Vl-lasten karu kohtalo

Täyttäkää maa

26

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä asiantuntijat tietävät mistä puhuvat.

Kyllä elämän pitäisi olla myös lapsista eri tavoin huolehtimista eikä vain koko ajan uutta putkeen paljaalla kalulla lasten hyvinvoinnista piittaamatta.

• 20 lasta ja Black&De

Tärkeintä vl-herätysliikkeessä: Paljasta heppiä pesään.

Kaikki muu on toissijaista.

• Veikaten voitat

On lottovoitto syntyä vl-kotiin. Vai onko?

• Leksa-Veksa

Suomessa on hirveän paljon huonoja koteja ja huonoja vanhempia, jotka eivät pysty huolehtimaan lapsistaan. Lestadiolaisissa kodeissa sitä kuitenkin yritetään ja on onnistuttukin melko suuressa määrin.
        Ei pidä märehtiä lapsimäärillä, vaan laadulla. Kaksi-lapsisissa ns. epäuskoisten perheissä ei jakseta eikä osata huolehtia , vaikka lapsia ei ole kuin ne pakolliset kaksi, monesti yksi.
        Tämä maa on viinahullua kansaa. Perheissä käytetään viinaa lapsista välittämättä. Kyllä isoissakin perheissä lapset tulee huolehdituiksi, mutta ainahan on poikkeuksia, eikä niihin pidä takertua.

Jos tehtäisiin tutkimus, niin ylivoimaisesti parhaiten lestadiolaisperheet huolehtivat lapisistaan.

• Eikö vaan?
        Leksa-Veksa kirjoitti:

Suomessa on hirveän paljon huonoja koteja ja huonoja vanhempia, jotka eivät pysty huolehtimaan lapsistaan. Lestadiolaisissa kodeissa sitä kuitenkin yritetään ja on onnistuttukin melko suuressa määrin.
        Ei pidä märehtiä lapsimäärillä, vaan laadulla. Kaksi-lapsisissa ns. epäuskoisten perheissä ei jakseta eikä osata huolehtia , vaikka lapsia ei ole kuin ne pakolliset kaksi, monesti yksi.
        Tämä maa on viinahullua kansaa. Perheissä käytetään viinaa lapsista välittämättä. Kyllä isoissakin perheissä lapset tulee huolehdituiksi, mutta ainahan on poikkeuksia, eikä niihin pidä takertua.

Jos tehtäisiin tutkimus, niin ylivoimaisesti parhaiten lestadiolaisperheet huolehtivat lapisistaan.

**Kaksi-lapsisissa ns. epäuskoisten perheissä ei jakseta eikä osata huolehtia**

Hyvin on vl-saarnamiesten PASKAOPPI uponnut päähäsi.

Kaikki ei-vl:t ovat juoppoja, valehtelijoita, tappelijoita ja kaikki naivat kaikkia. Eikö vaan?

• Väsynyt ja sairas...
        Leksa-Veksa kirjoitti:

Kuulehan Leksa-Veksa, kyllä tarvitsee ja pitääkin huomioida epäkohdat! Ilmaiset asian, "ei pidä takertua!"

Tuo asenne loukkaa minua syvästi! Olen suuren katraan viimeinen. En saanut istua sylissä. muistan, olin ekaluokilla, kun kerjäsin että äiti olisi silittänyt hiuksiani. Ei. Jopa ekaluokilla koulussa sain kuulla olevani takkutukka, kun en aamulla saanut itse selviteltyä pitkiä hiuksiani suoriksi. Puhumattakaan kun pipo oli ollut päässä.

Olen vl-perheestä! Aikustuttuani sairastuin debressioon. Erittäin ikävään ja vakavaan. On ihme että tätä kirjoitan, olen käynyt lähellä kuolemaa. Sitä itseaiheutettua. Olen Helvetin läpi käynyt kaikkine maailmanlopun painajaisineen. Niistä sain sairaudelleni pohjan, kun vl-saarnaaja itkunpiukealla äänellä helvettiä meille manasi!

Olen antanut anteeksi teille, koska ette ymmärrä mitä te teette pienimmillenne.

• Muuan veli
        Eikö vaan? kirjoitti:

**Kaksi-lapsisissa ns. epäuskoisten perheissä ei jakseta eikä osata huolehtia**

Hyvin on vl-saarnamiesten PASKAOPPI uponnut päähäsi.

Kaikki ei-vl:t ovat juoppoja, valehtelijoita, tappelijoita ja kaikki naivat kaikkia. Eikö vaan?

Kyllä ovat. Niin ainakin puhujaveljet opettavat.

• Limut uumeniin

Lapsista viis - tärkeintä on upottaa limut vähintään kerran päivässä eukon uumeniin!

• Valinnan paikka

Lapsi ei voi valita vanhempiaan. Kuinka moni lapsi valitsisi vl-vanhemmat, jos voisi valita?

• Vaatimaton arvaus

Ehkä 0,01 %.

• Niinpä niin

Siinäpä kysymys.

• En usko

Tuskin kovin moni lapsi ihan oikeasti haluaisi syntyä kanikenneliin.

• 10+11
        En usko kirjoitti:

Tuskin kovin moni lapsi ihan oikeasti haluaisi syntyä kanikenneliin.

No ei todella.

• Toiveet?

Kuinka moni huumeäidille syntynyt valitsisi mieluummin lestadiolaisäidin?

• Tasavahvat
        Toiveet? kirjoitti:

Kuinka moni huumeäidille syntynyt valitsisi mieluummin lestadiolaisäidin?

Hyvä rinnastus - huumeäidille vai vl-äidille. Varmaankin aika tasavahvat vaihtoehdot.

• pohdittavaa

Sisaruutta ei pidä väheksyä, ne parhaat leikit ja jutut keksitään sisarusten kesken, ymmärretään toisiaan puolesta sanasta.

Kuitenkaan lapsi ei kasva tasapainoiseksi, jos hän ei saa aikuisen katsetta, hyväksyntää ja syliä. Lapsen pitää saada tuntea, että aikuinen hyväksyy hänet.

Yksi syy pedofilien suureen määrään vl-liikkeessä voi olla juuri se, että lapset (pojat) eivät saa aikuisen hyväksyntää lapsena, joilloin heistä voi kasvaa aikuisia, jotka eivät osaa "olla" aikuisten kanssa, vaan ainostaan lasten kanssa kokevat olevansa aitoja. Seksuaalinen halukin herää lapseen, ei aikuiseen.

• Jep.

Hyvin analysoitu.

• psyykkisesti vajaita

Jotain todella outoahan heissä on, joilla seksuaalinen halu herää lapseen.
      Jossakin on mennyt jotakin todella pahasti pieleen.

• Vaan 2 lasta ja niin

Minäkin olen suuren perheen kolmanneksi nuorin.Ei meillä pidetty sylissä ei säälitty ei hellitty.Ei ollut omaa tilaa,aina ei edes ruokaa riittävästi. Jotenkin vanhempani "klaarasivat" tilanteen. Kaikki ovat nyt aikuisia ja työelämässä. Minä kotiäiti,tällähetkellä. En tee samoja virheitä,mitä vanhempani tekivät.Minä otan lapseni yksilöinä,annamme aikaamme,viemme eri paikkoihin,ollaan ulkomaillakin käyty. Lapsilla täytyy olla lapsuus,huoleton ja turvallinen. Minun ja sisarusteni piti tehdä kotitöitä,niitä aikuisten töitä,koska isä oli aina pois ja äidillä aina sylilapsia, niin siksi. En ole katkera,enkä vihainen. Olen vaan turta,en tunne mitään rakkautta niihin aikoihin,jolloin olin pieni. Älkää syyttäkö,syyllistäkö vl-perheitä,he ovat tämän systeemin aivopestyjä orjia. Itse en kuulu enää heihin,sillä suomessa on uskonnon vapaus.

• "Älkää syyttäkö,syyllistäkö vl-perheitä,he ovat tämän systeemin aivopestyjä orjia."

Valitettavaa mutta totta.

"Itse en kuulu enää heihin,sillä suomessa on uskonnon vapaus."

Onneksi olkoon!

"Olen vaan turta,en tunne mitään rakkautta niihin aikoihin,jolloin olin pieni."

Et muistele vl-lapsuuttasi rakkaudella. Toivottavasti nyt elämässäsi on myös rakkautta.

• Monen äiti ja NIIN

2 lasta ja niin...surullista,olet nykysin epäuskoinen.Niin kauan kun armonaikaa on, tee parannus. Oikeaa uskomista ei ole missään muualla kuin rakkaassa siionissa,kyllä sinun pitäisi se tietää. Tämä on varoitus. Älä leiki synnillä,sillä on huonot seuraukset. Kerroit,että matkustelette,niin mitäpä jos matkustelisitte lumijoen suviseuroihin? Kirjoitan sinulle ihan tahallani kärkevästi,koska sinäkin niin teit.

• Oksettaa!

**Oikeaa uskomista ei ole missään muualla kuin rakkaassa siionissa**

Haisevaa vl-PASKAA!

• Sumu-sirkku
        Oksettaa! kirjoitti:

**Oikeaa uskomista ei ole missään muualla kuin rakkaassa siionissa**

Haisevaa vl-PASKAA!

Ikävä kyllä,näin ne ajattelee.Ainoat oikeassa olijat.

• lasten puolesta

Hyvä isät ja äidit, ottakaa lapsistanne hiljasin lapsi, hänet jotka tiedätte itsekin vaille huomiota jääneen, yksin mukaan kauppaan, kahville, kirjastoon ja ihan minne vaan. Jutelkaa hänelle, kyselkää hänen mielipiteitä, kehukaa.

Ottakaa tavaksi, ottaa mukaan niitä keskimmäisiä, hiljaisia lapsia.
      Lapsi tarvii aikuisen huomiota ja hyväksyntää, sitä hän kaipaa, vaikka ei osaisi pyytää sitä.
      Miten sitä osaa pyytää, mitä ei ole koskaan saanut?

• ffdrgfdrg

Voi miten kauniisti kirjoitit. Kaikkea hyvää sinulle nimim. lasten puolesta.

• lasten puolesta

Paljon kiitoksia ja kaikkea hyvää myös sinulle, mukava kun pidit kirjoituksestani. Koen lasten asiat erityisen läheiseksi, haluaisin auttaa lapsia, jotka jäävät sivuun, kuka mistäkin syystä.

Kirjoitin asiasta sen takia, koska minulle on kertonut ison perheen ujo tyttö, miten hän janosi lapsena, että olisi päässyt isän syliin, mutta ei koskaan päässyt.
      Hänellä oli sisko, joka oli vilkas isän tyttö, kipusi aina isän syliin ja hän ei koskaan päässyt.
      Kysyin, miksi hän ei sitten mennyt isän syliin, niin hän sanoi, että ei uskaltanut, oli niin ujo. Hän kertoi vielä, että siskonsa oli ulospäin suuntautunut ja todellakin meni isän syliin ja isä tykkäsi siitä.

Eli kaikki lapset eivät uskalla itse pyytää syliin, vaikka haluaisivat.
      Isossa perheessä sylistäkin on kilpailu ja rohkeimmat voittaa.
      Siksi vanhempien pitää pitää kaikkien lasten puolta, juuri niiden hiljaisten ja sivuun vetäytyjien erityisesti, koska he eivät uskalla pyytää huomiota, vaikka sitä niin kipeästi tarvitsisivat ja haluaisivatkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe