http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/moottoritiella-paaton-ylinopeus---vauhtia-yli-230-kmt/art-1288396457132.html
Minä olen Rantsilan suoralla ohittanut autolla tuollaista vauhtia ajaneen moottoripyöräilijän ja se suorahan ei ole edes moottoritie.
Ihan turhaa vouhkaamista muka ylinopeuksista, niistä mitään vaaraa kenellekään.
Voi hellanlettas taas!
7
107
Vastaukset
- BEEÄMWEE
Mikä auto Sinulla oli siinä?
- Taisit kertoa?
- joo__
Tuleva hallitus selvittää satelliittipaikannuksen käyttöönottoa tienkäyttömaksujen perimiseksi.
Sillä olisi sitten helppoa valvoa myös nopeuksia. - Late Lapista.
Kumassa päässä suoraa heräilit?
Late Lapista. SSSS Ry!Kaahari hei! Ehkä sinun olisi syytä yrittää itse pysytellä edes sen verran hereillä ajaessasi, että erotat edes oikean suunnan mihin nopeusrajoitukset ovat voimassa. Vastaantulijoiden rajoitukset eivät sinua koske. Yritä myös torkuksissa ajaessasi huomioida kameratolpista varoittavat merkit ja nopeusrajoitukset ajosuuntaasi ja ne kamerapylväätkin näkyvät varsin hyvin.
Autolla, joka kulkee liki kolmesataa, on kyllä helppo ohittaa n. 230 km/h kulkeva moottoripyörä ja minulla nyt vain sattuu olemaan sellainen ajokki.
Miksi muuten otit sakot, sinähän olet täällä toitottanut kuinka tyhmää on ottaa ylinopeussakkoja? Näyttää kuitenkin siltä, että useimmin sinulle ne automaattikamerat räpsyy kuin minulle, miksihän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464