kun miestä naidaan

hämmästelijämies

Juttelin yhden duunikaverini kanssa joka on täysi gay. Hän kertoi, että kun häntä naidaan takaapäin niin hän aika usein laukeaa koskematta vehkeeseensä ollenkaan.

Voiko väite pitää paikkansa?

39

18973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me emme tiedä

Toki avaaja sen omasta kokemuksestaan tietää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• hämmästelijämies

Sori, en tiedä mutta kerro sä.

Totta puhuen kysyin asiaa siksi, että huijaako toi hinttari kun aika usein homouden ihanuudesta jaksaa puhua.

• enole gay

Kyllä se paljon mahdollista on. Peräaukon tienoilla on paljon hermoja ja lisäksi pepussa liikkuva kalu stimuloi eturauhasta, ja voi saada aikaan melkoisen orgasmin, jos tilanne muuten on kiihottava. Päästähän se kaikki lähtee.

• ereere

...-nii ne hermot peppureiän tienoilla voi saada aikaan erectuksen ja siemensyöksyn...

• kokemusta on

Kyllä se mahdollista on, kun kulli hieroo eturauhasta.

• Takuuvarmasti voi mies saada orgasmin peppuun naidessa, kun pumppaava kalu hieroo eturauhasta ja venyttää peräaukkoa silloin kun on muutenkin kiihottunut.

Joskus nuorempana kun oli etäsuhteessa ja jokunen viikko mennyt ilman, niin ei orgasmiin tarvittu kuin vähän aikaa sen oman kullan tuhmaa juttelua puhelimessa!

• seksibisti

Onhan tuo mahdollista. Pari kertaa kokeiltu vaimon kanssa strappia (sellaista emättimeen asetettavaa) ja ekalla kerralla tuo onnistui pamputtamaan minut ejakulointiin saakka. Oli hiukan hämmentävä kokemus.

• "Miehen G-piste on keskimäärin 2cm syvyydessä rectumissa." t. Wikipedia

• Roodeo

Olen täysin hetero ja vakituisessa naissuhteessani tyytyväinen. Kuitenkin, silloin tällöin, haluan saada kyrpää peppuuni. Se on minusta kiihottavaa. Käyn tässä tarkoituksessa seksikaupan filmikellarissa, jossa on reikäseinä koppeja. On tosi kiihottavaa saada kyrpä reiästä käsittelyyni. Olen ensin liukastanut anukseni. Laitan reiästä tulleeseen kyrpään kortsun ja ohjaan sen peppuuni. Aina on mies alkanut jyystämään kovalla innolla. On kivulla tyytyväinen huokaus kun sperma täyttä kortsun. Voi olla joistain hullun hommaa. Mutta minä saan siitä tosi paljon.

• hyvä provo
        Roodeo kirjoitti:

Olen täysin hetero ja vakituisessa naissuhteessani tyytyväinen. Kuitenkin, silloin tällöin, haluan saada kyrpää peppuuni. Se on minusta kiihottavaa. Käyn tässä tarkoituksessa seksikaupan filmikellarissa, jossa on reikäseinä koppeja. On tosi kiihottavaa saada kyrpä reiästä käsittelyyni. Olen ensin liukastanut anukseni. Laitan reiästä tulleeseen kyrpään kortsun ja ohjaan sen peppuuni. Aina on mies alkanut jyystämään kovalla innolla. On kivulla tyytyväinen huokaus kun sperma täyttä kortsun. Voi olla joistain hullun hommaa. Mutta minä saan siitä tosi paljon.

Juu tottakai olet hetero, haluat saada kyrpää peppuusi BUAHAHAHAAAAAA toi oli hyvä tuo "täysin hetero"

• Aimo Anusrako
        hyvä provo kirjoitti:

Juu tottakai olet hetero, haluat saada kyrpää peppuusi BUAHAHAHAAAAAA toi oli hyvä tuo "täysin hetero"

Just joo heterot ne vaan kyrpää perseeseensä ottaa, ja perseeseen naipottaa. Juu juu..... kyllä kai!! :D

• EXIDE ONLY
        Roodeo kirjoitti:

täysin hetero mies EI halua peräseksiä omaan suoleensa. eli olet jonkun verran hintahtava,

• Vieras Jouko
        Roodeo kirjoitti:

Täällä maalla meillä ei ole mitään koppeja, eikä reikiä. Jokunen lato on jossa voi olla oksanreikiä, mutta sieltä ei työnny kulli, jota voisi vatkata, saatika ottaa sisäänsä. Kyllä kaupungissa on mukavaa, heitän repun selkään ja tulen sinne. Anonyymisti olisi kiva kokeilla kaikkea tuollaista. Helsinkiinkö?

• 18+11
        EXIDE ONLY kirjoitti:

täysin hetero mies EI halua peräseksiä omaan suoleensa. eli olet jonkun verran hintahtava,

Täysin hetero mies ei halua harrastaa seksiä miehen kanssa. Naiseen kiinnitetty strap-on panovyö on sitten ihan eri asia. Silloin seksipartneri on eri sukupuolta eikä heterolla ole ongelmaa.

Harrastetun seksin lajilla ei ole väliä homouden ja heterouden suhteen. Siinä ainoa mikä merkkaa on partnerin sukupuoli. Nimikkeetkin ovat peräisin kreikan kielestä, jossa prefiksi homo- (ὅμο-) tarkoittaa samanlaista ja hetero- vastaavasti toisenlaista tai erilaista.

• Love or fuck?
        Roodeo kirjoitti:

Itseasiassa voit hyvinkin olla hetero. On olemassa homoja, jotka voivat rakastua, olla sauhteessa ja suudella miestä, ja sitten on miehiä joilla on fetissi mies kehosta, en luokittelisi heitä homoiksi. Heillä on vain fetissi, niinkuin joillakin on vaikka kengistä, nahasta, yms.

• 27
        Roodeo kirjoitti:

Olen kuvitellut olevani hetero, tosin pillua en oo saanu kymmeniin vuosiin, kun
        Oon ruma ja lihava kansaneläkeläinen. Onkohan minussa kuitenkin jotain,
        joka vetoaa seksuaalisesti miehiin? Meinaan vaan, kun monesti kaupassa käydessä
        tulee vartija seisomaan viereen haara-asennossa muniaan pidellen?

• kyllä onnistuu

Kyllä se on mahdollista - itse saan melkein aina kun mies nai minua peppuun. Kun kiihottuu tarpeeksi, niin miehen kalu sisällä vie "rajan" yli ja asialle ei voi mitään. Siinä sitä on ihmettelemistä. Päästähän se enemmän on kiinni eli heittäytyminen tunnelmaan ilman suorittamispakkoa on minulla se avain. Ei ole kiinni kaverin kalun koosta tai ulkonäöstä.

Kyllä sitä jotkut ovat ihmetelleetkin. Parhainta seksi on kokeneempien ja osaavien miesten kanssa.

• Joskus mon......

Olen 20v mies ja tykkään kun vanhempi mies nautti että itsekkin saan. Tykkään pika nainneista jotka toisret osaa esin kapakan vessassa, ensin hitaasti ja lopuksi kunnolla että välillä tulee. Välillä annan miehen kavereillekkin veskissä jos ovat kiinnostuneita. Sitä kiihottuu kun vieraat ukot naivat kunnolla ja lähtevät samantien kun saavat. Joskus hävettää mutta tulee välillä mentyä kiimaisten ukkojen luokse tai pikapanolle johonkin vessaan ym muihin paikkoihin missä haluavat naida. kun halutta vierasta.

• Joskus mon...... kirjoitti:

Olen 20v mies ja tykkään kun vanhempi mies nautti että itsekkin saan. Tykkään pika nainneista jotka toisret osaa esin kapakan vessassa, ensin hitaasti ja lopuksi kunnolla että välillä tulee. Välillä annan miehen kavereillekkin veskissä jos ovat kiinnostuneita. Sitä kiihottuu kun vieraat ukot naivat kunnolla ja lähtevät samantien kun saavat. Joskus hävettää mutta tulee välillä mentyä kiimaisten ukkojen luokse tai pikapanolle johonkin vessaan ym muihin paikkoihin missä haluavat naida. kun halutta vierasta.

... Sama meininki. Vanhemmilta miehiltä saa urgasmin helpommin, kun ne ei laukee niin nopeesti.

• jannesilkonitissit !
        Joskus mon...... kirjoitti:

kyrpää yli20cm............kiimanen tyttöilijä jm..mustaaa se kiihottaa kotkasssa saa naikaa oikeesti kyfpää haluuavaa transhoraa,....ei pillua ,hyi!yök...kyrpäää spermaa ja paskanmakuisia suihin suoaraa n pepusta ymds.

• M21-3
        beppu kirjoitti:

... Sama meininki. Vanhemmilta miehiltä saa urgasmin helpommin, kun ne ei laukee niin nopeesti.

Vanhemmat miehet pyysivät saunaporukkaan ja nuorena menin. Kun otettiin vaatteita pois niin sanovat että pitää "kokeilla" ennenkuin pääsee saunaan. Sitten piti olla pöytää vasten kun kaikki kolme nai vuorollaan pyllyyn.Yöllä sai sitäkin enmmän kun tykkäsivät.

• koenut

Joo. Oon nelikymppinen mies ja olen saanut orgasmin naidessa antaessani. Aika monta kertaa.
      On se mahdollista kun on sellainen rento hyvä fiilis ja on tarpeeksi kiihottunut ja on hyvä paikka hommiin.

• mie vaan jostakin

kerran pari heh heh olen lainannu muijan dildoa ja kerran sain semmosen orkun että oksat pois ku oli dildo suolessa ja vibra päällä,käsin en edes koskenu kulliini,joskus ku kehtais muijalle ehdottaa et hoiteles munkin reikää lelullas ku otat suuhun.... vois olla aika mielipuolinen kokemus!!??

• 8 + 6

Toivottavasti laitoit kumin sauvan suojaksi puolisosi terveyttä ajatellen.

Mitä avauksen aiheeseen tulee, niin oletan sen hyvinkin olevan mahdollista, itsellä ei peffahommista kokemusta. Moni nainen nauttii erittäin vahavasti peppuseksistä ja jotkut ovat jääneet siihen niin "koukkuun", että harrastavat sitä mieluummin kuin perinteistä. Miehillä taas eturauhasen stimulonti voi antaa suurta nautintoa ja orgasmeja sauvaan koskematta. Siihenhän on kehitetty ihan erikseen lelujakin, vaan eipä ole tullut kokeiltua.

• kuöiii

nussikaa janneabtyttönä......

• Töttöröö

Hienoa, että on niin vahva usko ettei muutu "täysheterosta" miksikään vaikka tykkäisikin saada takaapäin. Täysheteroa ei ensinnäkään ole olemassakaan, koska homoseksuaalisuus ylipäänsä on kykenevyyttä olla tekemisissä saman sukupuolen edustajien kanssa. Kukko, niin sanottu 100-prosenttinen hetero, yrittää päästä toisesta kukosta eroon kun sellainen osuu silmiin. Vahva reviiritietoisuus ja puolustautuu toista kukkoa vastaan toisella reviirillä. Ei maatilalla sattumalta satu olemaan vain yhtä kukkoa.
      Jos penis perässä kiehtoo, voisi ehkä sanoa suoraan että on bi jos ei sitten homo.

• faktat faktoina...

Sitten kun penis tulee kuvioihin mukaan niin bi-puolelle se vähän pakostikin menee. Mutta jos tykkää kun oma vaimo/tyttöystävä dildolla tai strap-onilla vetelee niin kyllä se yhä heterohommaa on - ellei sitten samalla fantasioi toisesta miehestä. Yhtä hyvältä eturauhasen stimulointi tuntuu homolle kuin heterollekin eikä mielihyvän tavoittelu ketään homoksi tee.

Kukkojen reviiritietoisuudella ei ole homoseksuaalisuuden kanssa mitään tekemistä. Ton vertauksen mukaan vain murhanhimoiset homofobiset miehet/naiset on täysheteroita, vaikka hetero on kuka tahansa kuka on seksuaalisesti kiinnostunut vastakkaisen sukupuolen edustajista. Alfaurokset ja niiden reviirit on asia erikseen.

• tyttö vm.78

Kyllä mie sanon asiat näin, että kaikki miehet ketkä haluavat naida peffaan ovat piilohomoja!! Mie en peffaan anna, sillä eiköhän Teitä pervoja oo tää suomenmaa pullollaan!! Riittää sitä ruskeeta reikää metritolkulla kuka sitä himoaa, ilman että tarvii heteron väkisin suostua noin pervoon menoon!!

• voi p----

haavistolaisii

• margariini p----

essayahalaisii

• Sairasta sakkia, taitaa nuo pressan vaalit vaikuttaa näihin kokeiluihin, että kakkonen on muuallakin suosittua kun äänestys lapussa.
      Kyllä sen ymmärtää, että akaa panee perseeseen, mutta tollasta hyi olkoon. Kunnon homo hommaa. Koittakaa miehistyä.

• Seksi on seikkailu

Juu ei se että muija panee strapilla miestään tee miehestä homoa saati Bi:tä. Itse olen vonkunut muijalta, että ottais mut takaa päin dildollaan ja kerran sitt ottikin aluksi tuntui oudolta, mutta orkku oli mieletön.
      Ihan kokeilu mielessä halusin koittaa. Sen jälkeen olemme puhuneet starapin ostosta. Nyt sit ostin muijalle strapin ja ootan innolla milloin sitä päästää koittamaan.

Mutta en ole homo enkä Bi, koska en voisi kuvitellakkaan että joku karvanen mies panisi minua ahteriin.

Ainoastaan oma kulta voi panna jos hän haluaa. Enkä pane vastaan vaan anna mennä ja nautin. Eturauhasta voisi varmaan verrata klittaan sen verran kovempi orkku tulee kun sitä hyväilee tavalla tai toisella. Pitää muistaa vaan se hygienia.

Homo tai Bi käsitteet ovat menneet ihmisiltä aikas sekaisin. Silloin kyseessä on todella homo taikka Bi jos mies henkilö haluaa miestä seksuaalisesti.

Joten kaikki hetero parit ei muuta ku nauttikaa toisistanne ja poistakaa kaikki rajat seksin suhteen. kaikkea voi aina koittaa parisuhteessa ainakin kerra, jos molemmat osapuolet sitä haluavat. Seksihän pitäisi olla nautinnollista ja jännittävää eikä pakonomaista puurtamista ilman mielikuvitusta.

• Onnekas mies...

Juuri näin, tuossa ei ole mitään homostuttavaa, koska se miehen peppuun panija on NAINEN eikä mies...

Toisekseen, mikäpäs sen kiihottavampaa kun olla nelinkontin oman, ihanan seksikkäästi pukeutuneen, kullan edessä ja tämä asettuu taaksesi, asetellen liukkarista kiiltelevän strapin peppusi (myös hyvin rasvatun) aukolle, painaen sen hitaasti ja nautinnollisesti peppuusi, alkaen hetken totuttelemisen jälkeen sua naimaan niin että litinä ja lätinä vain käy =))

Kyllä siinä niin vain useasti käy, että spermat lentää vaikkei kaluun koskisikaan...

• varmat orgut

Taitava mies löytää, miehen G-pisteen, kun etenee rauhallisesti ja pitkään. Tunne melko makea. Olen saanut monta orgasmia näin, ilman että omaan kaluun ei ole koskettu ollenkaa,

• Tampere 49v

Annoin ekaa kertaa persettä,kaveri laukesi heti muutaman työnnön jälkeen.Taisi olla liian tiukka,uudestaan kokeilen kun löytyy sopiva kaveri.

• Tampere.49v

Voisit vaikka olla

• tyhmääääääää

ite oont kyllä aika tyhmä jos eturauhasen hieronta ei kelpaa - edes naiselta. onko sulla sanavarastossa muuta, kun tuon ainaisen homon huutaminen.
      -taitaa kumminkin kakkonen kiinnostaa..

• varazombi

Alkeellisemmilla eliöillä sama ruumiinaukko hoitaa lisääntymisen, syömisen ja paskantamisen toiminnot. Ihminen ei ole mutatoitunut esi-isistään niin paljoa, että persereikä olisi erikoistunut pelkästään paskantamiseen. Persepanon nautinnollisuus on siis jäänne jota evoluutio ei ole häivyttänyt.

Miksi sitten joillekin on kehittynyt erilliset lisääntymiselimet? Ehkäpä hedelmöityminen on todennäköisempää kun siittiöt eivät joutuneet uimaan ulosteessa. Niin ne mutantit joilla on ollut omat aukot ulostamiseen ja lisääntymiseen ovat olleet edullisemmassa asemassa kuin ne jotka ovat paskoneet mällit aktin päätteeksi ulos.

Jos meillä olisi edelleen vain yksi reikä jonne ruiskittaisiin spermat ja jolla paskottaisiin niin sanonta "ei tule lasta eikä paskaa" saattaisikin kuulua "tuli lapsi ja paska".

Hullun aivoitukset ovat merkilliset.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      316
      7983
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      92
      6206
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3621
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2197
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2086
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2073
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196