http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/moottoritiella-paaton-ylinopeus---vauhtia-yli-230-kmt/art-1288396457132.html
Minä olen Rantsilan suoralla ohittanut autolla tuollaista vauhtia ajaneen moottoripyöräilijän ja se suorahan ei ole edes moottoritie.
Ihan turhaa vouhkaamista muka ylinopeuksista, niistä mitään vaaraa kenellekään.
Voi hellanlettas taas!
7
95
Vastaukset
- BEEÄMWEE
Mikä auto Sinulla oli siinä?
- Taisit kertoa?
- joo__
Tuleva hallitus selvittää satelliittipaikannuksen käyttöönottoa tienkäyttömaksujen perimiseksi.
Sillä olisi sitten helppoa valvoa myös nopeuksia. - Late Lapista.
Kumassa päässä suoraa heräilit?
Late Lapista. SSSS Ry!Kaahari hei! Ehkä sinun olisi syytä yrittää itse pysytellä edes sen verran hereillä ajaessasi, että erotat edes oikean suunnan mihin nopeusrajoitukset ovat voimassa. Vastaantulijoiden rajoitukset eivät sinua koske. Yritä myös torkuksissa ajaessasi huomioida kameratolpista varoittavat merkit ja nopeusrajoitukset ajosuuntaasi ja ne kamerapylväätkin näkyvät varsin hyvin.
Autolla, joka kulkee liki kolmesataa, on kyllä helppo ohittaa n. 230 km/h kulkeva moottoripyörä ja minulla nyt vain sattuu olemaan sellainen ajokki.
Miksi muuten otit sakot, sinähän olet täällä toitottanut kuinka tyhmää on ottaa ylinopeussakkoja? Näyttää kuitenkin siltä, että useimmin sinulle ne automaattikamerat räpsyy kuin minulle, miksihän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823293
- 922965
- 532232
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201675- 191604
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..101538Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221438Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61378Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351335