hiustensiirtoon Viroon menossa.

mojito83

Terve! oon laitellu sähköpostilla pariin paikkaan Tallinnaan kuviani ja haluan FUE operaatioon..Hinnat pyörivät 5000 -6000€ tuntumassa..Haluaisin nyt eka päälaen kuntoon ja sitten ohimot vasta seuraavina..Päälaki on se kriittisin!
Prohairclinic pyörii kanssa mielessäni ja erittäin positiivinen kuva jäi sähköpostikeskustelusta. Mitä mieltä olette ,kummassa saisin parempaa laatua ,Virossa vai Belgiassa?

9

5248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kallista on

      En itse tuhlaisi, mutta jos on ylimääräistä. Ei kai Suomessakaan paljon kalliimpi voi olla.

    • mojito83

      Eli siis tekniikka ,jolla haluan hiustensiirron minulle tehtävän on FUE ,eli follicular unit extraction ,jossa pienellä scalpellilla otetaan luovutettavasta ,eli donor alueesta hiusfollikkelit yksitellen pois ja laitetaan kaljuuntuneille alueille kasvamaan.Tämä toimenpide mahdollistaa sen ,ettei lineaarista arpea tule ,tulee vain pieniä arpitäpliä alueeseen ,josta siirteet otettiin. Juurikin tämän tekniikan perässä olen menossa Belgiaan tai esim Viroon.

    • Trichophyyttinen

      Sitä lineaarista arpea ei enää tule strip eli FUT-tekniikassakaan. Austraalialainen hiuskirurgi keksi vuonna 2005 trichophyyttisen arven -sulkutekniikan, jolla arpea ei jää. Hae netistä hakusanalla "trichophytic losure".
      Nordströmkin käyttää ainakin pyynnöstä tatä tekniikkaa. Minulle haava on suljettu molemmilla siirtokerroilla tällä tekniikalla ja minä en oikein itsekään löydä kamman kanssa etsiessä arpea, vaikka omaankin haavojen leviämistaipumuksen. Arven läpi tässä tekniikassa kasvaa nimittäin täysin normaalisti hiukset.

      Katsokaa tätä:

      http://www.hairtransplantplanet.com/index.php?option=com_content&view=article&id=81:whats-trichophytic-closure&catid=42:strip-tecnique&Itemid=64&lang=en




      mm

    • Virroonko mekin?

      Kerrokin sitten puolen vuoden kuluttua meille, miltä tulos alkaa näyttää. Tiedämme sitten menemmekö Viroon.

    • Virossa käyneet

      Virossa käyneet kertokaa??

    • Hiussiirto ulkomailla

      Leikkaus Suomessa:
      - 3000 hiusta (n.1500 siirrettä), hinta 8400€
      - Toimenpiteen kesto 9:30-18:30
      - Seuraavana päivänä turvotus erittäin kova, kesti 2-3pv. Kivut niin kovat, ettei pystynyt leikkauksen jälkeisenä yönä nukkua ollenkaan
      - Panacodia yms särkylääkkeitä joutui syömään
      - Rankka kokemus, en toivo sellaista kenellekään
      - Arvet mitkä jäivät follicular unit micro graft leikkauksesta ovat rumat ja huonosti ommeltu kiinni

      Leikkaus Georgiassa:
      - 7500 hiusta (3100 siirrettä), hinta 3600€ sisältäen majoituksen, kyydit ja ruokailun. (lentomatkan maksat itse, lentolippu n. 300€)
      - Toimenpiteen kesto 11:00-15:00
      - Turvotusta ei ollut lainkaan seuraavana päivänä, vain pientä kipua ja kireyttä
      - Lakki päähän ja pystyin menemään kiertoajelulle seuraavana päivänä katselemaan pääkaupunkia

      Tiedän millaista on kärsiä itsetunnon ongelmista. Itselläni alkoivat hiukset tippumaan päästä jo 18-vuotiaana. Kärsin asiasta. Varsinkin se, että ystävät ja tututkin saattoivat mainita asiasta. Se vaikutti suuresti elämääni. 24-vuotiaana kävin Suomessa hiussiirrossa. Lopputulokseen en ollut tyytyväinen. Aloin etsimään 1,5 vuoden päästä uusia vaihtoehtoja. Niitä ei ollut.

      Nyt 26-vuotiaana kävin Georgiassa hiussiirrossa. Epäilykseni olivat aluksi suuret, mutta se henkilökunta ja heidän positiivinen ilme ja luonne olivat mahtavan tuntuisia. Georgia on mukava ja hieno paikka. Jos et halua maksella itseäsi kipeäksi, niin suosittelen että mietit muitakin vaihtoehtoja kuin vain Suomessa tehtävää hiussiirtoa.

      - Neuvot ja vinkit mitä saat minulta ovat ilmaisia!
      - Kyseinen klinikka Georgiassa on erikoistunut hiussiirtoihin ja tehnyt niitä jo yli 15 vuotta. Heillä on kaksi tiimiä, jotka ovat olleet alusta asti mukana.
      - Klinikka pystyy arvioimaan esim. Skypen kautta ja kuvien avulla paljonko siirteitä tarvitaan ja mitä se tulee maksamaan. Kaikki tämä voidaan hoitaa minun kautta.
      - Autan lentolippujen ostamisessa yms.
      - Klinikka hoitaa kyydit ja majoituksen Tbilisissa. Sinun ei tarvitse muuta, kuin päästä Tbilisin lentokentälle ja muut asiat Klinikka hoitaa.

      Autan mielellään kaikkia ketkä ovat kiinnostuneita asiasta. Tiedän, että varsinkin nuoremmilla ihmisillä on itsetunnon kanssa ongelmia jos hiuksia ei ole päässä.

      Rohkeasti kyselemään ja tiedustelemaan. Vastaan mielellään kysymyksiin.

      Yhteystiedot:
      Puh: 358 46 846 3994
      Sähköposti: [email protected]
      T: Max

    • Kaljuakiusata

      Itse ajoin kaljuksi. Ei naiset tykkää Pelle Hermannin näköisestä.
      Paha että alkoi kasvaa alapäähän paljon karvaa.

    • Ville5645

      Miksi ihmeessä haluat FUE:n? Siinä on paljon huonompi onnistumisprosentti. Jos stripissä otetaan vaikka 1000 siirrettä ja onnistumisprosentti 70% ja Fuessa 30% niin stripillä saat 700 hiustuppea elossa siirrettyä ja FUE:lla 300 siirrettä. Ei niitä luovutusalueen hiuksiakaan loputtomasti ole. Lisäksi jos joskus haluat alkaa kaljuksi niin voit olla varma että FUE:n tuhannet täplät näyttävät paljon karummalle kuin siisti strip arpi. On tullut nähtyä. No tämä oli vähän vinoilua kun et tunnu olevan lainkaan perillä mihin operaatioon olet menossa. Kannattaisi perehtyä asiaan ainakin vuoden pari ennen kuin menee operaatioon. Once you are got you are cut sanotaan Ameriikassa, ei ole paluuta.

    • ffgjipoi67r

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe