Kiitos kivalle tytölle

kiva poika

Kiitos yhdelle maailman kivoimmista tytöistä elämäni ensimmäisestä pitemmästä tapailusuhteesta ja hih, hih, elämäni ensimmäisistä öistä naisen vieressä. En ole ollenkaan pahoillani siitä, että lopulta halusit jättää minut, koska teit sen kuitenkin aika nätillä tavalla, etenkin, kun ottaa huomioon, miten yli-innokas itse olin vielä silloin, kun sinun puoleltasi tunne oli jo kadonnut.

Olit koko ajan ystävällinen ja kokemattomuuteni ymmärtävä, mutta samalla osasit hienovaraisilla, joskus vähän satuttavillakin, muttei koskaan pahaa tarkoittavilla vihjeillä kertoa minulle, mitkä asiat voisin tehdä toisin. Meillä oli mahtavia yhteisiä hetkiä ja annoimme toisillemme paljon, autoimme toisiamme pienissä käytännön asioissa, mutta saimme myös ihania konkreettisia lahjoja toisiltamme. Myös minä tunsin voivani antaa sinulle paljon ja olen iloinen, että sain onnellistuttaa sinua.

Sinä ihastuit minuun täysin minut yllättäen ja vaikka tajusin asian hitaasti, jaksoit silti vihjailla minulle ja saimme jotain tapahtumaan. Kun muutaman kuukauden jälkeen ilmaisit suhteemme olevan ohi, minulla oli neljä päivää kyyneleet silmissä. Itkin ensimmäistä kertaa sitten lapsuuden. Mutta älä luule, että sinä olisit saanut minulle pahan olon, ei, minä itkin sitä kaikkea hyvää, jonka olin saanut kanssasi kokea. Toivon, että voimme olla yhä kavereita, vaikken nyt vielä pysty olemaan kanssasi tekemisissä, koska minulla vielä on sinua kohtaan sellaisia tunteita, jotka sisältävät mustasukkaisuutta ja minua ahdistaisi liikaa nähdä sinut. Voi olla, että olemme kumpikin sellaisia, etteivät pitkät suhteet sovi meille, mutta uskon, että kumpaisellekin tulee vielä uusia suhteita. Ja vaikkei tulisikaan, ei se minua haittaa, koska olen kuitenkin nyt saanut kokea jotain ihanaa ja unohtumatonta, sellaista, mitä monet eivät saa kokea koskaan. Minä en ennen sinun kohtaamistasi uskonut, että rakkautta voisi olla. Nyt tiedän, miltä se tuntuu ja miltä tuntuu sen menettäminen. Olet saanut minut näkemään itseni uudessa valossa ja olen oppinut paljon sinusta ja paljon uutta itsestäni.

Kiitos ja kaverihali!

0

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

        Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
        Maailman menoa
        585
        3889
      2. Muuttaisiko viesti mitään

        Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
        Ikävä
        48
        3328
      3. Jos sinulla kiinnostaisi

        Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
        Ikävä
        38
        2801
      4. Valpuri Nykänen elokapina

        Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
        Maailman menoa
        66
        2769
      5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

        Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
        Ikävä
        19
        2154
      6. Jospa me nähtäisiin

        Sinne suuntaan menossa🤣
        Ikävä
        32
        2101
      7. Se että tavattiin

        Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
        Ikävä
        12
        1977
      8. Elämä jatkuu

        Onneksi ilman sinua
        Ikävä
        29
        1865
      9. Oot pala mun sielua

        Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
        Ikävä
        17
        1810
      10. Hei T........

        Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
        Suhteet
        47
        1759
      Aihe