Hahhah, mites nyt suu pannaan? Ei paljon rökälevoitto auttanut kun asiat pitää ottaa globaalimmin kuin joku takahikiän sammakoita päästelevä juntti tai joku bloggaajarassu edes ymmärtää.
http://www.nelonen.fi/uutiset/kaikki/kotimaa/hallitus-tarjoaa-maahanmuuttajille-töitä
Tuo on hyvä että aletaan antamaan töitä kun monet tuskailee että töitä ei anneta ja sitten täälläkin jotkin väittävät valheellisesti etteivät maahanmuuttajat edes halua töitä.
Hieno homma kaikin puolin ja iloiseksi tämä vetää.
Maahanmuuttajat pysyviä ja tervetulleita
10
80
Vastaukset
- Jussuf (se sama)
Näyttää tosiaan hyvältä, ja mikä tärkeintä, täystyrmäys persujen suuntaan.
Näin sitä pitää!- Jussuf (se sama)
Kiitos hallitus kun persut häviävät kohta pois puoluekartalta.
Nyt minulle ja kavereille aukeaa tilaisuus löytää hyviä tyttöjä ja poikia HAUSKAN pitoon, kuten rakas profeetta muhammed on meitä opettanut.
JOIN THE FEAST - Ihkaa?
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Kiitos hallitus kun persut häviävät kohta pois puoluekartalta.
Nyt minulle ja kavereille aukeaa tilaisuus löytää hyviä tyttöjä ja poikia HAUSKAN pitoon, kuten rakas profeetta muhammed on meitä opettanut.
JOIN THE FEASTJoo mä mukaan, kahden tunnin avioliitot kuulostavat kivalta! Onhan ne vaimot päässeet nukkeleikeistä sentään?
- haista tosiaan vittu
Piere ikeniisi mokomakin vihervasemmistoanarkistiterroristi ,.suomenhurri kielirasisti,pakkoruotsittaja HAISTA V...TTU
- Jussuf (se sama)
Tule illalla taxi kyytiin mulla on pimee taksi.Selitän sitten paremmin.
- Ja vitut tulen
vaivalla saatuja tukieuroja ei millekään gorillannussimalle savinaamalle anneta.
- Folio Mulder
Täällähän kiusataan Jussuffia niinkuin aikanaan minua jippiin foorumilla. Tekeytyivät siellä ilkimykset minuksi ja lähettelivät nimimerkilläni kaikkea pasifistijuttua ja laativat jopa herjaavan kotisivun. Sen ajan kovimmalla hakukoneella hotbotilla ne silloin löysin ja kiroilin
- Jussuf (se sama)
Heissan rakas Mulder,sinäkin tulit sitten kaapista.Onneksi olkoon.
Tuletko illalla,saat "kyydit"taxissa. - uiton homot
Onko täällä kaikki homoja? Nyt voliot sun muut tänne palstaa pilaamasta
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3393 - saatanan dorkat
Hakkarainen, Halla-Aho ja Soini ulos tuolta poliitikkoa leikkimästä niin kansa on tyydytetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1105212
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2722158- 911746
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401210Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411187Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051110- 501109
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1521101- 1111059
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.81999