Tämä avaukseni on myöskin Kepua koskettavaa, onhan siinä maininta myöskin URHO-Suuresta,jota tälläkin palstalla jotkut pitävät jopa Jumalastakin seuraavana.
Muistammehan kaikki tuon entisen Kempeleen Kiekkokettujen riveissä alkaneen Granlundin kiekkouran. Samoihin aikoihin kun Granlund siellä aloitti Kiekkouraansa, minä Uusi-Ukki kuljetin myöskin Pojanpoikiani siellä pelaamassa.
En kyllä silloin vielä tullut häntä erityisesti tuntemaan, koska silloin siinä porukassa olivat minun Pojanpoikani niitä niin sanottuja "Ykköstykkejä", siis parhaita pelaajia. Graanlund siirtyi kuitenkin silloin Oulun Kärppien Junioreihin, jossa hänestä kehittyikin Valtakuntamme "Ykköstykki".
Niin vielä siitä "Ilmaveivistä", Kekkosen ja Jutilan ilmaveivistä puuttui viimeistely, kuten kaikki Jääkiekkoa harrastaneet tietävät viimeistely on erittäin tärkeää, kiekon hallinnassa. Kekkonen ja Jutila, eivät siis saaneet kiekkoa "Mailansa lavalle" ja näin ollen heiltä karkasi "Kiekko käsistä". He siis syöksyivät ihan turhaan jo menettäneensä kiekon perään, ja arvaahan sen miten siinä käy, siis köpelösti kuten nähtiin.
Granlund sensijaan nosti kiekon rauhallisesti ja ajoissa mailansa lavalle, ja oikeaoppisesti kuten Kempeleen Kiekko-Ketuissa oli opetettu, siitä sivallus "Etu vasemmalle ja kiekko Ruotsin maalivahdin taakse, juuri kuten häntä oli Kempeleen Kiekko- Ketuissa nuorukaisena opetettu.
Voi piru, että minäkin vielä olen onnellinen ja iloinen, kyllä näin on marjat, ja tämä on Taivahan tosi?
"Kekkosesta Jutilasta Granlundista Ilmaveiviin"
15
79
Vastaukset
- Neiti Kukkonen
Mene sinhä vanha runkku etsimään niitä liiskaisia tekohampaitasi Rokualta ja anna ihan muiden hoitaa nämä kirjoitushommat. Mene homopalstalle.
- Uusi-Ukki, se oikea
Miksi sinä neiti Kananen noin pirusti suutut, minähän vain kertaan vielä niitä vanhoja hyviä muistoja, joista me Suomipojat saimma nauttia. miksi sinä olet minua homopalstalle tyrkyttämässä, onko se myöskin sinun palstasi, kun jaksat siitä jatkuvasti minulle Täysheterolle tyrkyttää. Kuule pidä sinä vaan homoutesi, mutta jätä minut rauhaan homosteluiltasi.
Muuten sinähän taidatkin olla se samainen Pändipoikien kuski, joka kuskaat joskus heitä keikoilleen. Se samainen mies joka osti niitten laiskojen Demarien äidin kotimökin ja häädit tämän vanhan äidin vanhainkotiin. Sinulla oli niitä autoja ja Moottoriveneitäkin joka lähtöön, olenko oikeassa.???????? - Jorma homo
Uusi-Ukki, se oikea kirjoitti:
Miksi sinä neiti Kananen noin pirusti suutut, minähän vain kertaan vielä niitä vanhoja hyviä muistoja, joista me Suomipojat saimma nauttia. miksi sinä olet minua homopalstalle tyrkyttämässä, onko se myöskin sinun palstasi, kun jaksat siitä jatkuvasti minulle Täysheterolle tyrkyttää. Kuule pidä sinä vaan homoutesi, mutta jätä minut rauhaan homosteluiltasi.
Muuten sinähän taidatkin olla se samainen Pändipoikien kuski, joka kuskaat joskus heitä keikoilleen. Se samainen mies joka osti niitten laiskojen Demarien äidin kotimökin ja häädit tämän vanhan äidin vanhainkotiin. Sinulla oli niitä autoja ja Moottoriveneitäkin joka lähtöön, olenko oikeassa.????????Sinä tollo et ymmärrä edes jääkiekosta yhtään mitään.
Sen enempää kuin politiikastakaan. Kyllä sinä
ilmiselvästi kuulut sinne homopalstalle, se vaikuttaa olevan
ainut asia josta sinä jotakin ymmärrät.
Vai että teki se Raanluntti sen ilmaveivinsä myös
ruotsalaisten pömpeliin?
En moista ole ennen kuullutkaan. - Uusi-ukki, se oikea.
Jorma homo kirjoitti:
Sinä tollo et ymmärrä edes jääkiekosta yhtään mitään.
Sen enempää kuin politiikastakaan. Kyllä sinä
ilmiselvästi kuulut sinne homopalstalle, se vaikuttaa olevan
ainut asia josta sinä jotakin ymmärrät.
Vai että teki se Raanluntti sen ilmaveivinsä myös
ruotsalaisten pömpeliin?
En moista ole ennen kuullutkaan.Voi ystävä kallis, en voi muuta sanoa erehdykseni jälkeen, muistin kivenkovaan. että Raanlunti teki sen veivinsä mestaruusottelussa Ruotsia vastaan. Pyydän anteeksi erehdystäni, mutta oikeuttaako erehdykseni sinua noi törkeästi minua haukkumaan.
Tuosta "Raanluntista" tuli kuitenkin Kansallissankari, mihin katekoriaan sinä homoluuseri et tule koskaan pääsemään. Sinulle riittää lietelantalan aromit, että edes jotenkin pysyt täydellä ymmärryksellä, kyllä näin on näreet.
Mitä taas minun poliittiseen ymmärrykseeni tulee, niin luulempa totisesti aina sinunlaisen pöljän Kepuluuserin aina kenkiväni poliittisilla tiedoillani. - Jorma homo
Uusi-ukki, se oikea. kirjoitti:
Voi ystävä kallis, en voi muuta sanoa erehdykseni jälkeen, muistin kivenkovaan. että Raanlunti teki sen veivinsä mestaruusottelussa Ruotsia vastaan. Pyydän anteeksi erehdystäni, mutta oikeuttaako erehdykseni sinua noi törkeästi minua haukkumaan.
Tuosta "Raanluntista" tuli kuitenkin Kansallissankari, mihin katekoriaan sinä homoluuseri et tule koskaan pääsemään. Sinulle riittää lietelantalan aromit, että edes jotenkin pysyt täydellä ymmärryksellä, kyllä näin on näreet.
Mitä taas minun poliittiseen ymmärrykseeni tulee, niin luulempa totisesti aina sinunlaisen pöljän Kepuluuserin aina kenkiväni poliittisilla tiedoillani.Näinkö sinä tollojen kruunamaton kuningas puhuttelet
"kalliita ystäviäsi"
" Sinulle riittää lietelantalan aromit, että edes jotenkin pysyt täydellä ymmärryksellä, kyllä näin on näreet."
Haistele sinä politiikan tieto"mies" vain niitä mummosi
päästöjä, niistä sinä ehkä jotain ymmärrät.
- Neiti Kukkonen
Hoh hoh hoo tuota kempeleen sutkia! Ei älyä edes ketkä pelaa vastakkain jääkiekkopelissä ja eikun vaan aloitusta tänne tekemään;))) Kyllä ne on villat vähissä ukilla, hampaaton aukko suoltaa paskaa päivästä toiseen muttei mitään järkeä ukon horinoissa. Mene ukki vitsipalstalle, tai pilapalstalle, jos ei homopalsta sovi;))
- Uusi-Ukki, se oikea
Mitä helvettiä, sinä Neiti kukkonen ajat takaa, eikö Suomi ja Ruotsi pelanneet Maailmanmestaruudesta, miksi sinä haluat minua sekoittaa.?????? Miten lie itsesi Jääkiekkotuntemus, kun yrität tuota paskaasi jauhaa.?
Onko lietelantalan höyryt sekoittaneet täysin pääsi, sinä Piruparka. ??
- 24
Ihme ääliö on tämä Kempeleen ampaaton kääkkä.
Vetää Jomppeaan hanuriin sen kun kerkiää ja muorinsa saa tyydyttä tarpeensa perunanuijalla...- Uusi-Ukki, se oikea.
Vai olet sinä keksinyt Perunanuijankin seksikaluksesi, no johan on aikoihin eletty, en muuta voi sanoa, kyllä näin on näreet, herraparatkoon.?
- Lyyrikko...
Ukin muori ukkia huijaa,
käyttele salaa pottunuijaa.
Ukki vain pirtissä tappeja vuolee,
oottelee, että muorinsa kuolee.
Itse ei ukki kuolemaa pelkää,
toivoo taas pääseväns Jomppensa selkään.
Jomppe ja ukki toisiaan puunaa,
näin lempii kaksi punikki-ruunaa....;) - Neiti Kukkonen
Ukki hei! Vieläkö se Puskan Pekan metrimakkara on muorisi mielessä?
Kempeleen omalla kumipäällä lasketaan röpönakki millimetreissä:)))
Hoh hoh hoh hoh hoooo kun ei osaa kempeleen kiilusilmä sutki edes jääkiekon ottelupareja mainita, saatikka sääntöjä;))) - Uusi-Ukki, se oikea
No sillälailla tuo Kepulin runosuoni alkaa pulputa, miten taiteellista ja henkevää pystyykin nuo reppanat kynästään suoltamaan, niin Kepulaista, niin Kepulaista, että oikein tulee ne entiset Juonenkylän ajat mieleen. Ajat jolloin sivistyneisyyden taso ollut vielä kovinkaan korkea, siis noin 60-tä vuotta sitten.
Nyt kullä huomaa, että tuo 60-ntä vuotta ei ole päässyt eräisiin Reppanoihin mitenkään vaikuttamaa. Edelleen he elävät sivistymättömyyden syövereissä, sen kyllä heidän teksteistään huomaa, valitettavasti.
Johtuneeko tuo Kepulien "Rökäletappio", juuri tuosta tyhmyyden ylistyksestä, mitä Kepulit harrastavat, Puheenjohtajansa Kiviniemen johdolla. Vaihtakaa hyvät Kepulit puheenjohtajaanne, tuon "Syöksykierteenne katkaisemiseksi, kyllä näin on näreet.?- Näin on näreet???
Kääkkää vituttaa, kun ei tyhmänä puniki-tolliskona osaa kirjoittaa...;)
- Uusi-Ukki, se oikea
Näin on näreet??? kirjoitti:
Kääkkää vituttaa, kun ei tyhmänä puniki-tolliskona osaa kirjoittaa...;)
Jos ja kun, tarkoitat minua Uusi-Ukkia pohjanmaalta, niin voin sinulle kertoa, minua ei mikään asia vituta, kuten julkeat kertoa. Mitä taas minun kirjoitustaitoihini tulee, niin siitä ovat antaneet arvionsa, pikkuisen viisaammat miehet kuin sinä, kepulireppana.
Sinun paskiaisen kirjoitustaitoon kuuluu ainoastaan anustapeista ja homoista kirjoittaminen. Älä siis tule neuvomaan viisaanpiasi, vaan neuvo sinä vaan niitä Kepuliystäviäsi opettelemaan ihmisten tavoille. kyllä näin on näreet, herraparatkoon.?? - Vanha-ukki
Uusi-Ukki, se oikea kirjoitti:
Jos ja kun, tarkoitat minua Uusi-Ukkia pohjanmaalta, niin voin sinulle kertoa, minua ei mikään asia vituta, kuten julkeat kertoa. Mitä taas minun kirjoitustaitoihini tulee, niin siitä ovat antaneet arvionsa, pikkuisen viisaammat miehet kuin sinä, kepulireppana.
Sinun paskiaisen kirjoitustaitoon kuuluu ainoastaan anustapeista ja homoista kirjoittaminen. Älä siis tule neuvomaan viisaanpiasi, vaan neuvo sinä vaan niitä Kepuliystäviäsi opettelemaan ihmisten tavoille. kyllä näin on näreet, herraparatkoon.??Kyllä sinä kansakoulutollisko et osaa kirjoittaa. Reppana yrittää Jomppeaan matkien jopa käyttää sivistyssanoja, mutta eihän siitä homolla mitään tule.
Jomppe valittaa etteivät anustapikaan häävejä ole.Repii niillä kuulemma perseensä verelle. herra paratkoon????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038