Onkohan hänellä perhettä muuta kuin aiemmasta elämästä ennen pastorin uraa?
Vankilapastori Antti Sainion perhe?
8
782
Vastaukset
- "sukulainen"
jos joku on sukulainen tai tuntee niin voisi ottaa yhteyttä sähköpostiini [email protected]
olen "sukua" jotan antti sainio ei "tunnusta" mutta haluaisin löytää hänen jälkeläisensä jotka eivät mahdollisesti tiedä tästä muusta suvusta! En oikein tiedä mistä etsisin joten tänne eksyin :) - "sukulaiset"
olisiko kellään vinkkejä miten jäljittää tuntemattomat
sukulaiset? - taas opettamassa
Itse en ole Antti Sainion sukua, mutta hänen poikansa on naimisissa minun toisen serkkuni kanssa jaasuvat jossakin Keravalla. en tiedä missä siellä, kun ovat muuttaneet siellä käyntini jälkeen! En laita viestiä siksi sähköpostiisikaan!
- leahimn(ei kirj.)
Huijaava kuolleista herännyt!!!!!!!Valehtelija.
Pitihän se tietää että konnunsuon oppikoulu on TAAS käyty!!!!!
Hyi helkkari kun on sairasta!
Pah!Herännyt omien sanojensa mukaan kylmiöstä kuolintodistus kädessään!??????????Ja kävellyt ulos sairaalasta.
Ja kuinkas muutenkaan,todisteita ei löytynyt kun niitä kyseltiin!
Jumalan nimiin valehtelevat sensaation hakuiset uskikset
pitäisi kaikki ottaa kiinni valheistaan. - Valhetta ja totta!
Kuolleista herääminen on utopistista huuhaata tuolla AnttiSainiolla. Ja sitä paitsi ei kylmiöstä kävellä ulos noin vain ja vielä kuolintodistus kädessä! Valheita tuossa on ihan riittämiin. Itse olen ollut sairaalassa töissä ja vienyt myöskin exituksia kylmiöön. Heidät on nk. köytetty paareihin kiinni ja ei mitään kuolintodistusta anneta kuolleen käteen, vaan ne toimitwetaan kuolleidfen omaislle tai jos ei omaisa ole niin kunnan viranaomaislle! Siis tuossa on selvästi jo kaksi valhetta perätysten. Yritetään tuottaa Jumalalle "kunniaa" noin valheellisin sanoin! Se ei kuitenkaan korosta Jumalan kunniaa vaan tekee päin vastaisen reaktion! Itse tunnen todella miehen, joka on herännyt kuolleistqa. En tiedä kuinka kauan hän oli kuolleena, mutta kuitenkin lääkäri oli kirjoittanut jo kuolintodistuksen hänestä. Kun sitten oli herännyt kuolleista, niin myöhemmin lääkäri oli näyttänyt tuolle miehelle kuolintodistuksensa, mutta hän ei saanut sitä itwselleen, koska palasi takaisn taivaasta, jossa hän oli ehtinyt jutella Jeesuksen kanssa tovin kunnes Jeesus oli sanonut, että tuon miehen on vielä palattava takisin maailmaan, koska hänellä tulee olemaan tehtävä Jumalan valtakunnantyössä. Tämä mies ei koskaan kersku tuosta asiasta, mutta nöyränä hän siitä joskus mainitsee!
- leahimn(ei kirj.)
Just.Mie olen töissä sairaalassa lähes joka päivä.
Ja tuo kertomus Antin jutusta on kyllä täyttä huuhaata!
Kyselin hältä kerran puhelimitse todisteita,vaan niitä ei löytynyt.
Minnekkähän hukkui sitten tuo kuolintoikkari,jos kerran käteensä sen sai.Miulle kertoi että todisteet mahd.saa ruotsalaisesta sairaalasta.
Pyysin niitä ja niitä ei ole olemassa.
Kaikki tuo on kys.henkilön omasta päästään keksimää juttua.
Tusta kylmiöjutusta vielä.Ennenkuin vainaja viedään kylmiöön,sen on oltava
kaksi tuntia exitushuoneessa.
Ja hänethän valmistellaan ennen sitä osastolla.
Päälle kuolinpaita ja suu sidotaan sideharsolla päänpäälle,samoin silmiin laitetaan kosteat tupot että pysyvät kiinni.(tarkoitin leuka sidotaan.)
Näin toimitaan.Se on fakta,mutta Sainion puheet on kyllä täyttä soopaa.- leahimn(ei kirj.)
Lisäys:Jalat sidotaan nilkoista myös sideharsolla,johon tulee kuolleen nimi.
- mitä,missä,milloin
leahimn(ei kirj.) kirjoitti:
Lisäys:Jalat sidotaan nilkoista myös sideharsolla,johon tulee kuolleen nimi.
Luitkos siitä kaverista, jonka lääkäri oli todennut kuolleeksi ja oli siirretty sairaalan kylmiöön. Aamulla joku sairaalan työntekijä kävi kylmiössä ja havaitsi kuolleeksi todetun olevankin elossa. Potilas kuoli myöhemmin samana päivänä.
Kaikenlaista sitä voi sattua. Luin jutun lehdestä tänä vuonna ja siinä haastateltiin sairaalan johtavaa lääkäriä. Asiaa tutkitaan
Mitä tuohon antti sainioon tulee niin itse olen ollut siinä luulossa, että hän oli jo kuollut, mutta ei siis vielä olekaan. Aika iäkäs hänen täytyy jo olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752