Vähän ovat päästään vialla nuo labiilit, kodin, uskonnon ja isänmaan Vanhalle Kehnolle myyneet kokoomuspösilöt.
Se näkyy täällä erttäin lapsellisina puheenvuoroina, muka Kokoomuksen paremmuudesta. Sama uloste se on kuin muutkin, elinkeinoelämän talutusnuorassa ja narsistien hallitsemana, ilman laajaa elämänkokemusta.
Hulluja nuo kokoomuslaiset
8
60
Vastaukset
- metrin naru
EU-maiden isot pankit vie kokoomusta metrin narussa, eikä se edes vikise!
- Entinen jäsen
Juuri noin on asia. Kaikki tuntemani kokkarit ovat valopäistä kaukana. Valoa ei näy edes kokoomuksen tyhmyyden tunnelin päässä. Liian nuorta, narsistista ja ilman merkittävää elämänymmärrystä omaavaa joukkoa, liian suurissa saappaissa.
- jojoja/narut
Entinen jäsen kirjoitti:
Juuri noin on asia. Kaikki tuntemani kokkarit ovat valopäistä kaukana. Valoa ei näy edes kokoomuksen tyhmyyden tunnelin päässä. Liian nuorta, narsistista ja ilman merkittävää elämänymmärrystä omaavaa joukkoa, liian suurissa saappaissa.
Narun vetelijät kulisseissa!
- Kako ulos
Näin on näreet. Vaalitukiasioissa jälleen näimme,kenen asioitas Kako:laiset ajavat.
Tekevät likaisen työn ja herrat maksavat "kohtuullisen korvauksen=vaalituki"
Huippu esim.ke Heinonen Lopelta.
Firmat ovat huomanneet,että mies on 0 ja käyttävät juosupoikanaan. - Serstertius
Gallialaisetkin sanoivat roomalaisia hulluiksi. On vähän sama asia.
- KOO-8
On siellä seassa ovelia talousrikollisia, kokoomuksen eliittiä!
- AINA KOKOOMUSLAINEN
Kokoomus on vastuunkantajien puolue. Minä itse olen jo vuosia kuulunut Kokoomuksen puoluejäsenyyteen. Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen puolueen tekemiin hallitustason talouspoliittisiin ja yleensä poliittisiin linjauksiin. Uusi hallitusohjelma vaikuttaa myös lupaavalta ja pidän Jyrki Kataista juuri oikeana vastuullisena johtajana näinä haasteellisina aikoina. Kokoomus! Kyllä!
- narsissoskin
Voiha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770