Päivällä kun menin tuonne

o:)ikea.heippa

yksityislääkärille varmistamaan, että hän ei löydä minusta mitään vikaa, siellä varmistui, ettei hän löytänyt oikeastikaan mitään vikaa. Tutkimus tapahtui. Harvoin tapaa niin ammattilääkäriä. Sain Kela- alennuksen joten juttu maksoi vain 71 euroa.
Kysymyksessä oli, halusin varmistaa erään asian. Varmistutin lääkärillä:) Mutta kysymyksessä eivät olleet vainoharhat, joita en pode, tiettävästi:)

Minun piti kertoa toisesta asiasta. Menin sellaisen paikan kuin SIMHALL ohitse. Tuo SIMHALL oli kirjoitettu näkyvästi, juuri tuossa muodossa.
Siitä tarttui pohtiminen, mitä siellä tehdään? Eli pitääkö olla Sim kortti jo ennen kuin sinne menee vai antavatko ne oman SIM kortin? Puhelimen Sim ei taida kelvata.

11

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄIykäs

Heikkoa älyä eli kansakoulupohjaa ei lääkäri välttämättä tunnista. Tai tunnistaahan sen päällepäinkin mutta lekuri ei sitä kerro;)))

Eikä potilasta vaivaa kun ei itse sitä edes ymmärrä, se äly kun ei kertakaikkiaan riitä;)))

• Palstan seuraaja*

Olisit käyttänyt älyäsi ja jättänyt vastaamatta. Nyt vaan näytit, taas kerran, että itse olet ääliö ja älytön, tosi lapsellinen vastaus.

• muaaah!

Sinä et kansakoulun käynyttä tunnista, vaikka alle jäisit.

• simhallen

• taas yks
        simhallen kirjoitti:

onko tuttu juttua
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9937920

pöljä yhdistelee asioita päin persettä! sinäkö sen kauhan perseesees tukit? no ei kannata ihmetellä vaikka sinä oisit sen tehny!

• Kukkulankin Kuningas
        muaaah! kirjoitti:

Sinä et kansakoulun käynyttä tunnista, vaikka alle jäisit.

Tottamaar tunnistan kun olen kansakoulun käyneen allekin jäänyt, kansakoulussa talvella välitunnilla kukkulaa valloittaessa, tosin vain sekunniksi tai pariksi nousten lopulta AINA voittajaksi;)))

Ja sama homma tuntuu jatkuvan edelleen;)))

• Uimahallin ohitse olet näköjään tarponut....simmarihalli, eikö vain?;)

• oikea.heippa

Simmaamassa simmaamassa vaan en itse:)

• annikoo..

O.Ikeassa taidan poiketa....jospa samalla ne riistapihvit maistaisi.......kännykkään ja sähköpostiin tulee niinpaljon tarjousta taas ...tarjouksen perään....
      Uimahalli taisi olla taas otsikoissa ..negatiivisessa mielessä.....mikä kumma siinä on ettei nuoret pojat saa olla rauhassa uimahallissa......(mukamas tietämätön)

• oikea.heippa

Vaihda Sim salaiseksi. Ei tule tarjouksia. eikä luurihäiriköt soittele:)

• annikoo..
        oikea.heippa kirjoitti:

Vaihda Sim salaiseksi. Ei tule tarjouksia. eikä luurihäiriköt soittele:)

Jätän kyllä aikapaljon vastaamatta puheluihin.....kun tuntemattomat ovat juuri näitä kauppioita ......jos on oikeata asiaa...menee vastaajaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe