Miks tuon sateen

piti sotkea nautinnollisen viikonlopun vietto? :o(((,,, varmaan sama tilanne monella muullakin,,, ja huomenna jatkuu sama suuntaus,,, No pitää kehitellä jotain, semmottis minkä parissa aika kuluu, ja tuntee että näinkin voi aikaa viettää ;o))),,,

Kertokaas mitä viihdepuolelta vois löytyä?,,, jotain repäsevää, ei mitään pliisua nyfferöjuttua,,,

Alotetaan kuitenkin ihan iisisti,,, sitähän voi petrata iltaa kohden ;o))),,,

65

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o / h

      Saman tein kun tulin koneelle lähdenkin keittiöön. Iski himo iltapalaan. Jotakin on naposteltava.
      No kone on auki:)

      Niin viidettä? Hymmmnnn. Enpä nyt keksi. Itikoiden virkkausta:) Pyydystät paljon itikoita ja virkkaa niistä kärpäslätkä:)

      • Mulla on jo muovinen, ja toimii, mut kärpäset ja itikat puuttuu,,, siis toinen vaihtoehto kiitos ;o))),,,


      • o / h
        mokka-mari kirjoitti:

        Mulla on jo muovinen, ja toimii, mut kärpäset ja itikat puuttuu,,, siis toinen vaihtoehto kiitos ;o))),,,

        Luulin, että olet mökillä eikä ole ohjelmaa, niin annoin vinkin.
        Nyt täytyy miettiä. Kaadan ensin iltakahvia mukiin ja tuumalta toimeksi:)


      • o / h kirjoitti:

        Luulin, että olet mökillä eikä ole ohjelmaa, niin annoin vinkin.
        Nyt täytyy miettiä. Kaadan ensin iltakahvia mukiin ja tuumalta toimeksi:)

        On siellä, mut sateella vähemmin,,, ulkona tykkään oleilla,,, talvet on sisäruokinta-aikaa,,,
        Eikä kasvihuoneessakaan loputtomiin riitä puuhastelua,,, kitken vielä kaikki juureksetkin pois, ja harvennan kukat niin ettei o kun multa jälellä ;o))),,,


    • RÄMÄKKÄ

      Alotappas sillein räväkästi kun huuhaalla haukuit vilman )))))täällä annikoon )))))

      • Mitä helvettiä sä tarkotat??? Onko sun pollassa nyt kaikki kohdallaan???
        Onhan sulla jutut, todella omaperäisesti keksittyä paskanheittoa!!!


      • tietäjä.
        mokka-mari kirjoitti:

        Mitä helvettiä sä tarkotat??? Onko sun pollassa nyt kaikki kohdallaan???
        Onhan sulla jutut, todella omaperäisesti keksittyä paskanheittoa!!!

        ei oo, sillä ei ole koskaan ollutkaan mikään pollassa kohdallaan, se on kokovartalokyrpä naisen vaatteissa, taas tuli kahjo tänne räksyttämään


      • tietäjä. kirjoitti:

        ei oo, sillä ei ole koskaan ollutkaan mikään pollassa kohdallaan, se on kokovartalokyrpä naisen vaatteissa, taas tuli kahjo tänne räksyttämään

        Onhan ne outoja,,, mikä ihme niitä repii?,,, aina ja ikuisesti riitaa haastamassa ja räksyttämässä,,,
        Kuinhan niiden naapurit saa kulla kunniansa?,,,
        Kukahan tuo mahtaa olla?,,, en taju miks noin katkeroitunu ihminen on aina mun kimpussa?,,, oonko mä vieny siltä lelun ;-DDD, ja nyt se hakee sitä leluaan ;-DDD,,,


      • Mitäkö tarkoittaa?
        mokka-mari kirjoitti:

        Mitä helvettiä sä tarkotat??? Onko sun pollassa nyt kaikki kohdallaan???
        Onhan sulla jutut, todella omaperäisesti keksittyä paskanheittoa!!!

        Haukuit huuhaalla Vilman ja täällä annikoon. Tottahan se on, vai kiellätkö?
        Vilma on sinulle punainen vaate huuhaalla ja annikoo täällä.


      • Mitäkö tarkoittaa? kirjoitti:

        Haukuit huuhaalla Vilman ja täällä annikoon. Tottahan se on, vai kiellätkö?
        Vilma on sinulle punainen vaate huuhaalla ja annikoo täällä.

        Ai sinäkö se oot????,,, sä heräsit torkkujen jälkeen ;o))),,, herttileidi sentään,,, sun lemmikkinkö oon haukkunu, kerro vaan millon,,, se Vilma kun ei kiinnosta mua yhtään,,,se kyllä on hyökänny mun niskaan huuhaalla,,, monia kertoja,,, mut sua kiinnostaa ;o))),,, luuletko etten arvaa kuka oot??? muuten miten meni siellä,,, siellä missä muka tänään olit?,,,

        Ja jos annikoo tulee nakkelemaan paskaa mulle, niin saa just saman kohtelun kun kaikki toisetkin, jotka toisten niskaan hyökkää ilman mitään syytä!!!

        Pidä mielessä,,, tai pläjäytän jotain!!!
        Meen nukkumaan, jatkan huomenna toisella keinolla,,, pidä puhelin auki ;o))),,, ettei tarvii,,, no tiedät mitä,,,


      • tietäjä,
        mokka-mari kirjoitti:

        Ai sinäkö se oot????,,, sä heräsit torkkujen jälkeen ;o))),,, herttileidi sentään,,, sun lemmikkinkö oon haukkunu, kerro vaan millon,,, se Vilma kun ei kiinnosta mua yhtään,,,se kyllä on hyökänny mun niskaan huuhaalla,,, monia kertoja,,, mut sua kiinnostaa ;o))),,, luuletko etten arvaa kuka oot??? muuten miten meni siellä,,, siellä missä muka tänään olit?,,,

        Ja jos annikoo tulee nakkelemaan paskaa mulle, niin saa just saman kohtelun kun kaikki toisetkin, jotka toisten niskaan hyökkää ilman mitään syytä!!!

        Pidä mielessä,,, tai pläjäytän jotain!!!
        Meen nukkumaan, jatkan huomenna toisella keinolla,,, pidä puhelin auki ;o))),,, ettei tarvii,,, no tiedät mitä,,,

        Kerronko kaikille,varokaa kassia,se onkii numerot ylös
        ja soittelee uhkausviestiä,jos siittä ei oo kiinnostunu
        mut onneks on virkavalta,joka pidättää hullut
        moni mies juoksee sitä karkuun,ei sitä kukaan pelkää
        mutta on tosi rasittava kun ihastuu,eikä saa vastakaikua


      • kysyä saa
        tietäjä, kirjoitti:

        Kerronko kaikille,varokaa kassia,se onkii numerot ylös
        ja soittelee uhkausviestiä,jos siittä ei oo kiinnostunu
        mut onneks on virkavalta,joka pidättää hullut
        moni mies juoksee sitä karkuun,ei sitä kukaan pelkää
        mutta on tosi rasittava kun ihastuu,eikä saa vastakaikua

        kukas mies sä olet ku noi hyvin asian tiedät? taidat puhua paskaa via oletko ukkomies?;)


      • tietäjä, kirjoitti:

        Kerronko kaikille,varokaa kassia,se onkii numerot ylös
        ja soittelee uhkausviestiä,jos siittä ei oo kiinnostunu
        mut onneks on virkavalta,joka pidättää hullut
        moni mies juoksee sitä karkuun,ei sitä kukaan pelkää
        mutta on tosi rasittava kun ihastuu,eikä saa vastakaikua

        Mitä helvettiä sä nyt meinaat?,,, sun sairas pää on seonnu kokonaan,,,
        Siis soittelen uhkausviestejä?,,, siis kuin voi soittaa uhkausviestejä?,, kerro,,,
        No tulis nyt se virkavalta tuohon mun ovelle,,, niin saisin sinulta rauhan ,hullu kun olet, niin ne ei voi muuta kun viedä sun sinne minne kuulut,,, lukkojen taakse,,,

        Olet todella sairas,,, jätä mut rauhaan,,, mulla ei ole sun kanssa mitään tekemistä, paitsi se että koet minut uhkana johonkin ihmiseen nähden?,,, ;o))),,,

        Ai, ollaanko me ihastuttu samaan ihmisen?,,, ja pelkäät että mä voitan ;-DDD,,, Onnittele mua, se voitto on minun ;o))),,,


      • Osuiko?
        mokka-mari kirjoitti:

        Ai sinäkö se oot????,,, sä heräsit torkkujen jälkeen ;o))),,, herttileidi sentään,,, sun lemmikkinkö oon haukkunu, kerro vaan millon,,, se Vilma kun ei kiinnosta mua yhtään,,,se kyllä on hyökänny mun niskaan huuhaalla,,, monia kertoja,,, mut sua kiinnostaa ;o))),,, luuletko etten arvaa kuka oot??? muuten miten meni siellä,,, siellä missä muka tänään olit?,,,

        Ja jos annikoo tulee nakkelemaan paskaa mulle, niin saa just saman kohtelun kun kaikki toisetkin, jotka toisten niskaan hyökkää ilman mitään syytä!!!

        Pidä mielessä,,, tai pläjäytän jotain!!!
        Meen nukkumaan, jatkan huomenna toisella keinolla,,, pidä puhelin auki ;o))),,, ettei tarvii,,, no tiedät mitä,,,

        Kännisen akan jorinoita. Parempi sun on mennäkkin nukkumaan.


      • kysyä saa kirjoitti:

        kukas mies sä olet ku noi hyvin asian tiedät? taidat puhua paskaa via oletko ukkomies?;)

        No sehän se on,,, mut mitään uhkauksia en ole koskaan laittanu, mut olen luvannu mennä kyläilemään,,, katsomaan kuin asia oikeesti on ;o))),, nyt sillä on paskat housuissa ;o))), ukkomieshäön se on,,, tai ainakin varattu,,, mut ei uskalla tunnustaa,,, soittelee kuitenkin joka päivä, tai tekstailee jos ei voi akaltaan soittaa ;o))),,,


      • Osuiko? kirjoitti:

        Kännisen akan jorinoita. Parempi sun on mennäkkin nukkumaan.

        Minkä kännisen??? muista että mulla ei ole sinun tavat kännätä joka helvetin ilta ;o))),,, Yritä selvitä edes joku päivä, ja mennä sinne töihin,,, asiakas odottaa pian ovella sinnuu,,,


      • tietäjä, kirjoitti:

        Kerronko kaikille,varokaa kassia,se onkii numerot ylös
        ja soittelee uhkausviestiä,jos siittä ei oo kiinnostunu
        mut onneks on virkavalta,joka pidättää hullut
        moni mies juoksee sitä karkuun,ei sitä kukaan pelkää
        mutta on tosi rasittava kun ihastuu,eikä saa vastakaikua

        Ensinnäkin,,, itehän olet numeros mulle antanu,,, enkä kenenkään numeroita ongi tietooni,,, ei kiinnosta,,, mut kun itse pyysit että soita,,, ja toisen kait annoit kun pripeidistä loppu soittoaika!!!, ja pyysit soittamaan siihen "työ numeroon" ;o))),,,


      • tm
        mokka-mari kirjoitti:

        Minkä kännisen??? muista että mulla ei ole sinun tavat kännätä joka helvetin ilta ;o))),,, Yritä selvitä edes joku päivä, ja mennä sinne töihin,,, asiakas odottaa pian ovella sinnuu,,,

        Ei kaikki ole huoria. Ymmärrätkö?


      • nyt naurattaa
        mokka-mari kirjoitti:

        No sehän se on,,, mut mitään uhkauksia en ole koskaan laittanu, mut olen luvannu mennä kyläilemään,,, katsomaan kuin asia oikeesti on ;o))),, nyt sillä on paskat housuissa ;o))), ukkomieshäön se on,,, tai ainakin varattu,,, mut ei uskalla tunnustaa,,, soittelee kuitenkin joka päivä, tai tekstailee jos ei voi akaltaan soittaa ;o))),,,

        ehe ehe,vai soittelee
        SINÄ SOITTELET VAIKKA SUA ON KIELLETTY
        et näköjään ymmärrä,ettei voi tuppautua
        jos ei tykätä
        tehdäänpäs silleen että laitetaan kaikki sun uhkausviestit näkyviin tänne
        minkä selityksen annat niille,sä oot menettänyt jo kasvos
        useinpien silmissä,vain ne joiden perässä et ole vielä kerennyt juossa
        voivat ehkä uskoo sua ja niitä on vahän,pari korkeintaan


      • tm kirjoitti:

        Ei kaikki ole huoria. Ymmärrätkö?

        Ai sinäkö olet???,, en voi auttaa,,,, pidä huoli itsestäsi!, ja varo tauteja,,,


      • Kenestä kerrot?
        mokka-mari kirjoitti:

        No sehän se on,,, mut mitään uhkauksia en ole koskaan laittanu, mut olen luvannu mennä kyläilemään,,, katsomaan kuin asia oikeesti on ;o))),, nyt sillä on paskat housuissa ;o))), ukkomieshäön se on,,, tai ainakin varattu,,, mut ei uskalla tunnustaa,,, soittelee kuitenkin joka päivä, tai tekstailee jos ei voi akaltaan soittaa ;o))),,,

        Laita nimi esille, ettei tarvii kaikkien naisten epäillä miestään.


      • nyt naurattaa kirjoitti:

        ehe ehe,vai soittelee
        SINÄ SOITTELET VAIKKA SUA ON KIELLETTY
        et näköjään ymmärrä,ettei voi tuppautua
        jos ei tykätä
        tehdäänpäs silleen että laitetaan kaikki sun uhkausviestit näkyviin tänne
        minkä selityksen annat niille,sä oot menettänyt jo kasvos
        useinpien silmissä,vain ne joiden perässä et ole vielä kerennyt juossa
        voivat ehkä uskoo sua ja niitä on vahän,pari korkeintaan

        Laitappa nyt niitä uhkausviestejä näkyville ;-DDDDDDDD,,, helvettti että sä olet hullu, kuinka monen luulet uskovan sun juttujas? Ja kerro samalla kenen perässä juossu. Loput voi varoo ja pitää ukoistaan kiinni, se on nääs menoo jos pääsen iskemään kiinni, ja sitte potkasen pellolle, sen verran itseäni kunnioitan etten sekaannu kenenkään ukkoihin. Tai sitte joku salaa oman elinolonsa, ja sitähän olen epäillykkin, mut eipä vaan vastausta tule.

        Siis kuka on kieltäny soittamasta? Kerro!!! Ja laitappa nyt niitä uhkausviestejä näkyville, sulla on tosin monta tuntia ollu aikaa niitä kehitellä, ja varmasti olet meilikuviesi antanu laukata kaiken törkyisyytesi voimalla.

        Nyt lähden maailmalle, paikkaa jota sinä varmaan kadehdit, mutta sinne et koskaan pääse!


      • siltä vaikuttaa
        mokka-mari kirjoitti:

        Mitä helvettiä sä nyt meinaat?,,, sun sairas pää on seonnu kokonaan,,,
        Siis soittelen uhkausviestejä?,,, siis kuin voi soittaa uhkausviestejä?,, kerro,,,
        No tulis nyt se virkavalta tuohon mun ovelle,,, niin saisin sinulta rauhan ,hullu kun olet, niin ne ei voi muuta kun viedä sun sinne minne kuulut,,, lukkojen taakse,,,

        Olet todella sairas,,, jätä mut rauhaan,,, mulla ei ole sun kanssa mitään tekemistä, paitsi se että koet minut uhkana johonkin ihmiseen nähden?,,, ;o))),,,

        Ai, ollaanko me ihastuttu samaan ihmisen?,,, ja pelkäät että mä voitan ;-DDD,,, Onnittele mua, se voitto on minun ;o))),,,

        Oletko sä vienyt joltakin lelun?


    • hohhoijaa.

      Mikset osaa nauttia kesän kaikista osa-alueista? Lämmintä on ja sataa. So what?
      Aina täytyy marista?

      • Sun mielipiteeseen en ota kantaa,,, narise ja marise kuin paljon haluat, se on vain ja ainoastaan sun ongelmasi!


      • hohhoijaa.
        mokka-mari kirjoitti:

        Sun mielipiteeseen en ota kantaa,,, narise ja marise kuin paljon haluat, se on vain ja ainoastaan sun ongelmasi!

        Sinä Maripää olet niin itseäsi täynnä, ettet ymmärrä edes sitä, että sateelle et voi mitään.
        Jatkuvaa kitinää sinun kirjoituksesi. Taas olet juovuksissa? Muutut aina ilkeäksi, kun juopottelet.


      • hohhoijaa. kirjoitti:

        Sinä Maripää olet niin itseäsi täynnä, ettet ymmärrä edes sitä, että sateelle et voi mitään.
        Jatkuvaa kitinää sinun kirjoituksesi. Taas olet juovuksissa? Muutut aina ilkeäksi, kun juopottelet.

        Kuuleppa hohhoijaa!!!
        Siis mun jutissani jatkuvaa kitinääkö? Meiti nyt helvetissä jos sulla on millä miettiä!!! Oot sä saatanan tyhmä olio, älä vertaa mua itsees,,, sinähän tänne tulit taas kerran kitisemään ja vinkumaan,,, Mikä sua raapii,,, eikö live luista?, vai ootko mulle katkera?,,,
        ja mitä mun juopotteluuni tulee, niin mun puolesta ei suomessa tartteis edes myydä mitää millä ittensä saa känniin,,,
        Miks sun pitää tulla kertomaan omasta elämästäs tänne?,,, Juo muuten ittes kiltiksi,, mut ethän sä tuotakaan edes tajua,,, oot sen verran kännissä ;-DDD,,,


    • Minä kans olisin halunnut mennä mattopyykille. Kaksi on vielä pesemättä, ja näin kaupungissa ne pitäis saada samana päivänä kuivaksi. Ei niitä uskalla yöksi jättää ulos:(

      • Onko sielläkin porukka joilta puuttu kotoo just se matto, minkä oot pessy ja laittanu kuivumaan,,, Miten ne kehtaa?,,, mut noin se vaan on :o(((,,,
        No tuostapa huomasin, huominen on sit pyhitetty pesutuvassa mattopyykille ;o))),,, ja puhdasta tulee,,, ei mäntynestesaippualla, sen haju saa voimaan pahoin,,,, ja jää mattoihin "haisemaan", en tykkää,,,


      • mokka-mari kirjoitti:

        Onko sielläkin porukka joilta puuttu kotoo just se matto, minkä oot pessy ja laittanu kuivumaan,,, Miten ne kehtaa?,,, mut noin se vaan on :o(((,,,
        No tuostapa huomasin, huominen on sit pyhitetty pesutuvassa mattopyykille ;o))),,, ja puhdasta tulee,,, ei mäntynestesaippualla, sen haju saa voimaan pahoin,,,, ja jää mattoihin "haisemaan", en tykkää,,,

        Minä taas rakastan mäntysuovan tuoksua. Ja kun matot kuivaa pihalla, niihin tarttuu muutenkin hyvä tuoksu. Mattojen pesu on yksi niitä harvoja kotitöitä, joista todella tykkään.


      • tuputuu kirjoitti:

        Minä taas rakastan mäntysuovan tuoksua. Ja kun matot kuivaa pihalla, niihin tarttuu muutenkin hyvä tuoksu. Mattojen pesu on yksi niitä harvoja kotitöitä, joista todella tykkään.

        No oikeestaan mun röörit ei kestä mäntysuovan tuoskua,,, voin todella pahoin, ja henki tiukalla,,,
        Kyllä mattojen pesu on stressiä poistavaa,,, se rentouttaa ja antaa omien ajatusten kulkea omia teitään ;o))),,,


      • o / h
        mokka-mari kirjoitti:

        No oikeestaan mun röörit ei kestä mäntysuovan tuoskua,,, voin todella pahoin, ja henki tiukalla,,,
        Kyllä mattojen pesu on stressiä poistavaa,,, se rentouttaa ja antaa omien ajatusten kulkea omia teitään ;o))),,,

        Itse olen siirtynyt matottomaan talouteen jo vuosia sitten. No, eteisessä täytyy olla kuran-hiekan-märän esteenä (tarttuma pintana) jotakin. Ne yleensä menee aikanaan roskiin ja uusi tilalle. Muutaman euron mattoja ei tarvitse sääliä. Jotain bukeita olisi hankala pestä (laite kyllä löytyy) paitsi imuroida säännöllisesti.


      • o / h kirjoitti:

        Itse olen siirtynyt matottomaan talouteen jo vuosia sitten. No, eteisessä täytyy olla kuran-hiekan-märän esteenä (tarttuma pintana) jotakin. Ne yleensä menee aikanaan roskiin ja uusi tilalle. Muutaman euron mattoja ei tarvitse sääliä. Jotain bukeita olisi hankala pestä (laite kyllä löytyy) paitsi imuroida säännöllisesti.

        Osta kuule Kirby-imuri. Sillä lähtee rikat ja roskat:D

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2922583


      • mokka-mari kirjoitti:

        No oikeestaan mun röörit ei kestä mäntysuovan tuoskua,,, voin todella pahoin, ja henki tiukalla,,,
        Kyllä mattojen pesu on stressiä poistavaa,,, se rentouttaa ja antaa omien ajatusten kulkea omia teitään ;o))),,,

        Taidat olla allerginen. Sille ei voi sit mitään. Onneks on muitakin aineita. Minä oikein nautin, kun saan kunnolla loiskuttaa ja roiskia vettä mattoja pestessäni.


      • o / h
        tuputuu kirjoitti:

        Osta kuule Kirby-imuri. Sillä lähtee rikat ja roskat:D

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2922583

        Oho, on Kirbyllä hintaa, mikä lie? Ammatti-imureilla on omat jutut luistaneet mutta ne maksa osaakaan tuosta 3000 laitteesta. Monitoimipesurikin on, sillä pystyy pesemään matot, nojatuolit, sohvat tekstiilit - mutta sekään maksanut edes 500 euroa.


      • o / h kirjoitti:

        Oho, on Kirbyllä hintaa, mikä lie? Ammatti-imureilla on omat jutut luistaneet mutta ne maksa osaakaan tuosta 3000 laitteesta. Monitoimipesurikin on, sillä pystyy pesemään matot, nojatuolit, sohvat tekstiilit - mutta sekään maksanut edes 500 euroa.

        Ei se ole tyhmä joka pyytää...


      • tuputuu kirjoitti:

        Osta kuule Kirby-imuri. Sillä lähtee rikat ja roskat:D

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2922583

        Kirby- imuri?,,, aivan outo merkki,,, En koskaan kuulukkaan,,,
        mulla on Electrolux ja joku hieno nimi siinä perässä,,, maksokin hunajaa, mut täys susi,,, niin onneton että en koskaan suosittele kenellekkään,,, pari vuotta vanha masiina, mut ei koskaan ole ollu mun mieluinen,,,


      • tuputuu kirjoitti:

        Taidat olla allerginen. Sille ei voi sit mitään. Onneks on muitakin aineita. Minä oikein nautin, kun saan kunnolla loiskuttaa ja roiskia vettä mattoja pestessäni.

        Lidlistä sitä kauniin punasta nestemäistä pesuainetta,,, ja toimii,,,
        Kait se pahoinvointi on jonkin allergisen reaktion vuoks,,,


      • mokka-mari kirjoitti:

        Lidlistä sitä kauniin punasta nestemäistä pesuainetta,,, ja toimii,,,
        Kait se pahoinvointi on jonkin allergisen reaktion vuoks,,,

        Enpäs tiedä, onko nykyisessä mattosaippuassa oikeaa mäntyä enää lainkaan. Mutta kyllä hajusteetkin voi aiheuttaa allergiaa. Mutta jos se punainen aine toimii, käytä sit sitä.


      • o / h
        tuputuu kirjoitti:

        Ei se ole tyhmä joka pyytää...

        Aivan niin. Erinäisistä syistä mun on oltava kartalla, mitä erillaiset laitteet ja kojeet maksaa ja mikä on hinta/hyötysuhde per vuosi tasolla. Pitempiaikaisessa investoinnissa ei olisi mieltä. Viime kuussa tuli tehtäväksi selvittää yksi hyödyllinen laite. Niitä oli kolme mallia 2700 - 3500 - ja 4600 euroa kpl. Tuo 3500 laite vastaisi hyödyltään lähinnä olevaa. Niin ja ominaisuuksiltaan. Katsoo sitten syksyllä, onko mieltä ostaa yhteen työ juttuun?


      • mokka-mari kirjoitti:

        Kirby- imuri?,,, aivan outo merkki,,, En koskaan kuulukkaan,,,
        mulla on Electrolux ja joku hieno nimi siinä perässä,,, maksokin hunajaa, mut täys susi,,, niin onneton että en koskaan suosittele kenellekkään,,, pari vuotta vanha masiina, mut ei koskaan ole ollu mun mieluinen,,,

        Hui kauhistus,,, nyt vasta katoin tuon linkin ja sen hinnan,,, ei ikinä!!! Ostin tuonne rakennusprojektiin kunnollisen remontteihin tarkotetun imurin, niin hinta oli 89 €,,, ja sitähän voi käyttää sit siellä kun remppa on ohi,,, tuota täällä olevaa sohloa en sinne edes kehtaa raahata,,,


      • tuputuu kirjoitti:

        Enpäs tiedä, onko nykyisessä mattosaippuassa oikeaa mäntyä enää lainkaan. Mutta kyllä hajusteetkin voi aiheuttaa allergiaa. Mutta jos se punainen aine toimii, käytä sit sitä.

        Eipä mun ihoni ainakaan ole millekkään pesuaineelle allerginen, mut noi röörit,,, ne vaa hylkii joitakin tuoksuja,,, jopa hajuvesissä,,,


      • o / h kirjoitti:

        Aivan niin. Erinäisistä syistä mun on oltava kartalla, mitä erillaiset laitteet ja kojeet maksaa ja mikä on hinta/hyötysuhde per vuosi tasolla. Pitempiaikaisessa investoinnissa ei olisi mieltä. Viime kuussa tuli tehtäväksi selvittää yksi hyödyllinen laite. Niitä oli kolme mallia 2700 - 3500 - ja 4600 euroa kpl. Tuo 3500 laite vastaisi hyödyltään lähinnä olevaa. Niin ja ominaisuuksiltaan. Katsoo sitten syksyllä, onko mieltä ostaa yhteen työ juttuun?

        Ammattikäyttöön suunnitellut vekottimet voivat vähän maksaakin, mutta en taatusti ostaisi kotiini tuon hintaista vekotinta, vaikka se osaisi laittaa ruuatkin siivoamisen lisäksi.


      • o / h
        mokka-mari kirjoitti:

        Hui kauhistus,,, nyt vasta katoin tuon linkin ja sen hinnan,,, ei ikinä!!! Ostin tuonne rakennusprojektiin kunnollisen remontteihin tarkotetun imurin, niin hinta oli 89 €,,, ja sitähän voi käyttää sit siellä kun remppa on ohi,,, tuota täällä olevaa sohloa en sinne edes kehtaa raahata,,,

        Löysin lisä linkin Kirbystä:

        http://www.google.fi/url?sa=t&source=web&cd=2&ved=0CDUQFjAB&url=http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/534416-ala-osta-kirby-imuria-hinta-3800-a.html&ei=huz8TY_1C87DswbH2rjwDQ&usg=AFQjCNHRP0OTWLMJ2BXG9XkRXO2ig8uLJA


      • mokka-mari kirjoitti:

        Hui kauhistus,,, nyt vasta katoin tuon linkin ja sen hinnan,,, ei ikinä!!! Ostin tuonne rakennusprojektiin kunnollisen remontteihin tarkotetun imurin, niin hinta oli 89 €,,, ja sitähän voi käyttää sit siellä kun remppa on ohi,,, tuota täällä olevaa sohloa en sinne edes kehtaa raahata,,,

        Kyllä niitä imureita ihmiset ostavat. Eihän niitä edes muuten myytäisi.



      • o / h kirjoitti:

        Löysin lisä linkin Kirbystä:

        http://www.google.fi/url?sa=t&source=web&cd=2&ved=0CDUQFjAB&url=http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/534416-ala-osta-kirby-imuria-hinta-3800-a.html&ei=huz8TY_1C87DswbH2rjwDQ&usg=AFQjCNHRP0OTWLMJ2BXG9XkRXO2ig8uLJA

        Muistu mieleen:
        Siitä on jo varmaan 10 vuotta kun tuommonen myyntitykki, ellei peräti piirimyyjä ;o),,, meni yhden tuttavan asuntoon kauheella innolla esittelemään uusinta uutuutta siivouksen alalla, elikkä kerrassan mainiota imuria,,,
        No asukas oli sanonu tälle myyntitykille ettei hän imurilla tee yhtään mitään,,, hän kun tykkää ihan vanhanajan siivouksesta, elikkä tamppaa matot ulkona. No eihän tää myyntitykki tietty luovuttanu, oli ottanu jostain pussin missä valmiiks kait toisesta asunnosta imuroimaansa pölyä pussin täydeltä. Oli kumonnu sen pussin keskelle olohuoneen mattoa,,, ja kauheella touhulla oli alkanu etsimään pistoketta,,, mut kas kummaa,,, mitää pistokkeita ei talossa ollu, ei ollu edes sähköjä ;o))),,, Mut oli kuulema myyntitykki siivonnu sotkunsa, sillä vanhalla tavalla, tamppaamalla maton ulkona ;o))),,,


    • Äläs nyt, osataan me nauttia viikonlopusta sateellakin...nyt alkoi juuri joku komedia telkkarista ja saunaankin pitäis tästä joutua johkin aikaan iltayöstä ehkä.;)
      Ei aina tarvii mitään repäisevää, nyhveröjuttukin voi tuntua joskus kivalta.;)

      • o / h

        No heips taas. Kaikki oleellinen tehty. Tässä illan loput tunnit vapaata:)


      • o / h kirjoitti:

        No heips taas. Kaikki oleellinen tehty. Tässä illan loput tunnit vapaata:)

        Onko varmasti kaikki tunnit vapaata?;)) Ei sitä koskaan tiedä, mitä tulee viimeisillä minuuteilla...mulla on huominen aivan kokonaan vapaata, kuinkahan tuon viettäisin, jos en nukkumalla?;)
        Mua houkutellaan nyt television äärelle, on menossa joku komedia siellä....
        saunankin laitoin palamaan...heh hee.;))


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Onko varmasti kaikki tunnit vapaata?;)) Ei sitä koskaan tiedä, mitä tulee viimeisillä minuuteilla...mulla on huominen aivan kokonaan vapaata, kuinkahan tuon viettäisin, jos en nukkumalla?;)
        Mua houkutellaan nyt television äärelle, on menossa joku komedia siellä....
        saunankin laitoin palamaan...heh hee.;))

        Joko soitit palokunnan kun sauna on tulessa?,,, ota äkkiä ne viimiset löylyt sen saunan äärellä ;o))),,, sehän on kun savusauna konsanaan ;o))) ,,,


      • o / h
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Onko varmasti kaikki tunnit vapaata?;)) Ei sitä koskaan tiedä, mitä tulee viimeisillä minuuteilla...mulla on huominen aivan kokonaan vapaata, kuinkahan tuon viettäisin, jos en nukkumalla?;)
        Mua houkutellaan nyt television äärelle, on menossa joku komedia siellä....
        saunankin laitoin palamaan...heh hee.;))

        ei näy olevan vapaata. Kun pääni keksii koko ajan uutta etsittävää ja tarkistettavaa netistä. syksystä jouluun matkojakin olen muuten katsellut. Taidan jättää sen Barbbadoksin. Miten siellä saa kulumaan 2 viikkoa kun en ole auringon paahtaja.


    • No tässähän nyhjötän,,, ja telkussa Jimi kanava menossa,,, Pimeän pelko,,, ei tosin koske mua, en pelkää pimeetä,,, nautin pimeästä ja hämärästä ;o))),,, on kivaa anataa meilikuvituksen liikkua ja olettaa mitä siellä pimeäss voi olla ;o))),,,

      • Joku komedia on menossa jossakin, kuuntelin noita sivuääniä tuolta taustalta...pitää käydä tsekkaamassa se...
        sateinen päivä on ollut, kyllä se työpäiväksi kelpasi.;)
        Mutta, uimassa aion käydä saunasta käsin tänäänkin.:)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Joku komedia on menossa jossakin, kuuntelin noita sivuääniä tuolta taustalta...pitää käydä tsekkaamassa se...
        sateinen päivä on ollut, kyllä se työpäiväksi kelpasi.;)
        Mutta, uimassa aion käydä saunasta käsin tänäänkin.:)

        No nyt fakta kanava,,, Prinssi Alfredin sairaala,,,
        Jotain tässä on kehiteltävä,,, tuijottaa tuota telkkua ja kutoa, ja samalla tänne jotain naputella,,, kunnes se nukkusmasa taas hiipii, ja nappaa mun mukaansa ;o))),,,


      • o / h
        mokka-mari kirjoitti:

        No nyt fakta kanava,,, Prinssi Alfredin sairaala,,,
        Jotain tässä on kehiteltävä,,, tuijottaa tuota telkkua ja kutoa, ja samalla tänne jotain naputella,,, kunnes se nukkusmasa taas hiipii, ja nappaa mun mukaansa ;o))),,,

        Ei ole taas tullut avattua telkkaria.


    • Mitäs nyt pikku sateesta. Ihan samoin kuin näännyttävä auringonpaiste, myös sade tekee haasteelliseksi kävellä kaupungilla. Suojaisan reitin löytäminen on seikkailu.

      • No kosteushan pitää hipiän kunnossa ;o))),,, en mä nyt kartsaelämää tarkota,,, ois jotain ulkohommia,,, mut eipä sateella edes voi kaikkea tehdä,,, esim. hioa entisiä maaleja pois hiomakoneella,,, saatikka maalata,,, taitaa mennä ketuille jos yrittää edes ;o))),,,


    • Ei täällä ole satanut kuin eilen pikkuriikkisen aamusta ja illasta. Nähtävästi tästä asuinpaikasta on jotain hyötyä sittenkin ja kummakos se, jos tätä aluetta sanotaan suomen aurinkoisimmaksi paikaksi.

      Mulla ois hyviä ideoita viihdepuolella, mutta kuka sitä nyt jaksaa lähteä Kaljoelle kaljoille. En minä ainaskaan... tänään :))

    • hih hih hii.

      Tämähän on Mokka-Marinan kärhämä ketju? :DDDDD

      • ?!?!?!

        Niinkö on? No se on sun näkökanta, mutta katoppa se mitä joku hullu tullu rääkkymään, joku jonka äly ei riitä muuhun kun jatkuvaan vittuiluun, ja valittamiseen. Ei mokka-marin kärhämää, mutta joku taas kuvitellu olevansa terävä.


    • hahohhaijakkaa.

      Hah hah haa!
      Ja juhannuksenakin sataa. Mitäs siihen sanot? Minusta juhannus ilman sadetta ei ole juhannus.

      • Kuules, ei se häiritse eikä haittaa yhtään, sateellakin voi saunoa ja juosta saunasta käsin uimaan.;))
        Ja on keksitty sellaiset kuin grillikatokset, huvimajat, missä voi örveltää aamuyön tunneille saakka, keskustella henkeviä hyvässä seurassa, pohtia kaikkea maan ja taivaan välillä...ja voihan sitä vaikka surffailla netissä, jos ei muuta tähdellisempää tekemistä ole.:)


      • Hehee, mitäpä siihen sanomaan,,, eihän juhannus oo mikään jos ei hyttysiä ja sadetta ole,,, ne ikäänkuin kruunaa juhannuksen ;o))),,,
        Mutta ei nyt ihan välttämättä tartte sataa,,, mä pärjään kyllä ihan ilman sadettakin,,, mut jos oikein kuivakkaalle tuntuu, niin piilopirtin seinästä olevasta vesipostista sadetta,,, ja takuuvarmasti on kylmää vettä ;o))),,,


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Kuules, ei se häiritse eikä haittaa yhtään, sateellakin voi saunoa ja juosta saunasta käsin uimaan.;))
        Ja on keksitty sellaiset kuin grillikatokset, huvimajat, missä voi örveltää aamuyön tunneille saakka, keskustella henkeviä hyvässä seurassa, pohtia kaikkea maan ja taivaan välillä...ja voihan sitä vaikka surffailla netissä, jos ei muuta tähdellisempää tekemistä ole.:)

        Moro ;o))),,, no kun on tiivis katto, ja jalo mieli, niin isompikin porukka voi pitää hauskaa ;o))),,, ja sitähän on tulossa,,,
        Saunominen ja sit jokeen,,, hui,,, kuka nyt sinne jokeen juoksee niin juoskoon, mut se en ole minä,,, mut pitäskö se talviturkki sillon jo viimeistään riisua? ;o))),,,
        Jos oikein pahaksi keli menee, niin vaihoehdot on vähänä ;o))),,,,


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe