Varoitus! Tämä viesti on kirjoitettu Perussuomalaisten kieliopin mukaisesti. MIelestäni jyRki Katainen tuhoaa kkok Suomen tukipakteilllaan ja muilla jam kun hän syytäää rahaa sinnetänne. Kataisella on lyhhyt matikka 6. Miten joku poliitikko voi olla niin hoono koulssa. Eduskunnassa on poloilitikitkkoja joillla on rikosrtausta ja alkholisteja mutta ei minua ne haittaa.. Mielestäni nuo asiat eivät haittaa vaan jos jollain on kutosen matikka. Itse kävin peruskoulun ja enkä päässy läpitte vaan lopetin viidennälle luokalle. Lopetan työnteon ja sanon että koko suomi on nykyään ihan pilattu polititkikikkojen toimesta. Kyllä jämpti on näin! Kansalaisia huijjataan koko ajan polititktikitkojen toimesta ja minun rahat menevät purtogoliin. Yhteiskunnan syy! Polityiktiktikkoktiktoktkkojen syy!
Käteinen tuhhoaa suomen.
3
<50
Vastaukset
- veonmksaja
Olen täysin sama mieltä! Jyrki Käteinen tuhoaa kutosen matikallaan koko Suomen ja vie rahat veron maksjilta. Minä maksan verojoja ja sitten hallitusutis syytää ne reikkaan.
- hölmöläinen asialla;
VÄÄRIN! TimoSoini sai juuri hiljattain huomionosoituksen selväsanaisesta ja kansantajuisesta esiintymisestään. Jos ap. kirjoittaja ei tätä ole huomioinnut, niin millä ilveellä hän moittii Kataista?
On virkistävää lukea PerusSuomalaisen viesti jossa perustellaan Kaitaista kohtaan esitetty kritiikki.
Suomen antama tuki Kreikalle ja Porttugalille on huono asia koska Jyrki Kataisella oli matikassa kutonen.
Ja tästä varmaan johtuu myös se, että Jyrki Kataisen talouspoliittinen linja tukea uusien työpaikkojen luomista on väärää politiikkaa. Jos kerran Jyrkin arvosana matikassa oli kutonen, se on väärä peruste työllistää ihmisiä.
Myos Jyrki Kataisen ajatus olla leikkaamatta lapsilisiä on samansta syystä aivan väärä teko: mielummin vietäkoon lapsilta ja leskiltä viimeinenkin ropo, kunhan ei vain saada pääministeriä, jolla on matikassa kutonen.
Voihan Jytky?!?
NINEL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750