Mitkä sanat tai sanonnat saavat veresi kiehumaan? Vai löytyykö sellaisia?
Tässä oma listani:
- takia
- säännöllisen epäsäännllisesti
- jebou
Sanat/sanonnat joita vihaat?
9
79
Vastaukset
- tyhmäkö oon?
No ekkö nää älyä?
- ..,.,.,,,,....
"älä ala inttään"
- .
kaikki muunnokset joilla käännetään sanalaskuja vanhan kansan sanontoja pönkittämään omaa mielipidettä tai kannan ottoa.
- Takiainen.
Mitäs vikaa sanassa "takia" on... Sehän on vain tavallinen sana.
Itse inhoan sitä, kun joku sanoo "kukkuluuruu" vastauksena kysymykseen "mitä kuuluu". - .
mä kaadan tätä niin sanottua kahvia niin sanotusta kahvipannusta niin sanottuun kahvikuppiin ja sitten mä niin sanotusti lisään siihen niin sanottua maitoa ja sitten mä niin sanotusti juon sen niin sanotun maitokahvin.
huono esimerkki, mutta miks helevetissä kaikki on joillekin niin sanotusti niin sanottua. - asd lol asd
"En ala mitään!" Tota lausetta kun alkaa ajattelemaan, niin huomaa ettei siinä kyllä ole yhtään mitään sisältöä.
Ja "jebou" on myös tosi typerä sana. - Tässä muutama
"katseen kestävä", "komeaksi haukuttu", "jos kemiat kohtaa", "kasvettiin erilleen", "kui?", "lupsakka savolainen",
- Verbaalihermoheikko
Tässä muutama nopeasti mieleen juolahtanut (tämäkin sanonta vituttanee monia?):
- "Ei maistu" (etenkin kioskilla raveja pelaavien joukosta jatkuvasti kuultuna)
- "Se on yks hiki vitussa" (vähättelevä ilmaus, joka ärsyttää etenkin hellepäivinä)
- "Palaillaan astialle"
- "Angsti" (teinikäytössä vituttava, ja muuthan eivät tätä termiä raiskaakaan samaan malliin)
- "Genre" (juuri nykypäivänä kaikenlaiset itseään viisaana pitävät käyttävät kyllästymiseen saakka tätä ranskalaista termiä)
- "Ei" (on omalle kohdalle osuessaan toisinaan erittäin ikävä sana)
- Kaikkinainen köyhänmiehensivistyssanasto, jotka tiettyjen henkilöiden käyttäminä saavat ylisuuren painoarvon tuotetun puheen kokonaisuudessa (esim. teekkareilla/diplomi-insinööreillä nämä "generoida, simuloida -tyyppiset paskanjauhannat, joita käytetään "ammattikielenä" ja tosiasiassa myös oman "viisauden" esiintuonnissa)
Usein pinnalle äskettäin nousseet tekosivistyssanat ja puolihauskat hokemat, joita puoli kansaa jankkaa jatkuvalla syötöllä. saavat sappeni kiehumaan. Nämä yllä mainitsemani sanat ja lausahdukset siis vituttavat MINUA, ei välttämättä muita.
Anteeksi ja kiitos! (siinä yksi lisää...) - säännöllisen epäsäännllisesti
Surkuhupaisaaa, ku et ees osannut oikeinkirjoittaa sanaa... Mut toki "myöskin", kas kun me kotkalaiset Junnun tavoin osaamme
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37910Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8807J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756