http://www.kainuunsanomat.fi/cs/Satellite/Kainuu/1194683614160/artikkeli/nakertajan tulipalon sytyttikin tuoliin sidottu nainen itse.html
Artikkelissa mainitaan että ulkomaalaistaustainen nainen sytytti tulipalon itse. Se on rassismi, rassismi! Eihän moista saa mainita, se vaan lietsoo lisää rasismia, yksittäistapauksiahan nämä...
Kainuun Sanomat harjoittavat rasismia!
18
79
Vastaukset
Hohhoijaa...
- huuhaahaa
Miksi sitten saapi lehdessä kirjottaa, että mies puukotti kaveriaan. Sehän on rasismia miesukulpuolta kohtaa.
- korjaan erheen
Ai että Kainuun Sanomat harjoittavat?
Onko niitä useampiakin samannimisiä lehtiä?
Mun tietääkseni on vain YKSI lehti sillä nimellä.
Niin että jos jotain harjoitetaan, siitä puhutaan yksikössä, ei monikossa.
Menikö perille? Todennäköisesti ei.
Korjaa pirulainen lauseesi muotoon: "Kainuun Sanomat harjoittaa..."
Muuten, se sun juttus on ihan päin hevonvittua. tosi tyhmä.- no..
sittenhän teitä on jo kaksi.
- z.o
tuossa tähtien kohdalla lukee 'ΝΕΕΚΕRІ'.
Joka maassa asuu ihminen jota englanniksi kutsutaan nimellä 'grammar-nazi'. Onnittelut, kuulut heidän synkkään joukkoonsa. Edellinen tapaamani asuu irlannissa ja loukkaantui koska sanan edesta puuttui "a"-kirjain.
Ja vielä, mikset kirjoittanut sanan "mun" tilalla "minun" ja "sun juttus" tilalla "sinun juttusi" tai "korjaan pirulainen lauseesi" -> "korjaan, pirulainen, lauseesi" (näin räikeimpiä kieliopillisia virheitä korjatakseni) jos vaadit täydellistä kirjoitettua Suomea muilta?
ps. virke aloitetaan isolla kirjaimella.- z.o
z.o kirjoitti:
tuossa tähtien kohdalla lukee 'ΝΕΕΚΕRІ'.
miksi tuota viestiä ei poistettu ja se on vielä siirretty muualle siitä, mitä poistettu viesti kommentoi?
Onko täällä ylläpito täysiä idiootteja?
Onko tuo poistettua viestiä täydentävä viesti niin tärkeä, ettei sitä voitu poistaa samalla. Mitään järjellistä syytähän ei sen poistetun viestinkään poistamiselle ollut. - z.o
sama.se kirjoitti:
Joka maassa asuu ihminen jota englanniksi kutsutaan nimellä 'grammar-nazi'. Onnittelut, kuulut heidän synkkään joukkoonsa. Edellinen tapaamani asuu irlannissa ja loukkaantui koska sanan edesta puuttui "a"-kirjain.
Ja vielä, mikset kirjoittanut sanan "mun" tilalla "minun" ja "sun juttus" tilalla "sinun juttusi" tai "korjaan pirulainen lauseesi" -> "korjaan, pirulainen, lauseesi" (näin räikeimpiä kieliopillisia virheitä korjatakseni) jos vaadit täydellistä kirjoitettua Suomea muilta?
ps. virke aloitetaan isolla kirjaimella.en tiedä kenen pilkkuja nyt olet nusimassa
- Tuossa sulle
z.o kirjoitti:
en tiedä kenen pilkkuja nyt olet nusimassa
viisastelija-z.o:lle ohjeita.
http://hikipedia.info/wiki/Ohje:Aloittelijan_ohje/Kirjoittaminen - Fjallerström
Onnistunut trolli on onnistunut, uskoisin. Nimim. 'korjaan erheen' on joko tosikko, tyhmä, molemmat edellisistä tai sitten vaan itsekin kunnon trolli :)
- jorke73
No voi kauheeta. Vittu mitä pilkun nussijoita jotkut ihmiset on.
- z.o
sinäkö sen määrittelet mitä saa nussia ja mitä ei?
- z.o
z.o kirjoitti:
sinäkö sen määrittelet mitä saa nussia ja mitä ei?
tuossa tähtien paikalla lukee "ΝUЅЅІA".
- voihan vittu ?
Asiattomien viestien vuoksi toimitus on katkaissut kommentointimahdollisuuden.
- z.o
en minäkään ole koskaan mitään asiaa kirjoittanut. 7 kertaa on bannittu, mutta ei tuo ole tahtia haitannut, niin kuin ei näköjään sullakaan.
- TOTUUDET ESIIN
Rasismi on sellaista joka kohdistuu ihonväri tai uskonnon perusteella syrjimiseen !
Taloudellisilla asioilla ei ole yhteyttä rasismiin, eikä myöskään se, että tekijän alkuperä mainitaan.
On median VELVOLLISUUS ilmoittaa AINA tekijän taustat, kuten onko sumalaistaustainen tai ulkomaalaistaustainen.
Sillin saadaan OIKEA kuva ihmisistä, eikä pimitettyä tai vääristeltyä tietoa.
tämä sanonta pätee:
TOTUUS EI PALA TULESSAKAAN- TOTUUDET ESIIN
Ilman painovirheitä:
Rasismi on sellaista joka kohdistuu ihonväri tai uskonnon perusteella syrjimiseen !
Suomalaisten verorahojen käyttämisellä ei ole yhteyttä rasismiin, eikä myöskään se, että tekijän alkuperä mainitaan.
On median VELVOLLISUUS ilmoittaa AINA tekijän taustat, kuten onko suomalaistaustainen tai ulkomaalaistaustainen.
Silloin saadaan OIKEA kuva ihmisistä, eikä pimitettyä tai vääristeltyä tietoa.
tämä sanonta pätee:
TOTUUS EI PALA TULESSAKAAN - TOTUUDET ESIIN
TOTUUDET ESIIN kirjoitti:
Ilman painovirheitä:
Suomalaisten verorahojen käyttämisellä ei ole yhteyttä rasismiin, eikä myöskään se, että tekijän alkuperä mainitaan.
On median VELVOLLISUUS ilmoittaa AINA tekijän taustat, kuten onko suomalaistaustainen tai ulkomaalaistaustainen.
Silloin saadaan OIKEA kuva ihmisistä, eikä pimitettyä tai vääristeltyä tietoa.
tämä sanonta pätee:
TOTUUS EI PALA TULESSAKAANOlen muutenkin sitä mieltä, että kaikissa rikoksissa tulisi tekijän nimi julkaista.
Sillä ei olisi mitään negatiivista vaikutusta vaan AINOASTAAN positiivinen vaikutus.
Varmaa on, että sillä olisi ENNALTAEHKÄISEVÄ vaikutus.
Suomalaisten ihmisten perusoikeuksiin kuuluu elää koskemattomina ja täysin turvassa rikollisilta.
Tämä asia tuntuu unohtuneen.
Eiköhän nyt ole eletty hyyssäyskausi loppuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138