Mitä ihmisille kuuluu.
Itse tässä jotenkin yritän kituutella töissä ja tulipas laiska fiilis joten päätin tänne jotain kirjoittaa :)
Jokos porukalla lomat lähenee?
näin enne juhannusta
34
164
Vastaukset
- duubdaab
Mitä tässä, ei ihmeempiä. Lomaa ei ole töitä paiskitaan nyt on vapaapäivä. Juhannista en mieti, se menee osaksi töissä ja pitää katsoa mihin rahkeet vielä työpäivän jälkeen riittää.
- o / h
Heitetään vaan tielle havuja p e r... k u u k k e l i ja koivun oksia ja katsotaan mihin ne ei riitä:)))
- kuusen kynttilä
Mikä juhannus, mikä se semmonen on? ai niin, sillon haetaan naapurin metästä koivuja porraspieliin, ja nautitaa grilliherkuista ja uusista potuista. oliko se nuin, muistaakseni jotenkin tuohon tyyliin.
- koivun larva.
tasan oikein se on puolivuosi traditio joulukuussa joulukuusi kesäkuussa koivut näpistetään naapuri mettistä ja kaupuntien puistoista. juhannuspukki vierailee myös teltoissa ja aitoissa ja rantasaunoissa.
- haikaraksi
koivun larva. kirjoitti:
tasan oikein se on puolivuosi traditio joulukuussa joulukuusi kesäkuussa koivut näpistetään naapuri mettistä ja kaupuntien puistoista. juhannuspukki vierailee myös teltoissa ja aitoissa ja rantasaunoissa.
oon kuullu kutsuttavan. tuoko se juhannuspukki sit samanlaisia nyyttejä kun haikara, vai onko sillä sarvet päässä? nyt jänittää, pökittääkö se pukki, jos, niin mitä se pökittää?
- pöpö pökö;)
haikaraksi kirjoitti:
oon kuullu kutsuttavan. tuoko se juhannuspukki sit samanlaisia nyyttejä kun haikara, vai onko sillä sarvet päässä? nyt jänittää, pökittääkö se pukki, jos, niin mitä se pökittää?
pukin ainoa ja oikea tarkoitus on vain pökittää ja pökittää ilman teräviä sarvia yhel vähintään keskikovalla nahkasarvella sutien:)
nyyttejä ei juhannuspukkonen jaa se pukkoo vaan. - sitte nou hätä,
pöpö pökö;) kirjoitti:
pukin ainoa ja oikea tarkoitus on vain pökittää ja pökittää ilman teräviä sarvia yhel vähintään keskikovalla nahkasarvella sutien:)
nyyttejä ei juhannuspukkonen jaa se pukkoo vaan.mää jo pelkäsin että se tuo niitä pikkupukkeja, semmottii jokka tulee sitte muutamien kuukausien päästä määkimään. nyssitte uskaltaaki nauttia juhannuspukin antimista täysillä ;), pukkelooko se palijonki yhtä, vai vaihtaa pukkeloinnin kohetta? haluun tietää, että osaan sitte hakkee toisenkin pukin, jos se vaihtaa pukitettavvaa.
- pökö pökö ;)
sitte nou hätä, kirjoitti:
mää jo pelkäsin että se tuo niitä pikkupukkeja, semmottii jokka tulee sitte muutamien kuukausien päästä määkimään. nyssitte uskaltaaki nauttia juhannuspukin antimista täysillä ;), pukkelooko se palijonki yhtä, vai vaihtaa pukkeloinnin kohetta? haluun tietää, että osaan sitte hakkee toisenkin pukin, jos se vaihtaa pukitettavvaa.
ei kyllä juu, periaate on jotta yksi pukki pukkeloo yhtä juhannushuntua kerrallaan tai tuuppaa kretonkiin eli hulmuavan juhannushameen alle hyvää toivotusta, ei saa pukki vaihtaa pukitettavaa joten siihen nähden joulupukki onkin h u o r i n pukki;) käy monilla ovilla ja kodeissa.
- hyi "jolupukkia",
pökö pökö ;) kirjoitti:
ei kyllä juu, periaate on jotta yksi pukki pukkeloo yhtä juhannushuntua kerrallaan tai tuuppaa kretonkiin eli hulmuavan juhannushameen alle hyvää toivotusta, ei saa pukki vaihtaa pukitettavaa joten siihen nähden joulupukki onkin h u o r i n pukki;) käy monilla ovilla ja kodeissa.
nyt sää särit mun sytämen, kun oon luullu että "jolupukki" käy vaan mun luona, kunse viipyy aina niin pitkään joka joulu, ja antaa kaikkee kivaa pötköö mulle aattona, ihan sukulaatista lähtien, ja tuo se mulle muutaki, en vaan aina muista mitä muuta se on tuonu kun ittensä.
- pökö pökö;)
hyi "jolupukkia", kirjoitti:
nyt sää särit mun sytämen, kun oon luullu että "jolupukki" käy vaan mun luona, kunse viipyy aina niin pitkään joka joulu, ja antaa kaikkee kivaa pötköö mulle aattona, ihan sukulaatista lähtien, ja tuo se mulle muutaki, en vaan aina muista mitä muuta se on tuonu kun ittensä.
pahinta naiselle on kun joulupukki tuo vaan pehmeän paketin. jotkut muut saa kovaakin puketissa.kKyllä se pukki käy muuallakin, valitettavasti, aloittaa jo päivällä kierroksen. niin ja esi leikkipukki käy myös ennen aattoa pikkujolujen merkeissä:))) pikkujolu on sellainen miehisyyttä nostattava perinne;)
- hyi "jolupukkia"
pökö pökö;) kirjoitti:
pahinta naiselle on kun joulupukki tuo vaan pehmeän paketin. jotkut muut saa kovaakin puketissa.kKyllä se pukki käy muuallakin, valitettavasti, aloittaa jo päivällä kierroksen. niin ja esi leikkipukki käy myös ennen aattoa pikkujolujen merkeissä:))) pikkujolu on sellainen miehisyyttä nostattava perinne;)
sikspä justiinsa, ne pehmeet paketit ei oo munkaan suosiossa, mut se mitään haittaa jos "jolupukki" lähtee sit tyhjä paketti mukanaan.
no sikskö niitä pikkujoluja on? no mitäs se pikkujoulu naiselta nostaa? nostaaks se naisellisuutta esille, vai nostaakse pikkujolupukki naisen jonnekki ;)))))? - pökö pökö ;)
hyi "jolupukkia" kirjoitti:
sikspä justiinsa, ne pehmeet paketit ei oo munkaan suosiossa, mut se mitään haittaa jos "jolupukki" lähtee sit tyhjä paketti mukanaan.
no sikskö niitä pikkujoluja on? no mitäs se pikkujoulu naiselta nostaa? nostaaks se naisellisuutta esille, vai nostaakse pikkujolupukki naisen jonnekki ;)))))?pikkujoluissa kohdalla yleensäkin nainen tekee viimeisimmän suuntaa antavan päätösen kuinka suhtautua pikkujolu meininkiin vai odottaako suoraan isojolua pukkeineen:)))
pikkujolupukki ei nosta naista minnekään ellei nainen anna.....pikkujolulupaa:) - hyi "jolupukkia"
pökö pökö ;) kirjoitti:
pikkujoluissa kohdalla yleensäkin nainen tekee viimeisimmän suuntaa antavan päätösen kuinka suhtautua pikkujolu meininkiin vai odottaako suoraan isojolua pukkeineen:)))
pikkujolupukki ei nosta naista minnekään ellei nainen anna.....pikkujolulupaa:)emmää ainakan haluu mitään pikkujolupukkia. aina oon ollu sitä mieltä että jolupukin meiningin pitää olla isommansorttista, semmosta muistoja nostattavaa jolumeinikiä ;))))), on sitte mitä muistella, ei pikkujoluja kannata ees muistella, toivoo vaan sitä isompaa jolumeininkiä :-D. semmosia tähtihetkiä........
no saakos nainen antaa sit luvan isommalle jolumeiningille? ja nostattaa isomman jolumielenkin ihan vaikka hehkuglökiin asti?, vai oliko se ees hehkuglögi?, vai oliko hekumaglögi? kun se tuo jolumeinikin on niin kaukana, niin unohtunu - pökö pökö ;)
hyi "jolupukkia" kirjoitti:
emmää ainakan haluu mitään pikkujolupukkia. aina oon ollu sitä mieltä että jolupukin meiningin pitää olla isommansorttista, semmosta muistoja nostattavaa jolumeinikiä ;))))), on sitte mitä muistella, ei pikkujoluja kannata ees muistella, toivoo vaan sitä isompaa jolumeininkiä :-D. semmosia tähtihetkiä........
no saakos nainen antaa sit luvan isommalle jolumeiningille? ja nostattaa isomman jolumielenkin ihan vaikka hehkuglökiin asti?, vai oliko se ees hehkuglögi?, vai oliko hekumaglögi? kun se tuo jolumeinikin on niin kaukana, niin unohtununythän tässä on vietettävä ensin juhannusjolu meiningit hehkuvan sorbus pullon kera. sorbusta voi lämmittää nuotiolla kertakäyttömukissa ja nauttia kuumana nuolemalla sormet niihin sulaneista muovinjäänteistä ja sorpuksesta joka on hehkuviinin korvike. juhannuspukki saattaa olla ominaisuuksiltaan sojo ojossa keskikokoa. mikäli hän ei rapusuttele pukin partaansa ja myhäile, vaan kourii jatkuvasti haarojaan, se pukki on tunkenut sinne talouspaperirullan tyhjän holkin ja näyttelee isompaa pukkia kuin onkaan.
- aurinkoinen...
Heips! Onneksi ei ole tänään Juhannus.On niin kamala ilma.Tuulee pohjoisesta
ja sattaa..hui..
No mä vietän Juhannusta häiden merkeissä:) Miksiköhän ihmiset järjestää häät juuri Juhannuksena kun olisi muuta menoa muutenkin :)
Loman pidän myöhemmin Heinäkuun loppu puolella.- mies42pks
häissä.. suosittu juhannus tarditio tämäkin.
Itse meinaan vain lomailla saaressa ja sitten rannalla tai sisällä, mitä säätä nyt sitten onkaan taas luvannut, ei ole tullut katsottua.
Mutta onneksi alkaa loma - jeeee - aurinkoinen...
mies42pks kirjoitti:
häissä.. suosittu juhannus tarditio tämäkin.
Itse meinaan vain lomailla saaressa ja sitten rannalla tai sisällä, mitä säätä nyt sitten onkaan taas luvannut, ei ole tullut katsottua.
Mutta onneksi alkaa loma - jeeeeNo kotoa minäkin oon poissa kun ne häät on muualla.
Tuossa järven rannalla olisi Juhannusjuhlat ja kokko poltettaisiin mutta jos sataa niin ei sielläkään sitten ole mukavaa.
Sulla taitaa alkaa loma kohta ja viimeiset päivät töissä kun kerta laiska fiilis ja odotat lomaa:)
Onkin hyvä lomapaikka kun saaressa saat oleskella.
Liian nopeaa toi kesä menee ohi:( - mies42pks
aurinkoinen... kirjoitti:
No kotoa minäkin oon poissa kun ne häät on muualla.
Tuossa järven rannalla olisi Juhannusjuhlat ja kokko poltettaisiin mutta jos sataa niin ei sielläkään sitten ole mukavaa.
Sulla taitaa alkaa loma kohta ja viimeiset päivät töissä kun kerta laiska fiilis ja odotat lomaa:)
Onkin hyvä lomapaikka kun saaressa saat oleskella.
Liian nopeaa toi kesä menee ohi:(No lomat tosiaan alkaa aivan näillä hetkillä, melkein :)
Ja kyllä tässä loman tarpeessa ollaankin.
Ei pidä ajatella että kesä menee nopsaa, vaikka kyllähän se menee. Toki pitää sitten kesän loputtua lähteä johonkin ulkomaille käymään helpotusta ottamaan :) - aurinkoinen...
mies42pks kirjoitti:
No lomat tosiaan alkaa aivan näillä hetkillä, melkein :)
Ja kyllä tässä loman tarpeessa ollaankin.
Ei pidä ajatella että kesä menee nopsaa, vaikka kyllähän se menee. Toki pitää sitten kesän loputtua lähteä johonkin ulkomaille käymään helpotusta ottamaan :)Höh..kylläpä vähän vastusti.Tänne palstalle ei ole päässyt piitkään aikaan .Niin
ja sitten kadotin vielä puhelimenkin jonka etsimisessä menikin tunti hukkaan.
Ulkoa hain vesisateessa sitä jos olisi vaikka pudonnut sinne:)
No varastosta sitten onneksi löysin puhelimen:)
Siellä sun saaressa ei varmaan ole hyttysiäkään paljoa?
Onkin hyvä mennä syksympänä ulkomaille kun ilmat jo viilenee kotomaassa.
No tääkin päivä alkaa olla lopuillaan jo ja kahffeetkin kohta kiehauttaa:) - mies42pks
Höh..kylläpä vähän vastusti.Tänne palstalle ei ole päässyt piitkään aikaan .Niin
ja sitten kadotin vielä puhelimenkin jonka etsimisessä menikin tunti hukkaan.
Ulkoa hain vesisateessa sitä jos olisi vaikka pudonnut sinne:)
No varastosta sitten onneksi löysin puhelimen:)
Siellä sun saaressa ei varmaan ole hyttysiäkään paljoa?
Onkin hyvä mennä syksympänä ulkomaille kun ilmat jo viilenee kotomaassa.
No tääkin päivä alkaa olla lopuillaan jo ja kahffeetkin kohta kiehauttaa:)heh, no sinullahan kivasti menee, toivottavasti olet kotiin päässyt etkä ole itse eksynyt :)
Merellä ei niin paljon hytysiä ole kun tuulee melkein kokoajan, noo toivotaan nyt ettei tuulisi kuitenkaan.
Olisikohan se kohta kahvin paikka täällä kotosalla myös - aurinkoinen...
mies42pks kirjoitti:
heh, no sinullahan kivasti menee, toivottavasti olet kotiin päässyt etkä ole itse eksynyt :)
Merellä ei niin paljon hytysiä ole kun tuulee melkein kokoajan, noo toivotaan nyt ettei tuulisi kuitenkaan.
Olisikohan se kohta kahvin paikka täällä kotosalla myös:) No kyllä mä kotiin osasin sentään vielä tulla:) Jos olisin eksynyt niin ei se olisi haitannut jos vaikka johonkin mukavaan paikkaan ;)
Näytti aika pahalta toi sääennuste kyllä.Älähän mee merelle jos oikein tuulee,ettei vaan käy huonosti.
Me ollaan kai kumpainenkin juonut jo kahveet:) Hyvää olikin:) - mies42pks
:) No kyllä mä kotiin osasin sentään vielä tulla:) Jos olisin eksynyt niin ei se olisi haitannut jos vaikka johonkin mukavaan paikkaan ;)
Näytti aika pahalta toi sääennuste kyllä.Älähän mee merelle jos oikein tuulee,ettei vaan käy huonosti.
Me ollaan kai kumpainenkin juonut jo kahveet:) Hyvää olikin:)no hyvä että koti löyty :) .. vaikka eihän tuo eksyminenkään kuullostanut pahalle jos vaikka kivaan paikkaan olisi eksynyt ;)
Aika mielenkiintoista säätä on kyllä luvattu. Saapas nähdä miten tuo rannikko oikein säästyy vesisateelta, toivottavasti kuitenkin edes hetki olisi satamatta mutta saapis nähdä.
Jaahas, nyt olisi ilta ja telkusta ei tuu mitään..eli eikun koiran kanssa lenkille. - aurinkoinen..
mies42pks kirjoitti:
no hyvä että koti löyty :) .. vaikka eihän tuo eksyminenkään kuullostanut pahalle jos vaikka kivaan paikkaan olisi eksynyt ;)
Aika mielenkiintoista säätä on kyllä luvattu. Saapas nähdä miten tuo rannikko oikein säästyy vesisateelta, toivottavasti kuitenkin edes hetki olisi satamatta mutta saapis nähdä.
Jaahas, nyt olisi ilta ja telkusta ei tuu mitään..eli eikun koiran kanssa lenkille.Niiin..jos vaikka Juhannuksena eksyisi;))
Täällä ei ole ollut pariin päivään edes hetken rauhaa sateelta.Nyt on kai se koiran ilma:)
Mä tulin saunasta juuri kun piti mennä lämmittelemään kun tuntui niiin kylmältä:)
Siellä ei nähtävästi sada kun oot ollut lenkilläkin? - mies42pks
aurinkoinen.. kirjoitti:
Niiin..jos vaikka Juhannuksena eksyisi;))
Täällä ei ole ollut pariin päivään edes hetken rauhaa sateelta.Nyt on kai se koiran ilma:)
Mä tulin saunasta juuri kun piti mennä lämmittelemään kun tuntui niiin kylmältä:)
Siellä ei nähtävästi sada kun oot ollut lenkilläkin?heh, eikun eksymään vian :))
Jaahas, taas ollaan töissä ja on niin mukavaa ;)
Jep, meillä ei illalla ainakaan satanut, tai ainakaan silloin kun ulkona olin, mutta meillä koira lähtee ulos satoi tai paistoi siinä ei paljoa auta vaikka sanois että vettä sataa :(
Eikun mukavaa työpäivää sinne, tai lomapäivää mikä nyt onkaan edessä. - nainen hämeestä
mies42pks kirjoitti:
heh, eikun eksymään vian :))
Jep, meillä ei illalla ainakaan satanut, tai ainakaan silloin kun ulkona olin, mutta meillä koira lähtee ulos satoi tai paistoi siinä ei paljoa auta vaikka sanois että vettä sataa :(
Eikun mukavaa työpäivää sinne, tai lomapäivää mikä nyt onkaan edessä.Töissä on aina niin mukavaa;) Hauskaa keskiviikkoa vaan sinnekin, loma on heinäkuussa ja sinne saakka yritetään sinnitellä työn parissa ahkerasti:)
Juhannusta tässä odotellaan innokkaasti, pääsee lavatansseihin, josko sieltä löytyisin vaikka komea kulkuri ilman kaivoon katsomista;) - aurinkoinen...
mies42pks kirjoitti:
heh, eikun eksymään vian :))
Eikun mukavaa työpäivää sinne, tai lomapäivää mikä nyt onkaan edessä.Sinä ootkin ollut jo monet tunnit töissä.Vasta minäkin ehdin koneen avata.
Töitä teen minäkin ja väliin pitää tehdä Juhannus siivousta.
Ihan mukavaltahan tää päivä tuntuu.
Mutta edelleen on tuo koiranilma:) Maakaan ei oikein vedä tuota vesimäärää mitä taivaasta tulee.
No toi mun koira käy itse ulkona pihalla onneksi niin ei tarvi itse välttämättä lähteä ulos sen kanssa tällaisella ilmalla:)
En mä taidakkaan haluta eksyä tällaisella ilmalla:)En ainakaan ulkosalle:)Tulee vilu:))
Muksaa työpäivää sinnekkin. - mies42pks
Sinä ootkin ollut jo monet tunnit töissä.Vasta minäkin ehdin koneen avata.
Töitä teen minäkin ja väliin pitää tehdä Juhannus siivousta.
Ihan mukavaltahan tää päivä tuntuu.
Mutta edelleen on tuo koiranilma:) Maakaan ei oikein vedä tuota vesimäärää mitä taivaasta tulee.
No toi mun koira käy itse ulkona pihalla onneksi niin ei tarvi itse välttämättä lähteä ulos sen kanssa tällaisella ilmalla:)
En mä taidakkaan haluta eksyä tällaisella ilmalla:)En ainakaan ulkosalle:)Tulee vilu:))
Muksaa työpäivää sinnekkin.Töihin pitää tulla ajoissa jotta pääsee ajoissa pois :)
Kaikki juhannus askareet vielä tekemättä, mutta stressataan niitä sitten huomenna tai ehkä tänään jo jotain pitäisi tehdä.
Täällä muuten paistaa aurinko juuri :) joten täällä voi melkein mihin vain eksyä.
Ja jos sinä johonkin eksyilet kannattaa eksyä ainakin jonkun kainaloon ettei vilu yllätä ;)
muksaa muksaa ;) - aurinkoinen..
mies42pks kirjoitti:
Töihin pitää tulla ajoissa jotta pääsee ajoissa pois :)
Kaikki juhannus askareet vielä tekemättä, mutta stressataan niitä sitten huomenna tai ehkä tänään jo jotain pitäisi tehdä.
Täällä muuten paistaa aurinko juuri :) joten täällä voi melkein mihin vain eksyä.
Ja jos sinä johonkin eksyilet kannattaa eksyä ainakin jonkun kainaloon ettei vilu yllätä ;)
muksaa muksaa ;)No niin nyt oot varmaan jo kotosalla:)
Niin on vain mullakin viime tippaan jääneet Juhannus valmistelut .Vähän kiirusta ja pikkasen tressaakin:)No mutta Juhannus tulee kaikesta huolimatta tänäkin kesänä:)
Nii..iin nautihan sinä auringosta .Älähän eksyile ihan kokonaan:) Juhannukseen mennessä yritä löytää takaisin.
Mistä arvasitkin että ajattelin että jos vaikka eksyisi kainaloon.. niin ei haittaa vaikka vähän kylmäkin olisi:)
Huomenna mä käyn ostamassa hyttysmyrkkyä ja Kirsikkaviiniä:))
Nyt pitää saada kahvia:)
Torstaihin saakka töissä kituutellaan ja jussi vapaana sitten jossakin mökillä hillutaan.;))
Lomat meinasi jo lähentyä, mutta karkasivat samointein.:D- mies42pks
Torstaihin saakka myös, mutta mutta... miten lomat voi karata ?!? nyt tipahdin..
Omituisia lomia sinulla, minulla ne vain loppuvat liian pian :) mies42pks kirjoitti:
Torstaihin saakka myös, mutta mutta... miten lomat voi karata ?!? nyt tipahdin..
Omituisia lomia sinulla, minulla ne vain loppuvat liian pian :)Juuh, tosi omituisia, karkaavat käsistä, ennenkuin kerkiän ajatellakaan.;))
Kuvittelin olevani lomalla, mutta ainahan sitä saa kuvitella:)- mies42pks
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Juuh, tosi omituisia, karkaavat käsistä, ennenkuin kerkiän ajatellakaan.;))
Kuvittelin olevani lomalla, mutta ainahan sitä saa kuvitella:)heh, okei...kohta onneksi ei tarvitse enään kuvitella, voi vaan olla..olla ja olla lomalla :)
Mutta onneksi autolla voi sitten valita paikan missä aurinkopaistaa, tai vaihtoehtoisesti lampsia lentoasemalle ja nousta koneeseen ;)
No ennen juhannusta?,,, jos tuosta vilkasee, niin ei kovin kivalle näytä missäänpäin kotomaatamme,,,
http://foreca.fi/Finland/Helsinki?map=fin13
Tuostahan näkee jokaisen paikkakunnan tilanteen,,, mut kannattaako tuon ilmanalan antaa pilata ajatusta siitä, että NYTHÄN ON KESÄ, siis tää Suomen vihreä talvi,,, Kyllä me tää kestetään, onhan onneksi vielä aikaa valkoseen talveen ;o))),,,
Kaikesta huolimati, pidetään kepeetä mielialaa yllä ;o))),,,- mies42pks
Noo... Suomen kesähän normaalisti on tällästä hiukan epävakaista seka melskaa, joten ihan normaali ilma on siis päällä. Mutta näillä mennään ja toivotaan parasta :)
Mutta on tää Suomi vaan niin kiva paikka asua. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455090Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121264- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4960Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773