Tietääkö kukaan korvaako tapaturmavakuutus tai kotivakuutus semmosta jos on ostanut liput festareille ja sitten murtuu jalka etkä pääsekkään paikan päälle?Kyseessä on lähivakuutus.kiitos vastauksista.
Pääsylippujen vakuutus?
5
3825
Vastaukset
Matkavakuutuksen henkilöosasta korvataan matkan peruuntuminen vakavasta sairaudesta tai kuolemasta johtuen. Matkaehtojen mukaan tulee korvaus. Omaehtoinen matkanjärjestäminen ei taida olla sovellettavissa matkaehtoihin. Jos olet festarilippusi ostanut pakettina matkanjärjestäjältä niin sitten korvaa.
- Lippu.fi & If
Tällainen tuote löytyy
http://www.lippu.fi/tickets.html?affiliate=ADV&doc=campaign&campaign=lipputurva - Janne Haonperä
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Festariliput voidaan korvata matkustajavakuutuksesta matkan peruuntumiskuluina. Edellytyksenä on, että festarimatka (Suomessa) tehdään yli 50 km:n päähän vakuutetun päivittäisestä elinympäristöstä. Matkan peruuntumisen tulee olla aiheutunut pakottavasti vakuutetun tai vakuutetun lähiomaisen vakavasta, äkillisestä ja odottamattomasta sairastumisesta tai vakavasta tapaturmasta tai kuolemasta. Pakottavuus arvioidaan lääketieteellisin perustein. Sairauden takia käyttämättä jääneitä festarilippuja ei korvata kotivakuutuksesta.
Tapahtumanjärjestäjät myyvät nykyään usein myös peruutusturvaa, jolla voi saada rahat takaisin sairastilanteissa.
Kysy lisää lähimmästä Lähivakuutuksestasi. Yhteystiedot löydät osoitteesta http://www.lahivakuutus.fi/FI/Yhteystiedot/Sivut/BranchOfficeSearch.aspx.
Hyvää kesää!
Ystävällisin terveisin
Janne Haonperä
tiedottaja
Lähivakuutus-ryhmä - Opera45
Millainen se tapahtumajärjestetäjän peruutusturva on?
- Janne Haonperä
Heippa!
Peruutusturvan ehdot vaihtelevat tapahtumanjärjestäjästä riippuen. Kannattaa kysyä lippu ostettaessa, onko järjestäjällä tarjota peruutusturvaa ja jos on, mitä se korvaa. Esimerkiksi useissa urheilutapahtumissa on mahdollista hankkia lisämaksusta peruutusturva, jolla voi sairaus- ja vammatapauksissa siirtää osallistumisen seuraavalle vuodelle.
Terveisin
Janne Haonperä
tiedottaja
Lähivakuutus-ryhmä
www.lahivakuutus.fi
www.facebook.com/lahivakuutus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703