Jos EU ja Euro romahtavat, ja me siirrymme markkaan, niin eurojen vaihtaminen markoiksi tuskin vastaa 1:1 hintaa, vaan jäädään rutkasti tappiolle. Suurvallat ovat ennakoineet romahdusta jo kahmimalla kultaa pitkän aikaa, että ei taida saada enää "halvalla" mistään. Seuraava vaihtoehto vaihtaa eurot dollareiksi?
Oottako ostaneet kultaa jo?
14
106
Vastaukset
- blikkenslager
yksi helppo keino on tallettaa rahat muun maan tilille. esim nordeassa on helppo avata tili norjaan tai ruotsiin. norjan kruunu ehkä olisi turvallisempi.
kortillahan voi normaalisti maksaa vaikka rahat muussa maassa ovatkin.
itse laittaisin rahat heti norjaan, jos rahoja olisi. mutta kun ei ole niin ei ole ongelmaakaan. ja taas köyhää naurattaa!- Öljytön maa pian
Norjakin voi muodostua ongelmalliseksi: Norjan öljyä riittää vain noin kymmenen vuotta...
- blikkenslager
Öljytön maa pian kirjoitti:
Norjakin voi muodostua ongelmalliseksi: Norjan öljyä riittää vain noin kymmenen vuotta...
norjahan on rahastoinut älyttömän määrän varallisuutta tulevaisuuden varalle.
no voi sekin olla arvotonta, jos sijoituskohteena on nämä pyramidihuijaukset, jota nykytalous on.
mutta kyllä se norjan talous siis euron kaatumisen yli kyllä kestää eli sikäli sinne kannattaa rahat tallettaa.
- Dollari-hymy
No ei varmaan vastaa 1:1, koska vaihtosuhde oli aiemmin 1 eurolla sai 5,9xxx markkaa. Jos ny vaihdetaan 1:1 niina takkiin tulee että vi*uttaa. Jos ottaa vielä huomioon inflaation niin hommahan kusee täydelisesti.
Mutta kusetus tulee joka tapauksessa niile joilla on reilusti euroja taskussa. - Osta sisäelimiä
Ne kokee harvoin inflaatiota.
- varma "sijoitus"
ostan pillua ja aina on kannattanut.
- Väärä sijoitus nyt
Älä osta kultaa: Joku sanoo, että superlaman aikana "ihmiset tulevat viskomaan kultansa kaduille, kun se on arvottomaksi käynyt". Arvottomallahan ei tunnetusti saa mitään. Varsinkaan leipää sitten kun sitä tarvitaan...
Sijoita viljelyskelpoiseen maahan. - Salakuljeta
norsunluuta.
Sillä riittää kysyntää. - Harhainen eläkeläine
Täällä taas eurokriittinen persu kusee housuihin. Jos te älyköt taas olette ajatelleet tuollaisia, niin minä voin ostaa euronne kruunuilla. Eli tänne vaan kaikki eurot ja saatte ruotsin kruunuja. Ostokurssi tietenkään ei ole tällä hetkellä teille edullinen. mutta nut kannattaa sijoittaa, sillä JOS JOS JOS euro romahtaa romahtaa myös euronne arvo enkä enää osta niitä.
SIEG HAIL TYPERYKSET- suosittelen forexia
voi niitä vaihtaa forexissakin.
- live full
osta poro ja muuta siperiaan. elä täyttä elämää!
- smartmove
Itse ajattelin sijoittaa Somalian kasvavaan teollisuuteen.Myös Etiopian IT markkinat voivat antaa salkulle hyvän tuoton.
- Etiopian kahvi
Osta mieluummin kahvia Etiopiasta, äläkä sijoita IT teollisuuteen. Kahvin hinta on jyrkässä nousussa.
Hyvä sijoitus - takaan.
ryyst
- ketään ei
kiinnosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724234Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983675Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363379- 512920
- 402408
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182379Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222112- 231736
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141577Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331552