Kokoomus on vastustanut puuttumista harmaaseen

talouteen

Uutisten kertomaa: Kokoomus niinkuin myös RKP ovat kiivaasti, harmaan talouden kitkemiseksi perustetussa työryhnässä, vastustaneet puuttumista vero- ja työaikalakien kuin myös työehtosopimusten noudattamiseen. Ja miksi. Senhän nyt ymmärtää tyhmempikin.

30

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesittäjä

Tietenkin. Semmoinenhan kaataisi koko harmaan talouden! Saatana!

• Tiliripmsiskukkuluur

Ei tässä kukaan harmaata taloutta kaataisi kuin sinä itse. Taito sekin.

• B. Emari

Juuri nyt on iltalypsyn aika.

• jyke lypsöö?

Ossooko

• 000 Käteinen

Ei Kokoomus aikanaan olisi selvinnyt veloistaan, jos ei olisi luvannut puolustaa velanmaksajia.

• ruotsalainen raha

Kukas ne Kokoomuksen velat maksoikaan, muistelkaapas?

• Tiliripmsiskukkuluur
        ruotsalainen raha kirjoitti:

Kukas ne Kokoomuksen velat maksoikaan, muistelkaapas?

Ei tässä kukaan muu velkoja maksanut kuin sinä itse. Taito sekin.

• Tiliripmsiskukkuluur

Ei tässä kukaan muu selvinnyt veloistaan kuin sinä itse. Taito sekin.

• Tiliripmsiskukkuluur

Ei tässä kukaan muu ole luvannut puolustaa velanmaksajia kuin sinä itse.
        Taito sekin.

Heippa!

• Tiliripmsiskukkuluur

Ei tässä muut vastusta kuin sinä itse ja vieläpä myös iteäsi. Taito sekin

Heippa !

• Tiliripmsiskukkuluur

Ei tässä kukaan mitään ymmärrä kuin sinä itse. Taito sekin.

• tuhellinen reenari

Harmaata taloutta ei kannata kitkeä pois. Se pitää rehellisen duunarin nöyränä palkkavaatimusten suhteen. Ja mikä oleellisinta, "Harjakaisille" jää paljon enemmän omaan laariin kun töitä teetetään tummana. Alihankinnat ketjutetaan siten, että vastuu- ym. kysymyksistä ei ota pirukaan selvää.

• Tiliripmsiskukkuluur
        tuhellinen reenari kirjoitti:

Harmaata taloutta ei kannata kitkeä pois. Se pitää rehellisen duunarin nöyränä palkkavaatimusten suhteen. Ja mikä oleellisinta, "Harjakaisille" jää paljon enemmän omaan laariin kun töitä teetetään tummana. Alihankinnat ketjutetaan siten, että vastuu- ym. kysymyksistä ei ota pirukaan selvää.

Ei tässä kukaan töitä teetä tummana kuin sinä itse. Taito sekin.

Heippa!

• juumm,.,.,

Jos oltaisiin oikeassa DEMOKRATIASSA niin kokoomus ja RKP-läisyys olisi lailla kielletty.......ahneus .....harmaa talous......400 000-työtöntä......900 000-köyhää.
      Ihmiset luulee puolueiden ajavan oikeudenmukaisesti kaikkien asiaa mutta näinhän ei ole vaan jokainen omaa ja viiteryhmän etua jossa TAKINKÄÄNTÖ on hyve.

• Tiliripmsiskukkuluur

Ei tässä kukaan muu luule puolueiden ajavan oikeudenmukaisesti kaikkien asiaa kuin sinä itse. Taito sekin.

Heippa!

• Kok = Mafia

Terve
      Vain Kokoomus ja RKP ajavat rikkollisten asiaa.

• Aihetta huoleen?

Kenen etu olisi tappaa harmaa talous? Se tästä enää puuttuisikaan.

Suomalaiset menevät muutaman vuoden kuluttuua Ruotsiin "hyvien ansioiden" perään. Katsokaa virolaisia. Siellä on tasavero ja missä on työpaikat: Suomessa?

• 152 cm

Rehellisten ihmisten ja yritysten etu. Ei siis kokoomuslaisten koijareiden.

• kokkoomusviissaus

Ei markkinatalloutta pijä suitsia

• kiltti katainen

Harmaa talous on Kokoomuksen ja RKP:n erityisessä suojelussa.
      Veronkierto ja rahanpesu on hyve . Kytkökset pimeään rahaan pitää Kataisen kilttinä.

• edelleen ja aina

Edelleen

• vastustaakin

Niin teköö

• silmännii

Ilimankaa

• J Yrki Vastus

Vastustamme edeleen

• jyrki huohottaa

Onhan se vuarallista puuttua rahoittajimme touhuihin

• hölmöli

Kerro kaverille

• ex-kokoomus pappa

AI! SIIS MITEN? HUIJAREITA KOKO KOKOOMUS PORUKKA! JUOVAT DUUNARIN "VERTA" HÄVETKÄÄ ! SAATANAT!

• 1970

Kyllä se uusi lama tulee euroalueen hajoamista odotellessa kuin, jokapäiväinen aurinko.. Mutta uusi lama, kun tulee niin nämä saatanan kokoomusäpärät pitää RKP läisine kätyreineen laittaa konkreettisesti kärsimään!!!!!!! Eduskunnassa seuraavalla vaalikaudella, kun paskakokkarit kätyreineen ovat siis hävinneet voitaisiin muokata lakeja siten, että jokaisen talousrikollisen omaisuus oli se sitten siirretty sukulaisille tai lapsille takavarikoitaisiin ja ulosmitattaisiin valtiolle myös elinikäinen kielto harjoittaa yhtään minkään tavaran, tuotteen tai palvelun myyntiä pitäisi tulla voimaan!!!!!!!!

• Köyhän puolustaja

Kokoomushan on nyttemmin alkanut puuttua harmaaseen talouteen: keräyspullot on pantu verolle. On tämä jotenkin ironista. Kertoo paljon!

• tartutaan harmaaseen

Loppuu se harmaa talous, kun pullopanttiveroa ruvetaan tarkkailemaan, toimeentarttumiseen riittää yksikin pullo

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe