Ei tässä mitään, taas käydään meidän tavallisten keskiluokkaisten duunareiden pocketit tyhjäksi. Viekää vaikka tuhkatkin pesästä, miten olis, ottakaa vaimo ja lapset, autot, moottorikelkka, harlikka, ottakaa talokin, eikö mikään saatana riitä viekää mutkin perkele.
Kyllä tämä on kummallinen valtio, en voi muuta sanoa, keneenkään ei voi luottaa, mutta kaikkein vähiten politikkoihin. Olen rakentanut tätä maata 25 vuotta ja käynyt joka päivä töissä, työnteon aloitin jo 15 vuotiaana koulut ei maistunut, koskaan en ole kuitenkaan katunut. Kolmen lapsen isänä olen aina pyrkinyt siihen, että pääsen kotiin nukkumaan vaikka välillä työmatkat ovatkin pitkiä. Nyt nostetaan polttoaineiden verotusta ja käydään taskunpohjat kääntämässä, kyllä mulla on taskunpohjan kääntäjiä kotonakin, ei kääntö hommiin tarvita Arhinmäkeä ta Kataista.
Työttömille lisää rahaa, rikkaiden etuihin ei kosketa, mutta tavalliselta duunarilta viedään taas urakkalapiolla taskut tyhjiksi. Ei kerta kaikkiaan, juuri sain kolmannen asunnonkin valmiiksi ja verovähennysoikeutta käydään leikkaamaan. Tuntuu kuin Arhinmäki nostaisi vasenta ja Katainen oikeaa jalkaa, alkaa veri virrata päähän kun taskuista ravistellaan ylimääräisiä euroja maahanmuuttajille ja etelän laiskoille hidalgoille. Miksi rankaistaan tavallista ahkeraa työtä tekevää suomalaista, mitä saakelin pahuuksia me ollaan tehty.
Ryhdytään kreikkalaisiksi
Taskut tyhjiksi
1
<50
Vastaukset
- Käteinen - Arhinmäk
Tee taskunpohjiin reikiä, niin minä olen jo pidemmän aikaa tehnyt. Ylityöt pimeenä käteen ja muutamia kuutamokeikkoja kuukaudessa. Kyllä valtio opettaa ihmiset huijaamaan, byrokratia tekee uskovaisistakin rikollisia. Kotiviinit, olut ja kotipolttoinen viina, ihan yhtä hyvää saa hyvin ja huolella tekemällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4126016- 825356
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484394- 523951
- 523739
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1723447Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1103209Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky623202- 432279
- 492205