Sanat/sanonnat joita vihaat?

Kansalainen2

Mitkä sanat tai sanonnat saavat veresi kiehumaan? Vai löytyykö sellaisia?

Tässä oma listani:

- takia

- säännöllisen epäsäännllisesti

- jebou

9

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmäkö oon?

No ekkö nää älyä?

• ..,.,.,,,,....

"älä ala inttään"

• .

kaikki muunnokset joilla käännetään sanalaskuja vanhan kansan sanontoja pönkittämään omaa mielipidettä tai kannan ottoa.

• Takiainen.

Mitäs vikaa sanassa "takia" on... Sehän on vain tavallinen sana.
      Itse inhoan sitä, kun joku sanoo "kukkuluuruu" vastauksena kysymykseen "mitä kuuluu".

• .

mä kaadan tätä niin sanottua kahvia niin sanotusta kahvipannusta niin sanottuun kahvikuppiin ja sitten mä niin sanotusti lisään siihen niin sanottua maitoa ja sitten mä niin sanotusti juon sen niin sanotun maitokahvin.

huono esimerkki, mutta miks helevetissä kaikki on joillekin niin sanotusti niin sanottua.

• asd lol asd

"En ala mitään!" Tota lausetta kun alkaa ajattelemaan, niin huomaa ettei siinä kyllä ole yhtään mitään sisältöä.
      Ja "jebou" on myös tosi typerä sana.

• Tässä muutama

"katseen kestävä", "komeaksi haukuttu", "jos kemiat kohtaa", "kasvettiin erilleen", "kui?", "lupsakka savolainen",

• Verbaalihermoheikko

Tässä muutama nopeasti mieleen juolahtanut (tämäkin sanonta vituttanee monia?):

- "Ei maistu" (etenkin kioskilla raveja pelaavien joukosta jatkuvasti kuultuna)
      - "Se on yks hiki vitussa" (vähättelevä ilmaus, joka ärsyttää etenkin hellepäivinä)
      - "Palaillaan astialle"
      - "Angsti" (teinikäytössä vituttava, ja muuthan eivät tätä termiä raiskaakaan samaan malliin)
      - "Genre" (juuri nykypäivänä kaikenlaiset itseään viisaana pitävät käyttävät kyllästymiseen saakka tätä ranskalaista termiä)
      - "Ei" (on omalle kohdalle osuessaan toisinaan erittäin ikävä sana)
      - Kaikkinainen köyhänmiehensivistyssanasto, jotka tiettyjen henkilöiden käyttäminä saavat ylisuuren painoarvon tuotetun puheen kokonaisuudessa (esim. teekkareilla/diplomi-insinööreillä nämä "generoida, simuloida -tyyppiset paskanjauhannat, joita käytetään "ammattikielenä" ja tosiasiassa myös oman "viisauden" esiintuonnissa)

Usein pinnalle äskettäin nousseet tekosivistyssanat ja puolihauskat hokemat, joita puoli kansaa jankkaa jatkuvalla syötöllä. saavat sappeni kiehumaan. Nämä yllä mainitsemani sanat ja lausahdukset siis vituttavat MINUA, ei välttämättä muita.

Anteeksi ja kiitos! (siinä yksi lisää...)

• - säännöllisen epäsäännllisesti

Surkuhupaisaaa, ku et ees osannut oikeinkirjoittaa sanaa... Mut toki "myöskin", kas kun me kotkalaiset Junnun tavoin osaamme

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3982
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2297
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1439
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      910
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      807
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe