Tämä kokoomuksen VASEMMISTO hallitus höystettynä riettailla VIHREILLÄ ei
kestä yli joulun ,sillä se on sellainen ihmisten riistohallitus .
TÄMÄ "HALLITUS "KAATUU ENNEN JOULUA !!!!!
9
113
Vastaukset
- myppo_sellis
no,sä rikkauden löydät laulusta...sanoi vepa lavikin...
http://www.youtube.com/watch?v=IHfMlUiTwfg - porsaita äidin
Toivottavasti kaatuu tosi nopeesti. Mitään lasten piirileikkejä ei nykymenossa ole turvallista katsella.
- jaaaaaaaaa......
Milloin kaatuu seksuaalisesti häiriintyneiden perussuomalaisten pellepuolue? Jakautuvatko he kenties nats..anteeksi tämä on se sensuurinalainen sana Suomi24:ssa...eihin ja vanhoihin SMP:laisiin, joista korkeintaan viimeksi mainituilla ei- nats..ai niin tämä on se sensuurinalainen sana Suomi24:ssa..eilla on ihmisen ajatusmaailma? Siellähan on jos mikä hysteerikko- kaappinat..ainiin tämä on se sensuurin alainen sana suomi24ssa...si- alistettu naisparka Hitleriä runkkeloiva jo esittänyt, että jos naisen oma sukupuolisuhde perustuu alistamiseen, pitäisi kaikkien muidenkin naisten paijata päähän miehiä ja siivota pylly pitkällä ja antaa seksiä aviomiehille, vaikkei ketään huvittaisi ja vaikkei miehetkään aina edes halua.
Minusta on kauhean huvittavaa, että vaikka kuinka äärimmäisesti paljon todella aina olen inhonnutkin esim. uusnatseja, niin osa näistä oli minusta parikymppisenä nuorena naisena ulkoraamikkaasti kiehtovan näköisiä, koska vaikka he olivat tyhmiä kuin saappaat, eikä kukaan olisi kehdannut näyttäytyä heidän kanssaan ja vaikka heidän ajatusmaailmansa oli äärimmäisen vastenmielinen, olivat he usein treenattuja, vähän samaan tapaan kuin vartsinikkarin arnolti siinä mikä lie se oli...no se elokuva missä oli se Gunnareiden biisi.
Tän kerrron siksi, että mä voin käsittää tyhmien kanojen ajatusmaailmaa: perussuomalaisten puolueen kannattajanaiset ovat varmastikin monet, luulen tai veikkaan, sellaisia vähän alistettuja ja ..sori toopeja monet. Vanhanaikaiaisia sukupuoirooleja ja sitä rataa. Plus vähän koulutusta. En ymmärrä, mutta tavallaan voin _käsittää_ sitäkin, että jos joku naurettava kaksikymppinen kantasuomalainen kermaperse lähtee julistamaan sitä, että hänen _oma_ sukupuolensa on vääränlainen, jos muka avioliitossa vaikkapa mies raiskaisi naisen : koska kysehän siinä on naisen turvallisuuden kaipuusta ja hyväksytyksi tulemisen tarpeesta. Osa akoista on tyhmiä kuin saappaat ja ihan sillä sanon, että itse todella olen nainen, enkä tyhmä.
Persuliinit ei vetoa minuun, eikä muutkaan marginaalit, että hei hei. Silloin kun vasemmisto teki suurimmin töitä tavallisen työväestön olojen parantamiseksi ja nousemalla barrikadeille, ei kukaan ollut vielä kuullutkaan mistään perussuomalaisista - onneksi.
Älkääs kristillliset ja persut ja muut äärioikesitolaiset rietastelko! Ette koskaan voi nähdä yhtäkään vasemmistolaista kirjoittamassa yhtä tyhmästi, kuin te, esimerkiksi nettipalstoillakaan.- älä ruikkaa
Minuun taas vetoavat ne jotka toimivat rehellisyyden ja oikeudenmukaisuuden hyväksi.
Kerro onko muita kuin PerSuom siinä joukossa.
Jos kerrot yhdenkin puoluenn niin hyvä ---- mutta kerro äläkä ruikuta pashaa.
- jaaa säälittävä
jaaaaa,,,,, siinä sitä oli varsin aivopesty punikki stereotypioineen ,vai että alistettuja naisia ,niitä suomessa ikävä kyllä alkaa olla melko paljon kun vasureiden ja vihreiden hyysämä islami lisääntyy ,siellä nainen on tosi pienessä raossa ja hiljaa kaapu hiusrajasta jalkapojiin käärittynä . Mitä muuten veikkaat
minkä tyyppisellä AUDILLA t"työväenluokan edustajasi isopäälikkö ARHINMÄKI
huristelee ministeriöönsä nauttimaan päivärahaa ?????- enoleketjualoittanut
Kuinka paljon keskimääräisiin ihmisiin nähden raskaan sarjan rikollinen Teuvo Hakkarainen on saanut yritystukia? Euron, vaiko vähänkö usemman, kuten vaikkapa lähes miljoonan? Veronmaksajien ja korostan sanaa _veronmaksajien_, varoista... Matkustaako Teuppa Hakkarainen eepeliskuntaan ( eduskunta) Audilla, vaiko kenties veronaksajien piikkiin taksiln?
Ikävä sanoa kun ein tarvitsisi, että vaikka ja kun kannatan ja symppaan vasemmistoa, en ole syypää siihen skitsofreniaan, jos hullut luulisivat vasemmisotoa kannattavien olevan syypäitä siihen, että perussuomlaisia nat-se-ja ahdistaa erilaiset ihmiset. Uskon koko hallituksen tekevän töitä sen eteen, että mielenterveyspongelmaisten terapiarahoutus saadaan kohdilleen.
Ja toinen mikä pitäisi tehdä, olisi nettihäiriköinnin kriminalisointi. Mun sananvapautta loukataan näillä palstoillla. Kiitos mutta osaan itse sanoa sen, mitä haluan sanoa ja mun viestejä ei tarvitse muiden ronkkia. Täysijärkiset ilmaisee omat mielipiteensä. - gifj4059ti+340or+20o
enoleketjualoittanut kirjoitti:
Kuinka paljon keskimääräisiin ihmisiin nähden raskaan sarjan rikollinen Teuvo Hakkarainen on saanut yritystukia? Euron, vaiko vähänkö usemman, kuten vaikkapa lähes miljoonan? Veronmaksajien ja korostan sanaa _veronmaksajien_, varoista... Matkustaako Teuppa Hakkarainen eepeliskuntaan ( eduskunta) Audilla, vaiko kenties veronaksajien piikkiin taksiln?
Ikävä sanoa kun ein tarvitsisi, että vaikka ja kun kannatan ja symppaan vasemmistoa, en ole syypää siihen skitsofreniaan, jos hullut luulisivat vasemmisotoa kannattavien olevan syypäitä siihen, että perussuomlaisia nat-se-ja ahdistaa erilaiset ihmiset. Uskon koko hallituksen tekevän töitä sen eteen, että mielenterveyspongelmaisten terapiarahoutus saadaan kohdilleen.
Ja toinen mikä pitäisi tehdä, olisi nettihäiriköinnin kriminalisointi. Mun sananvapautta loukataan näillä palstoillla. Kiitos mutta osaan itse sanoa sen, mitä haluan sanoa ja mun viestejä ei tarvitse muiden ronkkia. Täysijärkiset ilmaisee omat mielipiteensä."sananvapaus" vain hiljaa havisevat haavanlehdet lempesti puhaltavassa kesätuulessa..
kirjojakin on poltettu, että se siitä sananvapaudesta..
hasta luego mi amigo..
- tip tap tip tap
onko katainen jotain sukua esko aholle ??? sen puolesta saattaisi olla että on
ajamassa SUOMALAISIA yhtä ahtaalle ja k u s e e n kuin aho aikoinaan !!! TULE JOULU KULTAINEN............sekä uusi hallitus !!! - S**P**H**
""onko katainen jotain sukua esko aholle ??? sen puolesta saattaisi olla että on
ajamassa SUOMALAISIA yhtä ahtaalle ja k u s e e n kuin aho aikoinaan !!! TULE JOULU KULTAINEN............sekä uusi hallitus !!! ""
ON VARMASTI AINAKIN SAMANMIELIPUOLISIA OVAT MOLEMMAT !!!!
EI SAIS KIRJOITTAA EKSO AHOSTA YHTÄÄN MITÄÄN KUN MEIKÄ HERMOSTUU VÄLITTÖMÄSTI !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837