Suomalaiset ovat päässeet tutustumaan venäläistyyliseen koulutusjärjestelmään varsin korkealla tasolla.
Kenraali Syrjä pääsi opiskelemaan Neuvostotieteiden huipentumaa joidenkin korkealle edenneiden kera sotilasakatemiassa, missä jotkut oppilaat pääsivät presidentiksi , marsalkaksi , kenraaliksi ja muiksi viskaaleiksi ympäri kommunistista maailmaa.
Suorasanainen suomalainen kenraali kirjoitti sellaista tekstiä Ryssien touhuista, että pikakivääri sotamies Mauno Koivisto poltti päreensä. No, olihan sillä merkitystä, kun tämä Koivisto oli äänestetty sentään Suomen presidentiksi. Eikä harrastanut Karjalan palauttamista, eikä Viron itsenäisyyshankkeen tukemista ... lentopalloilultaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pentti_SyrjäTässä
Tässä linkki tuohon maineekkaaseen akatemiaan, missä kansanjoukkojen tappamista opetetaan. Nyt ovat oppeja soveltamassa Syyrian, Libyan, Jemenin ja Somalian maista koulunsa/akatemiansa käyneet. Neekerit ja rättipäät olivat suomalaisiakin parempia ystäviä Ryssänmaan hallitsijoille.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Frunzen_sotilasakatemia
Suomalaismenestystä sivilipuolella ei tullut!
Tässä esimerkki innokkasta nuorukaisesta, joka halusi opiskella ja maailmaa parantaa:
Kirvesmies, Eino Andrejevitљ, s. 1905, Viipurin lддni, Suomi; suomalainen; kommunistisen korkeakoulun opiskelija; Suikujдrvi, Tunkuan piiri; ammuttu 5.03.1938.
Kevyet mullat....
Venäjällä opiskeltu ja opetettu
3
127
Vastaukset
- Mulla nousi taas kiv
Mulla nousi taas kivekset kurkkuun!
- hfxz
Kyllä minä voin ottaa sulta suihin, jos on:
1. Terve ja puhdas kalu
2. Ympärileikkaamaton
3. Valkoihoinen
neljäs vaatimus olisi älykäs, mutta sen puutteen jo paljastikin kirjoituksessasi Frunzen sotilasakatemia oli Neuvostoliiton korkein oppilaitos, jossa annettiin sotilaskoulutusta. Se oli maalle tärkeä, kuten kaikille valtioille on sotilasille annettava koulutus.
Kenraali Syrjä hämmästeli sitä, että ns. oppilastyönä tehtiin visioita maan puolustamiseksi tai sodan koittaessa hyökkäystä nimettyjä maita vastaan. Hän taisi olla aikaansa jäljessä, niinhän näitä suunnitelmia tehdään kaikissa valtioissa. En tiedä, mihin kenraali Syrjän aika meni Frunzessa.
Tunsin kyllä herra kenraalin ja tunnene delleen hänen perheensä.
Minulla on kenraali Syrjän kirjoittama kirja, jonka julkaisua pidettiin joissain piireissä sensaationa. Ei se kirja pidä sisällään mitään ihmeellistä Frunzen sotilasakatemiasta. Korkeintaan se kertoo, miten suomalaiset sen akatemian opiskelijat olivat sinisilmäisiä ja maailman sotilaspiireissä maalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?36749Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663