Kiitos kivalle tytölle

kiva poika

Kiitos yhdelle maailman kivoimmista tytöistä elämäni ensimmäisestä pitemmästä tapailusuhteesta ja hih, hih, elämäni ensimmäisistä öistä naisen vieressä. En ole ollenkaan pahoillani siitä, että lopulta halusit jättää minut, koska teit sen kuitenkin aika nätillä tavalla, etenkin, kun ottaa huomioon, miten yli-innokas itse olin vielä silloin, kun sinun puoleltasi tunne oli jo kadonnut.

Olit koko ajan ystävällinen ja kokemattomuuteni ymmärtävä, mutta samalla osasit hienovaraisilla, joskus vähän satuttavillakin, muttei koskaan pahaa tarkoittavilla vihjeillä kertoa minulle, mitkä asiat voisin tehdä toisin. Meillä oli mahtavia yhteisiä hetkiä ja annoimme toisillemme paljon, autoimme toisiamme pienissä käytännön asioissa, mutta saimme myös ihania konkreettisia lahjoja toisiltamme. Myös minä tunsin voivani antaa sinulle paljon ja olen iloinen, että sain onnellistuttaa sinua.

Sinä ihastuit minuun täysin minut yllättäen ja vaikka tajusin asian hitaasti, jaksoit silti vihjailla minulle ja saimme jotain tapahtumaan. Kun muutaman kuukauden jälkeen ilmaisit suhteemme olevan ohi, minulla oli neljä päivää kyyneleet silmissä. Itkin ensimmäistä kertaa sitten lapsuuden. Mutta älä luule, että sinä olisit saanut minulle pahan olon, ei, minä itkin sitä kaikkea hyvää, jonka olin saanut kanssasi kokea. Toivon, että voimme olla yhä kavereita, vaikken nyt vielä pysty olemaan kanssasi tekemisissä, koska minulla vielä on sinua kohtaan sellaisia tunteita, jotka sisältävät mustasukkaisuutta ja minua ahdistaisi liikaa nähdä sinut. Voi olla, että olemme kumpikin sellaisia, etteivät pitkät suhteet sovi meille, mutta uskon, että kumpaisellekin tulee vielä uusia suhteita. Ja vaikkei tulisikaan, ei se minua haittaa, koska olen kuitenkin nyt saanut kokea jotain ihanaa ja unohtumatonta, sellaista, mitä monet eivät saa kokea koskaan. Minä en ennen sinun kohtaamistasi uskonut, että rakkautta voisi olla. Nyt tiedän, miltä se tuntuu ja miltä tuntuu sen menettäminen. Olet saanut minut näkemään itseni uudessa valossa ja olen oppinut paljon sinusta ja paljon uutta itsestäni.

Kiitos ja kaverihali!

0

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
        Maailman menoa
        55
        5705
      2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
        Maailman menoa
        75
        2872
      3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
        Ikävä
        20
        2095
      4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
        Ikävä
        40
        1905
      5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
        Maailman menoa
        161
        1819
      6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        19
        1798
      7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
        Kuhmo
        5
        1548
      8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
        Suomalaiset julkkikset
        19
        1161
      9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
        Maailman menoa
        83
        1152
      10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
        Ähtäri
        69
        986
      Aihe