Outoa on, kerrassaan,,,
laitappa vaikka mustat vaatteet ja kengät, niin kohta on valkeen harmaata pölyä kamppeissa, puhumattakkaan kengistä, mitkä näyttää siltä kun ois ullakon aarteista kaivettu jalkaan, pustaamatta,,, läpeensä valkean pölyn peitossa hetken päästä, vaikka kuin oot putasannu nekin tiptop kuntoon,,,
Nonniin,,, laitahan sitte valkeeta kampetta päälle, niin ans olla, kohta on kaikki jonkun oudon mustanharmaan pölyn peitossa,,,
Vaihtaako tuo pöly väriä, vai mistä se johtuu (*_*),,?
Miks pöly vaihtaa väriä?,,,
14
82
Vastaukset
Juuh, vaihtaa se..olen todennut saman jutskan...milloin minkin väristä pölyä vaatteissa ja aina juuri vaatteen väriin sopimatonta..joku taiga tuossa on.;)
Ei ees huulipunan väriin sovi :o(((,,, saatikka luomiväriin,,, poskipunasta puhumattakkaan,,, Tuntuu et joku taikuus siinä on pakko olla,,, tänäänkin mun tummanluumunväriset farkut oli pintavärilliset,,, elikkä osittain vihreet,,, kateudestako jotain asia kohtaan,,, tiä sitte,,,
- o / h
Se on psykomaattinen ufojaalinen ilmiö:)
- o / h
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Juuh, kastemadoista se johtuu.;)
Kastetaanko niillä madoilla lapsetteja:)
"Täten minä lieroutan sinut jaanapetterimarjattamattimustikiksi:)" o / h kirjoitti:
Kastetaanko niillä madoilla lapsetteja:)
"Täten minä lieroutan sinut jaanapetterimarjattamattimustikiksi:)"Mie tulin lierouttamaan itseni ulos saitilta, kun pitää lähteä tuonne yya-töihin hetkeksi ja sitten taas nukkumattia katsomaan muutamaksi tuntia.;)
Hyvät yöt kaikille tasapuolisesti, kun en jaksa joka kohtaa erikseen kirjoittaa samaa litaniaa.;))
Jaana Petteri on ihan hyvä nimi, jos joku harkitsee lapselleen nimeä tulevaisuudessa.;))Ufojaalinen?,,, mikähän lienee,,, on niin fiini sana ettei oikein mene mun jakeluun,,, mut haitanneeko tuo mitään?,,, ei kait ;o))),,,
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Mie tulin lierouttamaan itseni ulos saitilta, kun pitää lähteä tuonne yya-töihin hetkeksi ja sitten taas nukkumattia katsomaan muutamaksi tuntia.;)
Hyvät yöt kaikille tasapuolisesti, kun en jaksa joka kohtaa erikseen kirjoittaa samaa litaniaa.;))
Jaana Petteri on ihan hyvä nimi, jos joku harkitsee lapselleen nimeä tulevaisuudessa.;))Kuuleppa nyt Jaana Petteri ;o))),,, Hyvää ötysaikaa, ja kivoja unikuvia ;o),,,
- nikki mikä nikki**
Mielestäni matala möly on tumman sinistä ja alttoinen möly on pinkkistä.
,,,, menikö oikein? ;-))Juuh,,, ja korkea E- on lasinsärkevää,,, vai miten se meni?,,, poikkesinko asiasta toiseen? ;o))),,,
luulen, että peruspöly on kuin mustavalkoinen valo. sitä esiintyy mustana kuin valo yössä ja pöly alttariliinassa, ja sitten valkoisena kuten päivänpaiste ja pöly mustassa denim-kuosissa.
- exnikki
Entäs se enkelinvalkoinen pöly? Näkyykö se pimeäkeilassa?
exnikki kirjoitti:
Entäs se enkelinvalkoinen pöly? Näkyykö se pimeäkeilassa?
Näkyy se,,, se sädehtii tuhansien timattien lailla ;o))),,,
- BUAHAAH BUAHAAH!
SIKSI SE VAIHTAA VÄRIÄ KU SÄ IMET NEKRUN KYRPÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713