Joskus nuorempana (17w) minä ja kaverini päästiin jollain ihmeen ilveellä sisään baariin. Oltiin tietysti onnemme kukkuloilla,kunnes.......
...kaverini housut repeytyivät täysin. Mutta, ei hätää. Housujen lahkeissa oli koristeena hakaneuloja, joilla yritimme paikata rikki menneet bökät.
Housut siis repeytyivät haaruksista kokonaan nilkkoihin saakka Ja kaverillani oli hakaneulat reisien sisäpuolella. Jatkoimme bailaamista, vaikka muut tietysti pällistelivät.
Viikkoja myöhemmin olin koulussa pitämässä esitelmää luokan edessä koulukaverini kanssa. Ja yht'äkkiä tämä "housu episodi" tuli mieleeni. Yritin lukea esitelmää papereista, mutta minua vain nauratti. Ensin tietysti yritin pidätellä naurua, mutta mitä enemmän pidättelin, sen voimaakkaammaksi se kasvoi sisälläni. Muu luokka ihmetteli mitä hörähtelin ja kaverini katseli oudosti minua. Hetkeä myöhemmin ryntäsin ovesta ulos ja räjähdin nauruun. Luokan ovi oli tietenkin jäänyt auki. Oikein ulvoin kaksinkerroin naurusta käytävällä. - en tietenkään kehdannut mennä takaisin luokkaan.
Tästä alkoi pitkäkestoinen naurukohtaus. Olin missä tahansa mihin aikaan tahansa, tämä "housu episodi" sai aina mut ulvomaan naurusta. Ei ollut väliä olinko yksin liikenteessä vaiko isommalla porukalla.
Myös bussissa kotiin mennessäni, aloin tirskumaan yksin tätä samaa. Istuin vielä pahaksi epäonnekseni kasvot muihin matkustajiin päin. Ja taas kävi legendaarinen, yritin pidätellä, nauru vain kasvoi sisälläni. Lopulta katselin tai yritin katsella ulos ikkunasta ja ajatella jotakin muuta, mutta ei auttanut. Nauroin vain. Joku nuori kundi tuli vielä istumaan vastapäätäni ja ihmetteli mitä naureskelin. Ja minä idiootti yritin oikein hakea ns. lohdutusta tms. hänestä, että "hei, vitsi onpas hauskaa...hahah hahaha heehhehehe" ja mitä enemmän katsoin kundia ja nauroin, sitä idiootimmalta hän alkoi pitää minua. Lopulta oli pakko jäädä paljon paljon pidemmällä pysäkillä pois kun en enää kehdannut jäädä bussiin.
Meni aikaa, mutta sain lopulta taltutettua naurun ja housu episodi tuo vieläkin hymyn huulille, mutta enää en sentään ulvo sen takia.
Pitkäkestoinen naurukohtaus
Hohhoohhaaahhahhahhe
0
193
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039