http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/06/1346623/kullan-tuotanto-kolminkertaistuu-suomessa
Välissä vähän hyviäkin uutisia, mutta nämä eivät tulekaan säätytalosta eikä eduskunnasta !
Tuossa Kemin kupeessa meillä on myös BALLADIUM esiintymä, aine kuuluu olevan PLATINAAKIN kalliimpaa!
Kun teroitetaan noita lapioita niin kuopaistaan sekin esiin ja käyttöön !
Kupariahan meiltä löytyy lähes joka metsäpalstalta ! Minunkin omistamiltani palstoilta !
Late Lapista. Pannaan hösseliksi Ry!
LAPISSA ON PIAN RAHA NILALLAAN!
12
91
Vastaukset
- Kulta kuumetta
Näemmä lähdettävä kesäksi vaasi ja hakku kädessä lappiin.
- Late Lapista.
OTA VASKOOLIKIN FÖLJYYN! Se on tarpeellinen kapine kullanhuuhdonnassa!
Mutta terve tuloa vain Lappiin rikastumaan! Meth emmä ole katheellisia !
Late Lapista. Sentit miljooniksi Ry!- Nunnukka Nunnu
Nyt olisi hyvä syy vetää piikkilanka lapin ja Suomen välille. Jääkää sinne paskoihinne ja huutokaa vaikka uraania niillä vaskooleillanne, kunhan pysytte siellä, ettekä päästä homo-anttejanne Suomen puolelle. Kuninkaan tai presidentin voitte tietenkin hakea vaikka venäjältä, itse kun ette pysty hallinnoimaan, kuin poroja ja koiralaumoja. Internetti yhteydet on laitteilla sotekettava jotta pääsemme sinustakin eroon torniolainen hurri.
- Hullun tipauttaja
Ja taas noita hevostoimiston uutisia. Lapissa on kuule ollut viimeiset vuodet sellainen lama turistikadosta ettei aika ja resurssit riitä kullan vuolemiseen. Sitäpaitsi katinkultaahan se olisikin koska aidon kullan on saksalainet röhmineet jo aikoja sitten
- härmän hamppi
ihka uusi sanonta minulle "raha nilallaan" ...
- Late Lapista.
RAHA NILALLAAN. On Lapinmiesten sanontoja, esimerkiksi kun metsuri sai aikoinaan hyvän metsäpalstan hakattavakseen, niin silloin hänellä oli RAHA NILALLAAN !
Late Lapista. SSSS Ry!
- Late Lapista.
HEHEE HAHAA !
"Ja taas noita hevostoimiston uutisia. Lapissa on kuule ollut viimeiset vuodet sellainen lama turistikadosta "
Jaa että oikein lama turistikadosta, siellä taasen piirtelee keskonen joka ei tiedä asioista mitään! Käykääpäs pojut katsomassa vaikkapa Ylläksellä tailla Levillä, turistirysien rakentamista, niin huomaatte jotta lama ja kato turismista on kaukana Lapista.
http://www.iltasanomat.fi/matkat/turistien-tuoma-rahavirta-suomeen-kasvoi/art-1288377662643.html
Late Lapista. SSSS Ry!- Lapin ex-yrittäjä
Turistikato on totta. Kahden surkean talven takia lomailijat on jäänyt etelään kun sielläkin on rinteitä ja vielä paremmassa kunnossa kuin meillä täällä. Valittavat lisäksi palvelumme tason romahtamista ja sitä että enää ei ole trendiä edes perheen lapsilla käydä hiihtolomalla lapissa koska muitten lasten vanhemmat sanoo että se on liian rahvasta. Pitää olla jotain nykyaikaisempaa vaikka Lahden Messilä.
- RAMBO-Nyrkki T:ku
HYVÄ LATE OLET PALSTAN KING... jatka edelleen pikkupoikien kiusaamista,,, että niillä edes 40 v kuluttua alkaisi kasvaa parta
- Anne Hämäläinen
Kyllä tuo Lapin kahjo tekee vielä itseään isompien kanssa tuttavuutta. Mutta antaa kyläuunon elää toteutumattomissa kuvitelmissaan. Sehän on tuolla peräkylillä on ainoa elämää antava voima kun kylän ainoa kaljabaarikin suljettiin konkurssin takia.
- just niin
Eikä se edes kirjoittaa osaa... en ole ikinä kuullutkaan mistään balladiumista. Mitähän horinoita lie. Joka aamu tällä palstalla on kymmenkunta lapin balladium-miehen tekemää aloitusta, jotka ylläpito poistaa kun muilta kiireiltään ehtii. Sen verran sekavia houreita ne kirjoitukset ovat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486