Perussuomalaisilla on nyt pullat niin uunissa, että neljän vuoden kulutua arkadianmäen edustajista on yli puolet perussuomalaisia. Hyvä niin.
Voin jo kuvitella seuraavan hallituskoaliition: Perussuomalaiset, Keskusta ja KD.
Kentällä jytisee!
7
<50
Vastaukset
- Hurrit ja niiden
apupuolue Kokoomus joutaakin jo oppositioon.
Unelmasi hallituskoalitio on PERSEESTÄ!
- nn¨
Sinulla ei ole koskaan muu mielessä kuin perse. Politiikasta et tiedä yhtään mitään.
Sinähän olet se homopedo, joka kyttää lapsia Habbo Hotellissa.
Olethan sinne kirjautunut. Turha kieltää.
- Katsokaapas vain!
Ei tarvi odottaa sitä neljääkään vuotta. Johan tollainen Kataisen pellehallitus kaatuu ennen sitäkin... Ja kaatuu kyllä muutama Eu maakin siinä samassa rytäkässä...
Luuletteko tosiaan, että Soini istuu oppositiossa ihan huvikseen.... Sillä miehellä on kaikki valtit käsissään ja lisää tulee!
Sdp sun muut takinkääntäjät jäävät pois sitten kokonaan..- Jääman
Jos hallituspuolueet eivät riitaannu keskenään Kataisen hallitus pysyy pystyssä seuraaviin eduskuntavaaleihin asti koska sillä on selvä enemmistö eduskunnassa eikä keskusta ja perussuomalaiset pysty kahdestaan äänestämään hallitusta nurin.
- Jääman
Tuossa on useampikin mutta joista ensimmäinen on se, että perussuolaisten äänisuus ei nouse seuraavissa vaaleissa niin suureksi, että he saisivat puolet paikoista.
Toinen mutta on se, että kristillisdemokraatit saattavat seuraavissa vaaleissa pudota kokonaan eduskunnasta vaalikynnyksen takia jonka saavuttamisessa heillä tulee olemaan kova työ koska lähtivät hallitukseen.
Minä pystyn jo kuvittelemaan tilanteen jossa perussuomalaiset nousevat suurimmaksi puolueeksi seuraavissa vaaleissa mutta jäävät siitä huolimatta oppositioon koska eivät onnistu muodostamaan enemmistöhallitusta asettamiensa ehtojen takia.
Perussuomalaisten kannalta pahin skenaario olisi se, että uusi hallitus saa laitettua valtion talouden kuntoon, parantaa köyhien asemaa ja EU:n tukipaketti kaatuu koska silloin monelta perussuomalaisten kannattajalta häviää syy jonka takia he nyt kannattavat perussuomalaisia ja perussuomalaisten kannatus alkaa laskea.
Seuraaviin eduskuntavaaleihin on vielä niin pitkä aika, että on vielä mahdoton sanoa millaiseksi puolueiden kannatus muuttuu siihen mennessä. - marginaali puolue
buahhhahhhh!
Jatka vaan itsesi huijaamista mutta meitä muita et huijaa!
Hehhhh, persujen kannatus kääntyy laskuun ja palaa
takaisin marginaaliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085