Hairmania, Espoo/Länsikeskus

Tartsu51

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä parturikampaamosta?? :D
Hinnat ovat kaikin puolin edulliset, mutta millaistahan jälkeä tulee?

21

8333

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tartsu51

      Onko kokemusta kyseisestä liikkeestä?

    • kampaajalla kävijä

      Hyvä kampaamo. Laatu riippuu siitä kuka kampaajista antaa palvelua. Olen kahdelta kampaajalta saanut tosi hyvän leikkauksen, parin muun kampaajan työ oli vähän huonompaa, mutta kuitenkin keskinkertaista.

      • tyytyväinen

        Hyvä kampaamo.Käyn aina samalla kampaajalla ja hývää jälkeä tulee.Edulliset hinnat.


    • matkaaja

      olen käynnyt kyseisellä kampaajalla/parurilla jo 10 vuotta ja ei kertaakkan loe ollut mitään aihetta valittaa

    • espoonuori

      Täällä tulee aina käytyä, ei valittamista :)

      • Anonyymi

        Käynyt myös noin kymmenkunta vuotta Seijalla ja erittäin tyytyväisenä lähden aina kampaajalta pois, koska hän saa myös lättänät ja ohuet vaaleat hiukseni leikattua niin, että niihin tulee ryhtiä ja pysyvät siisteinä pitkään. Hiustenleikkuun lisäksi otan myös aina värjäyksen. Vahva suositus.


    • Windu

      Suosittelen. Niin kampaamo kuin kulmat ja ripset. ☺

      • Anonyymi

        Aivan kamala, kaduttaa että menin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kamala, kaduttaa että menin

        Järkyttävää, täysin ammattitaidotonta. Mun tukka poltettiin täysin pilalle ja kampaaja yritti raidoilla korjata, tuli vielä pahempi. Kampaaja jätti värin päähäni ja lähti eläinlääkäriin . Koirat haukkuu ja mekastaa koko ajan. Silmäpuoli koira puri minua sormeen
        Järkyttävä kampaamo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää, täysin ammattitaidotonta. Mun tukka poltettiin täysin pilalle ja kampaaja yritti raidoilla korjata, tuli vielä pahempi. Kampaaja jätti värin päähäni ja lähti eläinlääkäriin . Koirat haukkuu ja mekastaa koko ajan. Silmäpuoli koira puri minua sormeen
        Järkyttävä kampaamo.

        Varmaan yritit saada leikkauksen ja värin täysin ilmaiseksi. Kun eivät suostuneet, koska laatu oli kuitenkin erinomainen. Ei jäänyt siten sulle muuta vaihtoehtoa kun haukkua kampaajat, jotka tekivät työn juuri niin kuin olit tilannut. Häpeä!!!

        Olin samaan aikaan kampaamossa. T. Miesasiakas


    • Anonyymi

      Erittäin hyvää jälkeä! Tämä on minun vakiokampaamo ja minulla paksut, oikuttelevat hiukset. Parempaa jälkeä en ole löytänyt, kun hiukset pitää leikata kerroksittain, suosittelen lämpimästi, kuten palvelukin on ❣️

    • Anonyymi

      On. Käyn täällä nykyään aina. Olen ollut hyvin tyytyväinen hiusten leikkauksiin ja mitkä hinnat, ystävällinen palvelu niin että ihan rentoutuu!

    • Anonyymi

      Todella tyytyväinen jo 8 vuoden ajan

    • Anonyymi

      Aivan kamala paikka, pilasivat hiukset ja leikkasivat aivan eri mallin kuin olisi pitänyt olla. Ammattitaitoa nähnytkään tämä "kampaaja" hiukset näyttävät aivan hirveiltä ja ovat kuin miesten mallin mukaan leikattu! Saksi aivan miten sattui ilman että kysyi että saako vetää niin lyhyeksi. Nyt ovat sivut siilinä ja päällä kamala pöheikkö ilman minkäänlaista porrastusta. En suosittele kenellekään joka pitää hiuksistaan.

      • Anonyymi

        Siis tämä on hirveä paikka. Tukkani täysin pilalla! Eivät vastaa viestiini! Älkää hyvät ihmiset menkö sinne@


    • Anonyymi

      Monta vuotta Seijan asiakas ja jälleen eilen tuli kivat hiukset, leikkaus ja raidat🤩 hinta kohdillaan todella vahva suositus

    • Anonyymi

      Suosittelen💕

    • Anonyymi

      Itse käyn Hairmaniassa jatkuvasti olen aina tyytyväinen hyvään
      Palveluun ja laatuun ja rentoon meininkiin
      Kiitokset tytöt

    • Anonyymi

      Minäkin olen ollut heidän asiakkaansa jo monta vuotta ja olen tyytyväinen. Omat hiukseni ovat tavalliset suomalaiset, mutta niitä on runsaasti. Hiukseni leikataan, värjätään ja pestään, eikä koskaan ole tullut mitään ongelmia. Kampaajat ovat reippaita, nopeita ja ammattitaitoisia, ja lisäksi paikassa on mukava ilmapiiri.
      Hinnat eivät myöskään ole kohtuuttoman korkeat, joten suosittelen vahvasti.

    • Anonyymi

      Olen käynyt Hairmaniassa isean vuoden aikan ja
      olen aina ollut tyytyväinen hiusten leikkuusen ja
      vrkäyksiim. Raili L.

    • Anonyymi

      Nyt kun katson omia hiuksiani niin pitäisi mennä kampaamoon, hyvin pitkästä aikaa... Kuivuneet, katkeilevat, ohentuneet, harmaantuneetkin...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      315
      2918
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2223
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1561
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe