Kuinka vasemmisto kehtaa mennä hallitukseen?

Yhdelle potkut

Vasemmiston kenttä ei halua hallitukseen, Arhinmäki taas haluaa ministeriksi. Ikävä ongelma. Kuinka vasemmisto voisi mennä hallitukseen, jota kuitenkin ohjaa tärkeiden asioiden suhteen kokoomus ja rkp antaa tukea. Vasemmisto menettää kaiken uskottavuutensa, jos hallitukseen menevät. Ainakaan minä en heitä jatkossa äänestä, jos menevät.

9

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä syntinen kehtaa tehdä syntiä. Tällaisia on takinkääntäjät nääs...

• 34

Todella törkeää, miten vasemmisto voi mennä tuollaiseen mukaan. Nuo veronkorotukset kohdistuvat juuri tavalliseen ihmiseen raskaimmin. En polta enkä juo, mutta autoa on pakko käyttää samoin sähköä. Kuntien valtion osuuksien leikkaukset tulevat nostamaan kunnallisveroa. Ja sekin kohdistuu pienituloisiin pahiten. Perussuomalaiset tekivät oikein kun eivät menneet tuollaiseen mukaan.

• blikkenslager

polttoaineveron nostolla saadaan kuljetuskustannukset pilviin ja se vaikuttaa aivan kaikkeen. yksikään tuote ei kaupan hyllylle päädy ilman kuljetusta paitsi se kuuluisa gigantin ei-oo.
        eli kaikkien tuotteiden hinnat saadaan kunnon nousuun, siitä johtuen kulutus laskee ja työllisyys vähenee.
        olisiko tämän paremmin tahallista taantumaa saanut enää ajettua?
        hallitus ei vain kussut omaan kaminaan vaan päätti upottaa koko kaminan lietelantasäiliöön.

• lurppasilmä out

Vasemmisto syö uskottavuutensa Arhinmäen ahneuden takia. Saako yksi spede tuhota koko puolueen tulevaisuuden?

• Paavo parka

Mut mä HALUUN, MÄ HALUUN Audin takapenkille.

• Voi sinua pientä

Hei paavo parka! Etkö todellakaan ole päässyt koskaan Audin kyytiin? Ei se ole sen kummallisempaa kuin Volvon kyyti, sen voin vakuuttaa. Toivotaan, että joskus voi päästä vaikka taksiin, jonka merkki on Audi.

• HaistelePaskaa!

Vas.liitossa, entisessä SKDL:ssä on periteisesti ollut kommunisteja ja sosialisteja. Ei ole kauan aikaa kun puoueen puh,johtajana oli eisosialisti Siimes S-A. Hän saikin puolueen melkoiseen alennutilaan, mutta uudet voimat nousivat kehiin. Tuota uutta voimaa edustaa Arhinmäki, jota nyt riepotellaan kuin jotakin rikollista, vaikka hän ei ole yhtään pykälää, eikä EU-sopimusta ollut päättämässä.

• vassarii

Arhinmäki saisi painua Soinin kanssa Englantiin fanittamaan futista. Ostovoima on sokaissut tämän pojan todella pahasti.

• täytynee kysyä

Arhinmäeltä pitäisi kysyä, mitkä asiat hän sai nyt neuvotteluissa menemään läpi, jotka ajaisivat köyhien asiaa, niitähän hän siellä oli ajamassa. Mihin asioihin riittää tämä perusturvaan myönnetty rahamäärä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      105
      4532
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3373
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1398
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      35
      1249
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1146
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1074
    8. 159
      1016
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.