Kuulen jälleen ääniä

häperö.heippa.

vanhan naisen kuistintaa ja lehmän hännän huiskintaa.

10

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä kuulin just moponpärinää kun on akkuna auki.

• o = h ;)

Minä taas kuulen pelkkiä lentokoneita, on niillä vaihteeksi nousun aika. Menevät tuolla erästä sektoria, ei ihan päältä tällä kertaa.

• o = h ;) kirjoitti:

Minä taas kuulen pelkkiä lentokoneita, on niillä vaihteeksi nousun aika. Menevät tuolla erästä sektoria, ei ihan päältä tällä kertaa.

Minulla on vieressä iso autotie ja junarata. Olen niin tottunut ääniin, etten yleensä edes tiedosta niitä.

• o = h ;)
        tuputuu kirjoitti:

Minulla on vieressä iso autotie ja junarata. Olen niin tottunut ääniin, etten yleensä edes tiedosta niitä.

No löytyy muitakin ääniä alkaen viidakko-ölinästä (mamut) erilaisiin kulkuneuvoihin. Moottoritie menee tuolla kauempana. Mutta junien äänet ei juuri kuulu, vaikka onkin tuossa näköetäisyydellä.

• o = h ;) kirjoitti:

No löytyy muitakin ääniä alkaen viidakko-ölinästä (mamut) erilaisiin kulkuneuvoihin. Moottoritie menee tuolla kauempana. Mutta junien äänet ei juuri kuulu, vaikka onkin tuossa näköetäisyydellä.

Tässä talossa on niin hyvät äänieristeet, ettei talvella kuulu juuri mitään. Kesällä pidän ikkunoita ja parvekkeenovea auki, mutta äkkiä noihin ääniin tottuu.

• exnikki

Jos, se onkin vanha amalgaamipaikka, joka vastaanottaa radio Novaa? ;-)

• -asiaa seurannut-

viel on ihmisiä, joilla paikkoja on. 80 luvulla iski kauhu ja villitys. ihmiset alkoivat vaihdattaa pois amalgaanejaan. se oli huvittavaa silloin. mut todennäköisesti järkevää.

• Jos asuu tarpeeksi lähellä junarataa,,,asuin n. 100 metrin päässä radasta, ja se ei äänellään häirinny,,, niin sisäinen kello kertoo millon junan pitää tulla,,, ja jos junaa ei tule, niin alkaa hiipiä tunne että jotain on sattunu,,,
      Samoin on nää kaupungin äänet,,, ei niitä huomaa, mut niiden puuttumisen kyllä huomaa,,,

• o / h

Niin olen ymmärtänyt, sadat ja tuhannet ihmiset ovat tottuneet ns "melusaasteeseen". Mutta en jaksa uskoa, etteikö sellaisella ole ainakin alitajuisia vaikutuksia. Ihmis unen syvin vaihe on kuitenkin vain 2-3 h. Kaikki ulkopuolinen tökkii sisäistäkin kelloa.

• o / h kirjoitti:

Niin olen ymmärtänyt, sadat ja tuhannet ihmiset ovat tottuneet ns "melusaasteeseen". Mutta en jaksa uskoa, etteikö sellaisella ole ainakin alitajuisia vaikutuksia. Ihmis unen syvin vaihe on kuitenkin vain 2-3 h. Kaikki ulkopuolinen tökkii sisäistäkin kelloa.

Oivalluksesi on ihan ok.,,, mutta tosiaan ne muutokset melutasossa kyllä huomaa,,, joko alenevana, tai nousevana,,, tai niinkun mulle että ne tavalliset äänet jos puuttuu,,, niitä kaipaa ;o))), se on kun osa elämää,,,
        Mitenhän nyt ois jos samaan paikkaan menisin asumaan?,,, varmaan ensin häititsevänä, mut jälleen sama tilanne, elikkä sitä ääntä suorastaan kaipaa ;o))),,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe