Halla-aho tyytyväinen Räsäseen.

varavaraani

Jussi Halla-aho on poliitikko, joka omien sanojensa mukaan on ateisti, eikä ole kiinnostunut "kamelikuskien nuotiotarinoista" (= Raamatusta). Siis käytännön tasolla kristinuskosta kiinnostumaton arkiateisti.

Siihen nähden hän antaa jopa varovaisen positiivisen lausunnon uskovaisen luterilaisen Päivi Räsäsen valinnasta sisäministeriksi:

Lainaus:
Kansanedustaja Jussi Halla-aho uskoo Päivi Räsäsen ministerivalintaa hyväksi maahanmuuton ja aselakien kannalta.

Jussi Halla-aho on maahanmuuttokriittisen liikkeen keulahahmo ja eduskunnan hallintovaliokunnan puheenjohtaja. Hän sanoo hieman yllättyneensä siitä, että sisäministerin tehtävä tulevassa hallituksessa on menossa kristillisdemokraateille.

Todennäköisesti paikalle tulee puoluejohtaja Päivi Räsänen.

- Joidenkin asioiden kohdalta se varmaan on ihan hyvä juttu. Varmaan yhteisiäkin kantoja löytyy perussuomalaisten kanssa monissa kysymyksissä, lähinnä nyt maahanmuuttokysymyksissä, Jussi Halla-aho totesi Verkkouutisille perussuomalaisten Tampereen puoluekokouksessa.
- Lainaus loppu.

http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=57270:halla-aho-tyytyvaeinen-paeivi-raesaesen-ministerisalkusta&catid=1:politiikka&Itemid=30

Moraaliasioissa voivat konservatiiviset luterilaiset ja ateistit löytää yhteisen sävelen, vaikka monessa muussa asiassa eivät voikaan.

16

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyll tämä täst

Se on hyvä ettei yhteistä säveltä löydy. Muutenhan touhu menee kuin edellisellä hallituksella päin hel.......
      Tämä ei tarkoita että pitää riidellä. Jutut on sovittava kansan parhaaksi ,uskon ja toivon että Halla-aholta ja Räsäseltä tämä onnistuu. Tämä asetelma tulee ennen syksyä vastaan. Jutta oli jo teinitähteä kurittanut eikä hallitus on vielä järin vanha. Eli hajoaa tuota pikaa. Jyrki ei ole koskaan hyväksynyt eriäviä lausuntoja. Eikä Jutta mennyt mukaan tekemään puolueen itsemurhaa vaan ottaa touhun vakavasti

• varavaraani

Anteeksi kuinka? Sinun sanomasi jäi nyt kyllä aika epäselväksi. Kirjoititko kännissä?

• jghrghtuhgtg

En lue linkkejä ja minun normaalijärkisen oletus on,että kirjoittaja keskustelupalstalla todella on sitä mieltä mitä väittää. Ei ole minun vikani, mikäli aloittaja trollaa, kosken tiedä henkilöistä.

Minusta nämä jussihalla-ahot on politiikan turhakkeita. Kertoo aika todella paljon ihmisen lapsellisuudesta, jos vuosikausia pitää jotakin vihablogia netissä, kuten Jussi Halla-aho. Siihen nähden on kummallista, että miten nämä perussuomalaiset eivät sitä ole tajunneet, että tottakai siitä herää negaatioita syrjistyissä, että jos Jussi Halla-ahot ja muut vuosia kirjoittelee vihakirjoituksia. On toki ikävää, jos tämä Jussi Halla-aho, samoin kuin se Immonenkaan, olisi esimerkiksi uhkailun uhri, kuten julkisuudessa on uutisoitu, mutta kandeisko näiden itsensä myös ehkäpä kirjoitella vähän sivistyneemmin, kun kerran politiikon statuksilla heiluvat netissä.

Mulla esimerkiksi, ja Jussi halla-aholla ei ole mitään yhteistä, paitsi korkeintaan yksi asia ja sitä en sano. Se ei liity politiikkaan, vaan nimiin.

Niinsanottujen maahanmuuttokriittisnettinörttien ainoa anti suomalaiselle internetille on ollut, että sitä pääsee äimistelemään nettipalstoja selatessaan, kuinka uskomattomalla tavalla tyhmyys tiivistyy vaikkapa jossakin Hommaforumissa. Naurettavaa, että ne pellet on siellä muka ihan tosissaankin olemattoman 'asiansa' kanssa. Sama, kuin jos mä perustaisin vaikkapa sivuston jossa julistautuisin sellaisen ylijumalaksi, että " vihaan Hubbabubba- purukumia ja salihousuja" ja kohta siellä varmaan viiistuhatta idioottia olisi kädet tanassa ilmassa tosissaan aggressiivisina, että " mää kanssa!, määki oon aina ollut tällanen kaapisti tosi negatiivinen ja nyt mää uskallan sanoo"...

• varavaraani

Juovuksissa tai pilvessä tänne tekstejä kirjoittavan ihmisen vuodatukset ovat aina enemmän tai vähemmän (yleensä enemmän) sekavia, eikä niistä voi normaalijärjellä tai sitä ylemmällä järjellä varustettu ihminen mitään ymmärtää. Sen kaltaihnen oli tuokin sinun sekava sepustuksesi.

• jghrghtuhgtg
        varavaraani kirjoitti:

Juovuksissa tai pilvessä tänne tekstejä kirjoittavan ihmisen vuodatukset ovat aina enemmän tai vähemmän (yleensä enemmän) sekavia, eikä niistä voi normaalijärjellä tai sitä ylemmällä järjellä varustettu ihminen mitään ymmärtää. Sen kaltaihnen oli tuokin sinun sekava sepustuksesi.

Mistä syystä joudun aina toteamaan, että olen täysipäisempi kuin juuri kukaan muu Suomi24:n kirjoittava? Kerrotko minulle sen? En kirjoita juovuksissa, joskin joskus pari kaljaa nauttineena kyllä, pilveä en käytä,että jos saisi nuo kunnianloukkaukset pois vastineista, joiden nuoli osoittaa minun anonyymin tuntemattoman tekstiin?

Voihan se olla, että teillä tosiaan ei sitä keskustelukykyä ole, eli sikäli teille Suomi24- kirjoittajille lienee aloituksiinne täysin turhaa sanoa mitään. Jos tällä saitilla olisi ajatuksia omaavia, niin minun vastinetekstistäni aloitukseen olisi virinnyt mielenkiintoinen keskustelu Suomen internetmediakäytöksestä ja kirjoittajien omakohtaisista huomioista siitä, mutta sitä ilmeisesti on aika turha odottaa teiltä muilta anonyymeiltä, jotka keskitytte vain kunnianloukkauksiiin.

• varavaraani
        jghrghtuhgtg kirjoitti:

Mistä syystä joudun aina toteamaan, että olen täysipäisempi kuin juuri kukaan muu Suomi24:n kirjoittava? Kerrotko minulle sen? En kirjoita juovuksissa, joskin joskus pari kaljaa nauttineena kyllä, pilveä en käytä,että jos saisi nuo kunnianloukkaukset pois vastineista, joiden nuoli osoittaa minun anonyymin tuntemattoman tekstiin?

Voihan se olla, että teillä tosiaan ei sitä keskustelukykyä ole, eli sikäli teille Suomi24- kirjoittajille lienee aloituksiinne täysin turhaa sanoa mitään. Jos tällä saitilla olisi ajatuksia omaavia, niin minun vastinetekstistäni aloitukseen olisi virinnyt mielenkiintoinen keskustelu Suomen internetmediakäytöksestä ja kirjoittajien omakohtaisista huomioista siitä, mutta sitä ilmeisesti on aika turha odottaa teiltä muilta anonyymeiltä, jotka keskitytte vain kunnianloukkauksiiin.

Vai niin. Kun minä tapasin kirjoittaa aloituksia Suomi24:lle (silloin tosin vain Uskonto-osastolle) vuonna 2000, sivuilla oli vielä olemassa lukijalaskuri. Siihen aikaan minun suosituimmat aloitukseni saivat yli 300 000 lukijaa. Sen jälkeen Suomi24 jakoi palstat yli 2000 eri osaan.Sen seurauksena ei kukaan enää vedä 300 000 lukijaa, kuten minä ennen vedin.

• jghrghtuhgtg
        varavaraani kirjoitti:

Vai niin. Kun minä tapasin kirjoittaa aloituksia Suomi24:lle (silloin tosin vain Uskonto-osastolle) vuonna 2000, sivuilla oli vielä olemassa lukijalaskuri. Siihen aikaan minun suosituimmat aloitukseni saivat yli 300 000 lukijaa. Sen jälkeen Suomi24 jakoi palstat yli 2000 eri osaan.Sen seurauksena ei kukaan enää vedä 300 000 lukijaa, kuten minä ennen vedin.

Jaa? Minä taas en vuonna 2000 ollut koskaan kirjoittanut vielä yhdellekään palstalle. Mutta olen havainnut olevani ilmeisesti tosi mielenkiintoinen kirjoittaja. Ehkäpä syynä on se, että minä olen vilpitön. En osaa trollata, enkä sikailla.

• Kameli+kuski

Silloin kun vain tosiasiat ratkaisevat, on aivan sama oletko kameli vai kuski.

• Emme ota osaa vaikka

et saanut parempaa vaimoa.

Hyi.

• ihania ihmisiä

Räsänen ja Halla-aho pelastavat suomen perverssioilta.

• paluu normaaliin

Räsänen oli ylivoimainen keväällä a-studion homokeskustelussa. Jani Toivola pääsi kuitenkin ohjelman takia eduskuntaan, mikä nyt tuntuu naurettavalta. Räsänen pistänee homot kuriin.

• rajat asioille

koti uskonto ja isänmaa..KII`TOKSET RÄSÄSELLE.NÄILLÄ MENNÄÄN.SUOMALAISILLAKIN ON ARVONSA.HISTORIANSA.KULTUURINSA.SUOMI EI PYSTY,KUITENKAAN JOKA PAIKKAAN RAHAA ANTAMAAN.ON HYVÄ ,JOS PIDETTÄIS HUOLTA OMISTA KANSALAISITA.PAREMNMIN.MEITÄ ON VAAN 5 miljoonaa.KIITÒKSET PERUSSUOMALAISILLE.JA KRISTITYILLE.

• ketäs panis ny

Huhu kertoo Jani Toivolan saaneen raivokohtauksen Räsäsen valinnasta.

• 951357

Niin ,Jani han on rauhallinen harkitseva politiikko. Mutta eihän sitä ihminen kaikkea kestä.

• ugalabugala69

Mustat kädet yhteen hakkaa.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      837
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe