AIRSOFT-ASEET = MODERNEJA ILMAKIVÄÄREJÄ

KISSAT KOIRIA

12

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poiuytr

      Kyllähän niitä moderneiksi ilmakivääreiksi voidaan sanoa, mutta TEHOTTOMIKSI! Ihme ylireagointia. Tosin leiri jolla on ammuntaa jatkuvana ohjelmana ei kuullosta järkevältä.
      Mutta perus Ruotsi, ei muuta voida sanoa.

      • kissan viikset

        aivan samaa mieltä


    • Softingmen

      Softaus aseet eivät ole sama asia kuin niin sanotut ilmakiväärit!
      Paljon turvallisemmat ja luontoa säästävämmät!!!
      Omistattekste ilmakivääriä ihan kökkö ei voi sotia airsoft tyyliin!!!
      Teitilt puuttuu huumorintaju ja hupi !!!
      Te ylireagoitte kute poiuytr sanoisi(silt puuttuu huumori!!!!!)

      • poiuytr

        Kuka tässä ylireagoi. Itse olen ampunut myös ilmakiväärillä ja eipä ole kauheasti eroja. Suurin ero on varmasti se että ilmakiväärit ovat paljon tehokkaampia.


      • Ei todellakaan sama asia

        Ilmakiväärit on tarkotettu tarkkuus,- ja tauluammuntaan, idiootti. Ei nyt tyhminkään jonne menis ammuskelee ilmakolla muuta ku taulua.. Hönö


    • mamo

      softingmen airsoft ei ole sotaa vaan peliä älä pilaa noin airsofttin mainetta

    • Pyhpah!

      Leiri jolla ammutaan airsoft-aseella EI ole mikään järkyttävän kuuloinen "natsileiri",mutta leiri jolla opeteltaisiin aseittenkäyttöä kuulostaisi jo epämukavalta.. Ei mikään ylläriuutinen ollut.

      nimim.mamo:lle

      Airsoftin harrastamisesta voi käyttää myös nimeä "sotiminen",mutta eihän sillä oikeaa sotaa tarkoiteta vaan hupipeliä niinkuin jo mainistit eikä se "sotiminen" pilaa mainetta muitten kuin kukkahattutätien kannalta :)

    • Ilmakivääriä ja airsoft asetta ei pysty vertaamaan mutta korkeapaine ilmakkoo ja airsoft asetta pystyy vertaa tarkemmat erot:
      Normi ilmakivääri:
      Ammuksen koko:4.5mm/5.5mm
      Lähtönopeus: 100m/s-330m/s 4.5mm kaupasta ostettuna. 100m/s-320m/s 5.5mm kaupasta ostettuna.
      Lataus: joutuu joko piipun taittaa tai kahvan taittaa ja laittaa ammuksen paikoilleen.

      Korkeapaine ilmakivääri:
      Ammuksen koko:4.5mm/5.5mm
      Lähtönopeus240m/s-490m/s molemmissa ammukse kokoluokis
      Lataus:lipas pulttilukko samakuin airsoft kiväärissä jos se on jousitoiminen

      Airsoftkiväärit:
      Ammuksenkoko:6mm
      Lähtönopeus 90m/s-202m/s riippuu onko jousi sähkö vai Co.
      Lipas riippuu lippaasta.

      • aetsä

        Ammusten koon ja lähtonopeuden lisäksi kannattaa huomioida että 4.5mm teräskuulat ovat massaltaan noin nelinkertaisia yleisesti käytettyihin airsoft-kuuliin verrattuna.


    • Jos oikeanlaista

      ja kurinalaista aseenkäsittelyä ei opi jo nuorena, niin koskas sitten?
      Airsoftissa on säännöt ja turvavarusteet ja ulkopuolisia tai ikkunoita ei ammuskella.
      Muutoin tulee saada hiukan selkään.

    • SoooFtarI

      ei semmone airsoft kuula satu jos on varusteet, airsoftaus on silkaa hupia ei mitään ihmisten tappamista !!!! (KISSAT KOIRIA ei ymmärrä)

    • Eluveitie!

      Aseet eivät tapa yksinään, ne tarvitsevat ihmisen (ja joskus myös luoteja trolleille tiedoksi)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe