Missä olet juhannuksena
1. sinä olet?
- nainen
- mies
2.Olet juhannuksena
Omalla mökillä
Vuokrasit mökin juhannukseksi
Telttailemassa
Asuntoautolla jossain
Kotona perheen kanssa
Kotona yksin
Kotona vieraiden kanssa
Bilettämässä
Lavatanseissa
Konsertissa
Kännissä
Raittiina
Kuskina
Töissä
Sairaalassa
Putkassa
Ulkomailla missä?
Lapissa
Laivalla
Uskonnillisessa tilaisuudessa
En kerro
Mitä se sinulle kuuluu
Juhannus 2011
33
696
Vastaukset
- Mutsi vaan
Olet juhannuksena
1. olen nainen
2.Olen juhannuksena
Omalla mökillä,
vieraiden kanssa
ehkö hieman kännissä
Toivottavasti en ole
Sairaalassa tai putkassa - :D
Missä olet juhannuksena
1. sinä olet?
- nainen
2.Olet juhannuksena
Raittiina
Töissä
Lapissa - vihreeHIRVI
Missä olet juhannuksena
1. sinä olet?
- mies
2.Olet juhannuksena
suht raittiina
Vapaalla
Tahkolla - Olen juhannuksena...
raivoraittiina kesämökillä mutsin ja vanhemman siskon kanssa,
juuri tämän vuoksi olen ns. raivoraitis >:( 1. Sinä Olet
Nainen
2.Olet juhannuksena
Kotona perheen kanssa
Kotona vieraiden kanssa
Raittiina- rento jussi
Mies,
ekaa kertaa yksin kotona jussina. Kiireitä töissä eikä ole ehtinyt miettimään menoja.... Ehkä vaan relaan ja olen... aika hektistä tää on ollutkin. Aikaa itselle jne... mitä sitä suotta jatkuvasti menemään. Ehkä otan ehkä en 50/60.- tiukka jussi
vitut
- adalmiina
1. Nainen
2. Olen juhannuksena
- puolison siskon ja hänen perheensä kotona
- luultavasti kännissä, tai ainakin huppelissa :)
- itse vielä lisään listaan, että grillaamassa olen myös - Kaunista<)<)*
1.Nainen. 2.En tiedä. Lisäks totean, et niihä sitä sanotaa joo et jussina luonto kauneimm...no joo, on se sit jos o vaik Rakkaus-häät!
- tähän väliin
Oisko tää vähän liian positiivinen viestiketju teille Suomalaisille? ;)
- ihan se ja sama..
Makaan kotisohvalla niikuin jokaisena vuodenpäivänä teen. Kerrostalossa, toivoen että naapureilla on rahaa mennä hulinoimaan muualle ja talossa on rauhallista. En juo enkä polta, enkä vietä juhannusta mitenkään.
- Juhannus kaupungissa
Missä olet juhannuksena
1. sinä olet?
- nainen
2.Olet juhannuksena
Kotona poikaystäväni kanssa - .
Mitä se sinulle kuuluu.
- norppa dfdds
miäs
vittu yksin kotona ihan saatanan tylsää varmaan tulee olee!! - Nimi erkki
Mies 35 v. Yksin kotona juhannuksena. Pullo kossua naamaan ja sitten kuuntelen vanhoita vinyylileviltä Olavi Virtaa ja Topi Sorsakoskea.
- Vettä sataa Jussina
ILTASANOMAT
Tänä juhannuksena kuivaa paikkaa ei koko maasta löydy. Saderintama toisensa jälkeen kastelee Suomi-neidon helmoista päälakeen asti.
Kova tuuli yltyy vielä torstai-illan mittaan Etelä- ja Lounais-Suomessa. Ilmatieteen laitoksen mukaan tuuli puhaltaa 20-25 metrin sekuntinopeudella iltayhdeksään saakka, minkä jälkeen se alkaa laantua.
Ilmatieteen laitoksen meteorologi Eveliina Tuominen kertoi torstaina alkuillasta, että juhannusaatoksi saderintama etenee Lappiin, jossa on tiedossa koko aaton ajan puuskaista tuulta ja sateita.
Uutta sadetta puskee taivaalta myös etelässä, sillä uusi sadekuurorintama saapuu Etelä- ja Keski-Suomeen aaton aikana.
- Lohdullista sentään, että etelän sadekuurot heikkenevät huomista juhannusaattoiltaa kohden, joten taukoja sateissakin voi olla.
Lapissa kuivempaa
juhannuspäivänä
Juhannuspäivä ei näytä etelässä yhtään sen kuivemmalta, sillä aaton sadekuuroja seuraa uusi sadekuurot mahdollistava ilmanala.
Lappiin sentään hieman iloisempia uutisia: siellä juhannuspäivä näyttää Ilmatieteen laitoksen mukaan kuivemmalta kuin juhannusaatto.
Eteläisen Suomen yllä juhannuspäivänä pyörivä sadekuurorintama kun on Lapissa vasta lauantai-iltana, joten pitkiäkin taukoja sateissa voi esiintyä etenkin Länsi-Lapissa.
Etelässä juhannuksen lämpötilat saattavat nousta jopa hieman yli 20 asteen, muuten lämpötila pysyy alle 20 asteessa.
Juhannusyön lämpötilat pysyvät etelässä noin 10 asteessa, pohjoisemmassa elohopea saattaa laskea lähelle nollaa. Kylmintä lienee Tuovisen mukaan pohjoisimmassa Lapissa.
Kirsi Miettinen
No mitäs luulet
Mölissä istun äijän kanssa tietenkin - Minä olen nainen
Mikäpä se isiinä on äijän kanssa ´´mölissä´´
istuskellä kos kerran möli on
Hyvää juhannusta kaikille! - Juhannus menot
Minä olen nainen
Minä istun nyt kotona yksin.
Illalla menen tanssilavalle
Huomena mökille. - kaasukaskammio
Missä olet juhannuksena
1. sinä olet?
Sika
2.Olet juhannuksena
Viettämässä juurikin sitä arjalaisen germaani veljeskunnan kanssa. - minä vaan
Minä ole minä
ja täälähän minä oon - hohhoijaa...
kotona tuli puolison kanssa selvinpäin vietettyä juhannus kuten viime vuonnakin
- Amissimas
1. Mies.
2. Raittiina ja asuntoVAUNULLA jossain. - cumhotshemale69
Vitun homot kesä on homoille imekää kyrpää paskat
- jk
ei kulukaa
- Kuuma Sikapossu
1. Possukarju
2. Grillissä (vaikka mitäpä se sulle kuuluu!?) - Painu itse vittuun
Sorsavuorenkatu 2 umpikiero juoppo vanhempi, toi pultsarikavereitaan juomaan läheiseen puistoon, isoine pulloinen, roskaakin asuntoa , yksi oli umpisekaisin puistossa, jos asuminen on noin heikkoa kannattaa muuttaa muualle.. Ei kukaan pultsareiden kanssa ryhdy paitsi jos sait taloudellista hyöytä, normaali ihmisten kanssa sinä et juttuun tule ja siinä on lasten leikkipaikkka, todistajia 15 kpl , alkoholi ei sinullle sovi. tai mitä se minulle kuuluu menetä vaan asuntosi.Taidankin valittaa isännöitsijälle
- Mulukku jjjjjouio
Viivytä jonkin asian valmistumista, se on nyt kaikkien kannalta hyvä juttu. Kuuntele erään mielipidettä, sillä voi olla merkitystä myös sinun tilanteeseesi.
- .
Kissankellot ja metsämansikat..mitä muuta voi toivoa? Tänä kesänä törmäsin luonnossa kyl mesimarjoihinkin
- Kirjoitusvirhe22
Nainen
En kerro - jhuytredfgh
Nainen ja yksin :-(
- Kittynen.
1. Nainen (;
2. Yleensä vietän juhannuksen mökillä , joskus tavallisesti kotona . - Luonnon keskellä
Olin juhannuksena romanttisimmassa paikassa...yksin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1086970
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915145Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123396Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333292Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska332449Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191776Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961431Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391372Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311286- 481044