
- kävit sitte
savonlinnas vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5211585
- 827769
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555878- 795828
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784972Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334303- 483126
- 363094
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402510