Miten on mahdollista, että Vasemmistoliitto on tukemassa politiikkaa, jolla Suomea viedään lähemmäksi NATOn jäsenyyttä ja kiinteäksi osaksi NATOn sotaa Afganistanissa sekä muissa NATOn sodissa? Kaikki me muistamme kuinka Arhinmäki sanoi ennen vaaleja äänestäjilleen NATO-jäsenyyden torjumisen olevan hänen ja Vasemmistoliiton kynnyskysymys. Mutta niin vain se Arhinmäenkin takki kääntyi kun mahdollisuus päästä audin kyytiin kävi selväksi.
VAS on viemässä Suomea NATOn jäseneksi?
5
<50
Vastaukset
- =)
Kun tähän nyt sovittuun NATO-optioon vielä lisätään EU-tuet, valmisteverokorotukset ym. hallitusohjelmaan kirjatut asiat, niin Vasemmistoliitto saa varautua neljä vuotta raikuviin opposition ivanauruihin, kun se siunaa kaiken mitä vaalipuheissaan vastusti.
- PA kollinen
Onhan siellä ollut paavolipponenkin, miksei myös paavoarhinmäki.
- 13+7
Jyrki leikkasi Paavolta munat!!!!
Onnea vaan Suvi Anne Arhinmäelle ja muille vasureille valitsemallanne tiellä ... - PaavoA
Tais unohtua Paavolta myös se progressiivinen pääomavero ja paljon muutakin. Audin takapenkki tuntuu yllättävän lämpimältä.
- tuupa-ukko
Kun ei saanut vasemmistoliitto aikanaan Suomea Varsovan liittoon, niin on valinnut helpomman tien ja liittynyt huutajien kuoroon jotka vaativat liittymistä NATO:on. Tämä Suomen tilanne alkaa muistuttaa paljon sortovuosia jotka olivat 1800-luvun lopussa ja 1900-luvun alussa, joista olen lukenut, nyt vain kasakoiden tilalle ollaan hankkimassa NATO:n joukkoja kurittamaan tuhmia torppareita, jotka eivät ole samaa mieltä ison rahan kanssa. Silloinhan sortovuosien aikana isännät kutsuivat kasakat kurittamaan torppareita ja mäkitupalaisia elleivät olleet isännälle mieliksi tekemällä älyttömiä työrupeamia kartanon hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725