Penaaa!!!

huolestunut*

Missä olet? Olet kadonnut tyystin meidän seurasta.
Penaa ikävä, onko kaikki kunnossa?

37

228

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuuJuu Juhannuus;)

      Pitää Penankin pitää pahik-sillinen (vanhoilla perunoilla) kesäloma täynnä syntiä ja muita rientoja, kuten... läppärin heiton MM-kisat, sandaalien sekoitusta keskenään ja simmaripukeutumisen SM-kisat ~ kuinka nopeasti simmarit kinttuihin -:)

      • ;)))

        Kaik mänettellöö. Pena on hävöksissä.
        Sulle on muuten postia a`la meil :)


      • ;))) kirjoitti:

        Kaik mänettellöö. Pena on hävöksissä.
        Sulle on muuten postia a`la meil :)

        Ai mulle, kukas mun kultasistani nyt meilaa?;))
        Kiitos, luen ja kuittaan.:)
        Mihin lienee Pena kadonnut, vaikka kukapa tätä jumimista kehtaa kauaa katsella, mikähän taas mättää tässä sivustossa?


      • Ai miekö suosittu?;)) Kiva tietää.;)
        Mutta, mitäs sieltä pinnan altap paljastuu?;)


      • Ehe ehe...vai niin.;D Mihin niistä mun meileistä teit tyhjennyksen?;)) *vitsi vitsi*;DDD


      • satumainen etc.;)

        Kuuma meilikö? Ohoh...takkuiselta ainakin vaikuttaa nyt, kun ei pääse sisään eikä ulos.;) Kumipallona luokses pompin taas...kunhan ei mee ohitse piirun verran.;D


      • ;)))
        satumainen etc.;) kirjoitti:

        Kuuma meilikö? Ohoh...takkuiselta ainakin vaikuttaa nyt, kun ei pääse sisään eikä ulos.;) Kumipallona luokses pompin taas...kunhan ei mee ohitse piirun verran.;D

        Niin sun meilillä on kuuma nimi:) Täytyy tässä ottaa pieni paussi ja surffailla luistavimmille sivuille.


      • satumainen...
        ;))) kirjoitti:

        Niin sun meilillä on kuuma nimi:) Täytyy tässä ottaa pieni paussi ja surffailla luistavimmille sivuille.

        hotmeilikö...jahas...onko taas joku vinoturpa linkitellyt mun ossaa jonnekin, missä sen ei pitäis olla?:)
        sen voi uskoa, kun seuraa tätä kehitystä tai joidenkin kehityksestä putoamista.;)


      • hotmeili.;))
        ;))) kirjoitti:

        Niin sun meilillä on kuuma nimi:) Täytyy tässä ottaa pieni paussi ja surffailla luistavimmille sivuille.

        Kiitos kuumasta meilistä.;)) Jotakin oli harmittanut meidän keskustelu, kun oli poistettu välistä nuo hot-viestit.;))


    • Näin "Penan" tänään, mutta en ole varma oliko juuri hän sinun kaipaamasi karpaasi?

      • aurinkoinen..

        No jos sä näit Penan tänään ,niin ei hän ainakaan ole tippunut Vantaanjokeen:)


      • pahapena
        aurinkoinen.. kirjoitti:

        No jos sä näit Penan tänään ,niin ei hän ainakaan ole tippunut Vantaanjokeen:)

        Kyl mä putosin, kesti näin kauan, ennenku pääsin ylös sielt ;)


      • aurinkoinen..
        pahapena kirjoitti:

        Kyl mä putosin, kesti näin kauan, ennenku pääsin ylös sielt ;)

        Mistä sie siihen Pena tupsahit:) Säikyttelet kun ensin oot hävöksissä niin kauon
        ja pulpahat sitten yhtäkkiä pinnalle:)


      • pahapena
        aurinkoinen.. kirjoitti:

        Mistä sie siihen Pena tupsahit:) Säikyttelet kun ensin oot hävöksissä niin kauon
        ja pulpahat sitten yhtäkkiä pinnalle:)

        Mie oon ku sellane korkki, ku pulpahtaa ain pinnalle ;)
        Nytkii kattelin Vantaan pohjamutii pitkän aikaa, mut pinnalleppa pulpahin ;)


      • pahapena kirjoitti:

        Mie oon ku sellane korkki, ku pulpahtaa ain pinnalle ;)
        Nytkii kattelin Vantaan pohjamutii pitkän aikaa, mut pinnalleppa pulpahin ;)

        Taisi sataa sinnekin jokeen tänään, niin oli pakko räpiköidä sunkin kuivemmille vesille.;)


      • aurinkoinen..
        pahapena kirjoitti:

        Mie oon ku sellane korkki, ku pulpahtaa ain pinnalle ;)
        Nytkii kattelin Vantaan pohjamutii pitkän aikaa, mut pinnalleppa pulpahin ;)

        :))Sinusta pitäisi enämpi pitää huolta että et karkailisi aina sinne joelle:))Mutta taidat olla yhtä liikkuvaista sorttia kuin ne pikkuiset mitä perään väliin katsot:)
        Hyvä kun oot pinnalla taas.Ja se on niin synkän näköistä se pohjamuta:)
        Kattelehan vaan lämpöistä aurinkoa;)


      • pahapena
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Taisi sataa sinnekin jokeen tänään, niin oli pakko räpiköidä sunkin kuivemmille vesille.;)

        Höh, eihän sinne veden alle sada ;-P
        Piti tulla pintaan, ku happi meinas loppuu ;)


      • pahapena
        aurinkoinen.. kirjoitti:

        :))Sinusta pitäisi enämpi pitää huolta että et karkailisi aina sinne joelle:))Mutta taidat olla yhtä liikkuvaista sorttia kuin ne pikkuiset mitä perään väliin katsot:)
        Hyvä kun oot pinnalla taas.Ja se on niin synkän näköistä se pohjamuta:)
        Kattelehan vaan lämpöistä aurinkoa;)

        Nyt kyl kahtelin kyl työn perrään, pikkusten vuoro tulloo, kuhan hiukka leppäilen ;) Sit jos taasen lähtis hyppelehtimään ;)


      • aurinkoinen..
        pahapena kirjoitti:

        Nyt kyl kahtelin kyl työn perrään, pikkusten vuoro tulloo, kuhan hiukka leppäilen ;) Sit jos taasen lähtis hyppelehtimään ;)

        Leppäilehän sie kunnolla ja unohda hyppelyt vähäksi aikaa:)
        Ilmoittele väliin itsestäsi että ei tarvi suuretsintää järjestää;)) Pysyhän pinnalla ..
        niin ja kohta on Juhannuskin.
        Mie meen nyt nukkuun.
        Öitä ja nautinnollisia ihania unia:)


      • pahapena
        aurinkoinen.. kirjoitti:

        Leppäilehän sie kunnolla ja unohda hyppelyt vähäksi aikaa:)
        Ilmoittele väliin itsestäsi että ei tarvi suuretsintää järjestää;)) Pysyhän pinnalla ..
        niin ja kohta on Juhannuskin.
        Mie meen nyt nukkuun.
        Öitä ja nautinnollisia ihania unia:)

        Hyvät yöt siullekkii ja mukavii unosii ;)


    • No mutta,,, miun ykköseinkö on hukassa :o(((,,, nyt tuli suru puseroon, ja viä yötä vasten,,,
      Kyllä pahis tulee,,, kunhan,,,, empä kerro ;o))),,, no tulee se, eihän se kamujaan hylkää ;o))),,,

      • pahapena

        Oi ykkösein ;o)
        Mähän olin hankkiis meitille matkarahoja ;o)


      • pahapena kirjoitti:

        Oi ykkösein ;o)
        Mähän olin hankkiis meitille matkarahoja ;o)

        Malediivit oottaa meittii ;o))),,, kyllä sä oot kultanen, kun aina enssijasesti minnuuu aattelet, mut kyllähän mä nyt sen tiän,,, ja toisilla ei oo siehen mittään sanomista ;o))),,,


      • pahapena
        mokka-mari kirjoitti:

        Malediivit oottaa meittii ;o))),,, kyllä sä oot kultanen, kun aina enssijasesti minnuuu aattelet, mut kyllähän mä nyt sen tiän,,, ja toisilla ei oo siehen mittään sanomista ;o))),,,

        Oottaa, oottaa ;o)
        Mut miks mänit paljastaa meitin reissun...kaik ois ihmetelly, jot missäs mari ja pahis ovatten, ku ei hyö kirjottele palstalla ;o)


      • -eräs finski-
        mokka-mari kirjoitti:

        Malediivit oottaa meittii ;o))),,, kyllä sä oot kultanen, kun aina enssijasesti minnuuu aattelet, mut kyllähän mä nyt sen tiän,,, ja toisilla ei oo siehen mittään sanomista ;o))),,,

        Mua odottaa Madeleine luulen niin Stokholmissa. Hän on sievä kuninkaallinen.


      • pahapena kirjoitti:

        Oottaa, oottaa ;o)
        Mut miks mänit paljastaa meitin reissun...kaik ois ihmetelly, jot missäs mari ja pahis ovatten, ku ei hyö kirjottele palstalla ;o)

        Vaan eipä oota kauan enää ;o))),,,
        No onhan siintä ollu juttua,,, pakkohan täällä on kertoo,,, luulevat muuton vaikka vallan mitä ;o))),,, eppäilevät että meille on tullu ero jos ei täällä kerrota ;o))),,, PUSSSS tähän väliin sopivasti ;o))),,,


      • -eräs finski- kirjoitti:

        Mua odottaa Madeleine luulen niin Stokholmissa. Hän on sievä kuninkaallinen.

        No kaunis on todella,,, mut älä nyt sinäkin kutjuus sit petä Maddea,,, ja muista pitää lupaukses,,,


      • -eräs finski-
        mokka-mari kirjoitti:

        No kaunis on todella,,, mut älä nyt sinäkin kutjuus sit petä Maddea,,, ja muista pitää lupaukses,,,

        Olen euroopan uskollisin mies:)


      • -eräs finski- kirjoitti:

        Olen euroopan uskollisin mies:)

        Niinkö?,,, siitä kultapossumerkki ja skool ;o))),,, pidä tuosta kiinni,,, siis uskollisuudesta,,,


      • pahapena
        mokka-mari kirjoitti:

        Vaan eipä oota kauan enää ;o))),,,
        No onhan siintä ollu juttua,,, pakkohan täällä on kertoo,,, luulevat muuton vaikka vallan mitä ;o))),,, eppäilevät että meille on tullu ero jos ei täällä kerrota ;o))),,, PUSSSS tähän väliin sopivasti ;o))),,,

        MITÄ ;o)
        Sie erosta höpäjät ;o)
        PUSSSSS tähänkii välliin ;o)


      • -eräs finski-
        mokka-mari kirjoitti:

        Niinkö?,,, siitä kultapossumerkki ja skool ;o))),,, pidä tuosta kiinni,,, siis uskollisuudesta,,,

        Pidän. Olen pitänyt aina kiinni. Miehilläkin on periaatteita niin naisen kuin isänmaan suhteen.


      • mokka-mari
        pahapena kirjoitti:

        MITÄ ;o)
        Sie erosta höpäjät ;o)
        PUSSSSS tähänkii välliin ;o)

        No enhän höpäjä,,, mutta täällä luuleevat jotta meillon jottain riitaa jos ei kerrota mitä tehhään, ja missä mennään, ja minne mennään ;o)),,,
        PUSSSSSSS,,, silleen kivasti ;o)))
        Kohta mentävä pää painamaan sille tyynyliinalle, sille missä sun kuvajaises on,,, siihen sopivaan kohtaan posken kun painan, niin johan on makosat unoset ;o))),,,
        Joten pahis,,, oikein kivoja nukkukuvia, ja nätisti kuiskaan siun korvaan; Nuku hyvin ja näe kauniita unia, ja oman kullan kuvia ;o))),,,


      • -eräs finski- kirjoitti:

        Pidän. Olen pitänyt aina kiinni. Miehilläkin on periaatteita niin naisen kuin isänmaan suhteen.

        No kumpi on tärkeämpi, se nainen vai isänmaa?,,,

        Mut nyt on pakko mennä nukkumasan mukaan,,, se kyttii ja vonksii mua ;o),,, on niin nätti pilke silmäkulmassa, etten voi vastustaa ;o))),,, Joten sinullekkin; Hyvää yötä ;o))),,,


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      520
      13077
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8494
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      40
      7839
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      354
      2546
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2414
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1987
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      23
      1626
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1530
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1353
    Aihe