Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä parturikampaamosta?? :D
Hinnat ovat kaikin puolin edulliset, mutta millaistahan jälkeä tulee?
Hairmania, Espoo/Länsikeskus
24
9955
Vastaukset
- Tartsu51
Onko kokemusta kyseisestä liikkeestä?
- kampaajalla kävijä
Hyvä kampaamo. Laatu riippuu siitä kuka kampaajista antaa palvelua. Olen kahdelta kampaajalta saanut tosi hyvän leikkauksen, parin muun kampaajan työ oli vähän huonompaa, mutta kuitenkin keskinkertaista.
- tyytyväinen
Hyvä kampaamo.Käyn aina samalla kampaajalla ja hývää jälkeä tulee.Edulliset hinnat.
- matkaaja
olen käynnyt kyseisellä kampaajalla/parurilla jo 10 vuotta ja ei kertaakkan loe ollut mitään aihetta valittaa
- espoonuori
Täällä tulee aina käytyä, ei valittamista :)
- Anonyymi
Käynyt myös noin kymmenkunta vuotta Seijalla ja erittäin tyytyväisenä lähden aina kampaajalta pois, koska hän saa myös lättänät ja ohuet vaaleat hiukseni leikattua niin, että niihin tulee ryhtiä ja pysyvät siisteinä pitkään. Hiustenleikkuun lisäksi otan myös aina värjäyksen. Vahva suositus.
- Windu
Suosittelen. Niin kampaamo kuin kulmat ja ripset. ☺
- Anonyymi
Aivan kamala, kaduttaa että menin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kamala, kaduttaa että menin
Järkyttävää, täysin ammattitaidotonta. Mun tukka poltettiin täysin pilalle ja kampaaja yritti raidoilla korjata, tuli vielä pahempi. Kampaaja jätti värin päähäni ja lähti eläinlääkäriin . Koirat haukkuu ja mekastaa koko ajan. Silmäpuoli koira puri minua sormeen
Järkyttävä kampaamo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkyttävää, täysin ammattitaidotonta. Mun tukka poltettiin täysin pilalle ja kampaaja yritti raidoilla korjata, tuli vielä pahempi. Kampaaja jätti värin päähäni ja lähti eläinlääkäriin . Koirat haukkuu ja mekastaa koko ajan. Silmäpuoli koira puri minua sormeen
Järkyttävä kampaamo.Varmaan yritit saada leikkauksen ja värin täysin ilmaiseksi. Kun eivät suostuneet, koska laatu oli kuitenkin erinomainen. Ei jäänyt siten sulle muuta vaihtoehtoa kun haukkua kampaajat, jotka tekivät työn juuri niin kuin olit tilannut. Häpeä!!!
Olin samaan aikaan kampaamossa. T. Miesasiakas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkyttävä kampaamo.Kävin itse usein, ennen kun toivat ne räkyttävät pikkupiskit sinne.
Leikkaus oli ok hintaan suhteutettuna.
Mutta ne koirat ovat iso ongelma. Haukkuvat kaiket päivät siinä lasioven edessä ohikulkevia ihmisiä. Kuuluu koko kauppakeskukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin itse usein, ennen kun toivat ne räkyttävät pikkupiskit sinne.
Leikkaus oli ok hintaan suhteutettuna.
Mutta ne koirat ovat iso ongelma. Haukkuvat kaiket päivät siinä lasioven edessä ohikulkevia ihmisiä. Kuuluu koko kauppakeskukseen.Kenen koirat ovat? Kampaajienko?
- Anonyymi
Erittäin hyvää jälkeä! Tämä on minun vakiokampaamo ja minulla paksut, oikuttelevat hiukset. Parempaa jälkeä en ole löytänyt, kun hiukset pitää leikata kerroksittain, suosittelen lämpimästi, kuten palvelukin on ❣️
- Anonyymi
On. Käyn täällä nykyään aina. Olen ollut hyvin tyytyväinen hiusten leikkauksiin ja mitkä hinnat, ystävällinen palvelu niin että ihan rentoutuu!
- Anonyymi
Todella tyytyväinen jo 8 vuoden ajan
- Anonyymi
Aivan kamala paikka, pilasivat hiukset ja leikkasivat aivan eri mallin kuin olisi pitänyt olla. Ammattitaitoa nähnytkään tämä "kampaaja" hiukset näyttävät aivan hirveiltä ja ovat kuin miesten mallin mukaan leikattu! Saksi aivan miten sattui ilman että kysyi että saako vetää niin lyhyeksi. Nyt ovat sivut siilinä ja päällä kamala pöheikkö ilman minkäänlaista porrastusta. En suosittele kenellekään joka pitää hiuksistaan.
- Anonyymi
Siis tämä on hirveä paikka. Tukkani täysin pilalla! Eivät vastaa viestiini! Älkää hyvät ihmiset menkö sinne@
- Anonyymi
Monta vuotta Seijan asiakas ja jälleen eilen tuli kivat hiukset, leikkaus ja raidat🤩 hinta kohdillaan todella vahva suositus
- Anonyymi
Suosittelen💕
- Anonyymi
Itse käyn Hairmaniassa jatkuvasti olen aina tyytyväinen hyvään
Palveluun ja laatuun ja rentoon meininkiin
Kiitokset tytöt - Anonyymi
Minäkin olen ollut heidän asiakkaansa jo monta vuotta ja olen tyytyväinen. Omat hiukseni ovat tavalliset suomalaiset, mutta niitä on runsaasti. Hiukseni leikataan, värjätään ja pestään, eikä koskaan ole tullut mitään ongelmia. Kampaajat ovat reippaita, nopeita ja ammattitaitoisia, ja lisäksi paikassa on mukava ilmapiiri.
Hinnat eivät myöskään ole kohtuuttoman korkeat, joten suosittelen vahvasti. - Anonyymi
Olen käynyt Hairmaniassa isean vuoden aikan ja
olen aina ollut tyytyväinen hiusten leikkuusen ja
vrkäyksiim. Raili L. - Anonyymi
Nyt kun katson omia hiuksiani niin pitäisi mennä kampaamoon, hyvin pitkästä aikaa... Kuivuneet, katkeilevat, ohentuneet, harmaantuneetkin...
- AnonyymiUUSI
Anteeksi!! Kävin 8.4, luulin pääseväni tälle "vanhemmalle", ilmeisesti kampaamon omistajalle leikkaukseen...tätä ystävättäreni suositteli, siksi varasin ajan ja menin.! En tiennyt, että siellä olikin toinen "ammattilainen", joka myös leikkaa hiuksia!
Apua! Kamalaa! Jouduin hänelle, selvitin, selitin ja näytin käsilläni havainnollisesti, mitä haluan!!!
Tuli susi, aivan kauheeta jälkeä, itse olisin pystynyt parempaan, jos käteni vaan ois taipunut takaa leikkaamaan, mulla oli nyt potta mallina, ja sellaista jälkeä sain!!, piti saada kesäksi hyvä tukka, ettei tarttis hävetä, mut nyt pidän koko kesän sitten pipoa, ei tullut sellaista kun ajattelin, joo maksoi vaan 30egee, pyysin , että lyhennä nyt vielä sieltä päältä, vastaus, ei olla vielä siinä vaiheessa, tuli karseeta jälkeä en tosiaan tykkää!!! Hiuksia ei saa liimattua enään takas, tilanteen pelastaa vain milliksi ajaminen koneella!! Kun muuta kehdannut, kiitin kohteliaasti, ja nyt itken kotona!!! Jos en pääse sille omistajalle, en mene enään koskaan, tää on ihan kauheeta!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792018- 1721721
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691598Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241403Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1001378- 1001037
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541028Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731027Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56810