löytää mies, joka on niiiiiiin ovela ja viekas vonkaamaan, että menisin lankaan:)
Elikkä siis niin taitava, etten todella tajuais, että haluaa vain pelkkää seksii;)
Mut ei varmaan sellasta löydy:(?
Heitän haasteen
129
1113
Vastaukset
- Sitä saa, mitä tilaa
Mee illalla johonkin puistoon ja odota, et joku somppu tulee antamaan sulle vähän lovea...
- odottavin mielin
ehei , kun nyt on hakusessa se kuuluisa pelimies;) haluan ottaa selvää onko
niitä todella täällä vai haukutaanko ihan turhaan.
HOkasit väärin tämän etsintäkuulutuksen;)
- 2011.
Niiiiin ovela mies astuu eteesi vasta ehkä vuonna 2034.joten ihan rauhassa vaan siellä.
- odottavin mielin
eikä:( miks mulla nyt olis sit keskivertoo huonompi tuuri täs hommas? tuntuu
monella natsanneen ihan tosta vaan? vähän ny peliä miehet;)
Epistä mun mielestä. Nainen odottaa huijausta eikä kukaan ole valmis?
Siis ei täällä ole oikeita pelimiehii, nyt uskallan laittaa sen tositarkoituksella
profiilin rauhallisin mielin:) - mysteeri-
Voisin ehkä olla mutta siitä voit ottaa selvää olenko vai enkö ole
- odottavin mielin
vautsi, toki haluan ottaa selvän.koska mun mielestä turhat syyttelyt ei oo kivoi.
Miten voisin saada selvää sun aikeista;)? kiinnostaa kovin. suakin varmaan jo
kiinnostaa saako vai eikö;) kas niin moni antanu ja sit katunu.minä en kadu
jos vaan tosiaan löydän sen aidon pelimiehen, kesä parhaimmillaan ja sutinaa
ei ole ollenkaan:(
Haluan löytää voittajani ja heikon naisen itsestäni... voisitko todella auttaa?- Ottaisitko vaan
Kiltisti ne lääkkeet!!!
- mysteeri-
Aikeista voikin olla vaikeeta saada selvää mut toki mahdollista. Ja mitä tulee pelimieheen niin kuinka luokitellaan ihan oikea pelimies? Naiset joilla on kova ulkokuori on tosiaan sisältä yllättävän heikkoja mutta ei huonolla tavalla ja tämä on aina mielenkiintoista saada esiin.
- odottavin mielin
ei tässä nyt lääkkeet auta, kun on pelimiehen nälkä...ja jäikö mainitsematta
että myös narsistiset piirteet olis plussaa:)- pelimies10
missä me nähtäs?..huomenna?kerro aika ja paikka..T:Pelimies ;)
- odottavin mielin
ehei..liian suoraa toimintaa..ei onnistu;)
- Jaahas...
Hmmm, hyvin kiinnostava ihminen siellä sanojen takana... ;) Kumpa useampi osaisi ottaa yhtä rennosti tämän elämän kuin sinä, ja minä...
- odottavin mielin
odottavan aika on pitkä (huah) ;) mutta haaveilen kiihkeistä hetkistä sillä aikaa..
- Jaahas...
Todellakin aika on pitkä... Mites me voidaan tämä haaveilu toteuttaa fyysisesti...
- odottavin mielin
sun pitäs saada mut uskoon, ettet hae pelkkää seksii ja mun pitäs sit uskoo se...
mutta eiköhän siitäkin selvitä neuvottelemalla;)kunhan muistat sit olla aito;)- Jaahas...
Juuri näin! Ei pelkkää seksii... Neuvottelut, missä... :)
- odottavin mielin
toivottavasti olet kekseliäs, odotan mielenkiinnolla missä;)
- Jaahas...
Hahaa, sä olet nokkela. ;) No ekana tulee kyllä mieleen s-posti, tai joku muu vastaava viestin... Ehdotuksia?
- odottavin mielin
tämähän alkaa olla ihan let*s go meininkiä....
- Jaahas...
Juu-u, tee seuraava siirto... :) Miten täs nyt edetään...
- kyllä..
löytyy ;) en tiedä oveluudesta enkä viekkaudesta mutta taitava.. katsotaan..
- odottavin mielin
luotan kekseliäisyyteesi ja annan täydet valtuudet sinulle;) sillä jos minä joudun
keksimään miten edetään niin lopahtaa toi mielenkiinto aika äkkii...
silloin et ole aito pelimies vaan ihan normi mies, joka ei jaksa yrittää;)
nim. aitoa playeriä hakemassa
ps. poistun nyt , mutta hyödynnä toki aikalisä ja palataan taasen- kyllä..
otan valtuudet vastaan :) ja keksin jotain.. miksi pitää olla narsistisia piirteitä? Etsitkö urheilijaa, eikö meillä ole ko. piirteitä
- odottavin mielin
kyllä.. kirjoitti:
otan valtuudet vastaan :) ja keksin jotain.. miksi pitää olla narsistisia piirteitä? Etsitkö urheilijaa, eikö meillä ole ko. piirteitä
ihan vaan olen ymmärtänyt, että näillä narsisteilla niin hurmaava luonne,että vie jalat alta;) sen tunteen haluan tosiaan tuntea;))))) ei muuta syytä...
- kyllä..
odottavin mielin kirjoitti:
ihan vaan olen ymmärtänyt, että näillä narsisteilla niin hurmaava luonne,että vie jalat alta;) sen tunteen haluan tosiaan tuntea;))))) ei muuta syytä...
tuntuu ihanalta kun viedään jalat alta :)) voihan nuo viedä ilman narsismia? (tuntuu olevan turhaa muotia). Minkä kokoiset jalat viedään ;) 38??
- odottavin mielin
kyllä.. kirjoitti:
tuntuu ihanalta kun viedään jalat alta :)) voihan nuo viedä ilman narsismia? (tuntuu olevan turhaa muotia). Minkä kokoiset jalat viedään ;) 38??
hieman isommat..40 olis vastuksena...mahdatko selvitä? tai älä ihmeessä selviä, pienessä hiprakassahan se on aina hauskempaa;)
- kyllä..
hieman isommat..40 olis vastuksena...mahdatko selvitä? tai älä ihmeessä selviä, pienessä hiprakassahan se on aina hauskempaa;)
on pakko selvitä ;) kun on haasteen ottanut 40 hmmm et kai valehtele :s kerro lisää. missä ne on kiinni? noi jalat ja hiprakka..
- Jaahas...
Noh, mitä sit... Ollaan kohta umpikujassa... ;) Tässä ei viitsi kovin paljon tietoja vaihdella...
- Jaahas...
Juuh, niin sit tehdään... Enhän minäkään sentää kaikkea omille harteilleni ota. :)
- odottavin mielin
onko leveätkin hartiat?;)
- Jaahas...
:) ihan riittävät...
- nirpnir
Löytyy kun et oo niin nirppanokka itse:D
- löytyy
mitä löytyy :D
- ei PipPelimies
Täältä tulee uusi pelimies kokeilemaan sun pyydystämistä :)
Ihan ensimmäiseksi haluan tietää missä läänissä asut ?
Mun pelissäni tuon edellisen kysmyn vastaus on erittäin tärkeä.
Seuraavaksi kuvaile ulkonäköäsi harrastuksiasi.
Ikäsi kait on arvailujeni mukaan noin 25-45 v. - odottavin mielin
eihän sillä läänillä ole niin väliä näis yhteyksis:) maksan mielelläni matkakulusi,
jos vaikka sulla sattus oleen tilapäistä likviditeetti ongelmaa;)
ja oikeassa olet tossa ikähaarukassa, olen tosi nuorekas ja harrastan paljonkin
kaikenlaista...
Haluatko nyt kertoa itsestäsi hieman enemmän? - Real player
Tiedän mitä sanoit isällesi menettäessäsi neitsyytesi...
Sanoit: "Mee pois mun päältä, röökit menee ruttuun!" - odottavin mielin
ai jaa, no hieno nainen ei röökiä vedä eikä ainakaan pidä taskussa...sot sot
- Real player
Tässä pari pelimiehen avausrepliikkiä:
Silmäsi ovat kuin kaksi tähteä... tai ainakin ne on yhtä etäällä toisistaan...
Sulla on veikeä napa... keskellä otsaa...
Hartiasi ovat kuin ladon ovet... ei ehkä yhtä leveät, mutta ainakin yhtä hatarat...
Olitko se sinä, joka syntyi alasti?
Paljon mutsis nostaa penkistä?
Lähdetään baariin, mä tarjoan... sä maksat...
Käynkö mä usein täällä?
jne... - vieraat mällit
sähän oot se joka oli sammuneena raiskattu?
- odottavin mielin
ihan tylsiä juttuja teillä...ei tuu yhtään sellanen olo, että alkais ihastuun:(
- Real player
Ikävää tuottaa sinulle pettymys, mutta olen kiinnostunut vain yhdestä naisesta... naisesta, jota rakastaisin, arvostaisin ja johon voisin luottaa kuin vuoreen.
Mistähän hänet löytäisin? Baareissa en jaksa notkua... vapaa-aikani vietän mielummin treenatessa, kalassa tai mökillä...
- odottavin mielin
mitäs treenaat?mahdetaanko käydä samalla salilla kenties? ei kai toi sun kalaonni ole yhtä huono, kun muuten vonkaamisessa?
Ja toi mökkihommakin tuli nyt esteeks, kun mullakin oma mökki, joten
oltas sit varmaan molemmat omalla mökillämme?
Nyt tulee sitten varmaan tosi kitkerä vastaus ja maan rakoonhaukkuva, mutta
olen jo varautunut lukemaan pahinta:)- Real player
Treenaan punteilla himassa, välillä pyöräilen, juoksen tai käyn uimassa. Fisuja tulee yleensä enemmän, kuin tarpeeksi (harvemmin tulee nollareissuja).
Missä päin mökkeilet? Meidän mökki on Hämeenlinnassa.
"Nyt tulee sitten varmaan tosi kitkerä vastaus ja maan rakoonhaukkuva, mutta
olen jo varautunut lukemaan pahinta:) "
Pessimistihän ei ikinä pety!?
- odottavin mielin
petyinhän, kun ei tullutkaan sellaista vastausta kun odotin:))))
Minä mökkeilen Valkeakosken suunnalla, eli ohi ajelen useasti siis:)- Real player
Missä budjailet?
Mä oon budjannu koko ikäni pk-seudulla (30 ja rapiat vuotta...).
- jeppevaan
Kyllä sä varmaan sellaisen löydät,on meitä utalia kälmejä liikkeellä vaikka kuinka huru mycket,tosin vielä ei kovin lupaavilta näytä nuo yritykset.
- sgfsdg
Eli ymmärsinkö oikein? AP haluaa pelkkää seksiä, muttei halua myöntää sitä? Siksi hän toivoo että mies huijaisi hänet pelkkään seksiin? Näinkö naiset siis toimivat? Aina oppii jotain uutta. Naiset ovat tosi kummallisia olentoja. :P
- odottavin mielin
eikun haluan ottaa selvää onko nainen huijattavissa, kuten niin monet kirjoittavat
tulleensa huijatuiksi ja väittävät kovin olevansa täysipäisiä? ihan vaan kiinnostaa
löytyykö mulle ikioma narsisti huijari;) mutta kovin on huonoa tosiaan tää
tulos tässä keskustelussa nyt.
Kliininen tutkimus on paikallaan varsinkin silloin, kun kovin moni nainen
manaa niin monen miehen maanrakoon. Pitää olla faktaa mun mielestä.
Siis odottelen edelleen tuleeko tässä nyt huijatuksi vai ei tule. Ois kyl noloo
jos ei tulis...eikait nämä playerit vaan ole hiukkasen pelkureita?- sgfsdg
Haha! Tää olikin harvinaisen hauska juttu! Toimisipa kaikki ihmiset kuten sinä. Monet alkaa vain kyynisiksi sen takia koska muutkin ovat. Vaikkei olisi edes mitään omakohtaista kokemusta jonka perusteella olla niin kyyninen.
Minutkin aina torjutaan kun yritän lähestyä naista, koska kaikki automaattisesti olettavat että olen pillunvonkaaja. Todellisuudessa olen unelmien poikaystävä. (Tai ainakin jos itse olisin nainen haluaisin sellaisen miehen kuin minä.) :P
Miksei ihmisä voida kohdella kunnioittavasti kunnes he osoittautuvat pillunvonkaajiksi. Miksi pitää heti kättelyssä olla töykeä vain omien ennakkoluulojensa vuoksi.
Ja tuo oletuksesi on ihan tosi. Harva mies oikeasti on niin hyvä manipuloija, että onnistuisi huijaamaan naisen sänkyyn kanssaan. Kyllähän nainen voi kieltäytyä seksistä vaikka kuukauden ja jos mies oikeasti välittää hänestä niin hän kyllä jaksaa odottaa.
Luulenpa että moni nainen menee ihan omasta ilostaan jo ensi treffeillä panemaan ja sitten vain syyttää miestä että tuli mukamas huijatuksi vaikkei mistään vakavammasta olisi ollut puhettakaan.
Moni varmasti lähtee mielellään näiden huijari miestenkin kanssa panemaan vaikka selvästi näkee että miehellä on vain yksi asia mielessä. Mutta se on mukava kun voi sanoa että mies huijasi siihen. Voi rauhassa harrastaa yhden illan juttuja, menettämättä puhtoista mainettaan. Enhän minä yhden illan juttuja harrasta. Miehet vain huijaa minut siihen. :P
Ja aika usein varmaan kyse on myös siitä että mies on ihan tosissaan harkinnut jotain vakavampaa, mutta sitten tajunnut ettei nainen olekaan se oikea, ja tämän naiset sitten tulkitsee niin että mies valehteli haluavansa jotain vakavampaa mutta käyttikin vai seksiin. Pitäisikö miehen sitten jatkaa vain tapailua vaikka tajuaisi ettei nainen ole se oikea?
Jatka vain samaan malliin! Mutta valitettavasti sinun on hyväksyttävä, ettei kukaan tule onnistumaan huijaamaan sinua seksiin jos olet yhtä järkevä ihminen kuin annat ymmärtää. - odottavin mielin
sgfsdg kirjoitti:
Haha! Tää olikin harvinaisen hauska juttu! Toimisipa kaikki ihmiset kuten sinä. Monet alkaa vain kyynisiksi sen takia koska muutkin ovat. Vaikkei olisi edes mitään omakohtaista kokemusta jonka perusteella olla niin kyyninen.
Minutkin aina torjutaan kun yritän lähestyä naista, koska kaikki automaattisesti olettavat että olen pillunvonkaaja. Todellisuudessa olen unelmien poikaystävä. (Tai ainakin jos itse olisin nainen haluaisin sellaisen miehen kuin minä.) :P
Miksei ihmisä voida kohdella kunnioittavasti kunnes he osoittautuvat pillunvonkaajiksi. Miksi pitää heti kättelyssä olla töykeä vain omien ennakkoluulojensa vuoksi.
Ja tuo oletuksesi on ihan tosi. Harva mies oikeasti on niin hyvä manipuloija, että onnistuisi huijaamaan naisen sänkyyn kanssaan. Kyllähän nainen voi kieltäytyä seksistä vaikka kuukauden ja jos mies oikeasti välittää hänestä niin hän kyllä jaksaa odottaa.
Luulenpa että moni nainen menee ihan omasta ilostaan jo ensi treffeillä panemaan ja sitten vain syyttää miestä että tuli mukamas huijatuksi vaikkei mistään vakavammasta olisi ollut puhettakaan.
Moni varmasti lähtee mielellään näiden huijari miestenkin kanssa panemaan vaikka selvästi näkee että miehellä on vain yksi asia mielessä. Mutta se on mukava kun voi sanoa että mies huijasi siihen. Voi rauhassa harrastaa yhden illan juttuja, menettämättä puhtoista mainettaan. Enhän minä yhden illan juttuja harrasta. Miehet vain huijaa minut siihen. :P
Ja aika usein varmaan kyse on myös siitä että mies on ihan tosissaan harkinnut jotain vakavampaa, mutta sitten tajunnut ettei nainen olekaan se oikea, ja tämän naiset sitten tulkitsee niin että mies valehteli haluavansa jotain vakavampaa mutta käyttikin vai seksiin. Pitäisikö miehen sitten jatkaa vain tapailua vaikka tajuaisi ettei nainen ole se oikea?
Jatka vain samaan malliin! Mutta valitettavasti sinun on hyväksyttävä, ettei kukaan tule onnistumaan huijaamaan sinua seksiin jos olet yhtä järkevä ihminen kuin annat ymmärtää.todella hyvää tekstiä! joor mai män:) en olis itse pystynyt paremmin sanomaan.
lähekkö saunaan;) no ei vaineskaan
- ei PipPelimies
Odottavin mielin,pyysit että kertoisin itsestäni,mielelläni kerron mutten täällä,mentäiskö vaikka johonkin sättiin täällä suomi 24,tai voithan kirjoittaa mun meiliini [email protected] ja lähettää kuvasi/numerosi ja salasanan millä tunnistetaan toisemme sätissä myöhemmin.
ps.kerro myös missä sätissä nähdään ja millä nikillä sinne ilmestyt ja myös milloin nähdään ja tietty soitan ennen sitä sättiä sulle tarkistaakseni aitoutesi ;)) - odottavin mielin
minähän olen aito, mutta oletko sinä;)? mä olen niin aito, ettei mulla ole edes
huijarispostia vielä, mutta pitänee avata sellainen. eikä ole huijariliittymääkään,
mutta hankin senkin. ja suomi24 sätti ei käy, koska en ole tänne rekisteröitynyt,joten en pääse sättäilemäänkään.
Mutta kunhan saan aikaiseksi itselleni yhteystiedot niin kirjoittelen sulle meiliä.
Hyvää huijattavaa kannattaa aina odottaa hieman , sanotaanko näin;) - ei PipPelimies
Sanotaan näin ja ilomielin odotan meiliäsi ;D
mitäköhän hän toi huijariliittymä sitten tarkoittikaan?
Toivosa on hyvä elää :)
muista myös se salasana :) - odottavin mielin
no et kyl oon kunnon huijari kun et tiedä mikä on huijariliittymä;)
pakko tuottaa pettymys...ei ole tulossa mitään salasanoja eikä kuvaakaan, ja sen lisäksi en tykkää komentelevista miehistä..ollenkaan.
Vähän romantiikkaa peliin, jos löytyy?- Bansku Bananen
Taisit mennä vipuun.. Kun luulit et hää ei oo huijari, joka huijaa sulta salasanan ja kuvan!
- odottavin mielin
ai mää vai? kyl toi on ihan takuuhuijari..mut komentelee, niin en oo kiinnostunut.
ja hieman liian varma, että onnistuu;))))))
mut mikäs sää sit oot?- Bansku Bananen
Ai mää vai? Ilmeisesti hää jota sää äsken aattelit?!?!
- odottavin mielin
Bansku Bananen kirjoitti:
Ai mää vai? Ilmeisesti hää jota sää äsken aattelit?!?!
no heh heh
- Bansku Bananen
no heh heh
heh heh, voitko väittää vastaan? Olen täysin varma jostakin, tai sitten tämä onkin Truman Show ja kaikelta putos pohja..
- odottavin mielin
Bansku Bananen kirjoitti:
heh heh, voitko väittää vastaan? Olen täysin varma jostakin, tai sitten tämä onkin Truman Show ja kaikelta putos pohja..
eeiiiiiiiiii ole truman show... eikä tässä nyt pohjaa pudotella keneltäkään.
tasapuolista pitää olla... ja väitän vastaan. sitä paitsi sun ei kuulu epäillä mitään,
se olis niinku mun homma tässä ja ideana. jos ymmärrät mitä tarkoitan.
toistaiseksi olen oikein luottavaisin mielin;) - Bansku Bananen
eeiiiiiiiiii ole truman show... eikä tässä nyt pohjaa pudotella keneltäkään.
tasapuolista pitää olla... ja väitän vastaan. sitä paitsi sun ei kuulu epäillä mitään,
se olis niinku mun homma tässä ja ideana. jos ymmärrät mitä tarkoitan.
toistaiseksi olen oikein luottavaisin mielin;)juujuu, niin minäkin luotan - ku mökkitiehen, joka aina on kyllä paikallaan vaan toisinaan hiukan peitossa..
- ei PipPelimies
Joo mä en ole harrastanut huijariliittymiä milloinkaan,mutta kun halusin vain varmistaa sun aitouden että olet todella nainen ja hei ei se salasanakaan ole turhake tunnistamistarkoituksessa,kun esim.nää muut voivat tulla sun nimelläsi sättäilemään kun lisäksi selvitit ettet ole edes rekannut nimimerkkiäsi ja siksi se soittokin on erittäin tärkeä :) eli ei ole helppoa tutustua tätäkautta,kun oikeeswti joku pervo voi esiintyä esim,minun nikilläni :)toivon että ymmärrrät,
romantiikka on hienoa kun uskoo löytävänsä juuri sen oikean ihmisen ;D - ei PipPelimies
Lisäselvitys;esim tuo viimeisin nimimerkilläsi voi olla jonkun feikin kirjoittama jo?
Allekirjoitatko että sen kirjoitit sinä aloittaja ja milläs sen minulle todistat?- odottavin mielin
on mun kirjoittama...mutta ei mun sitä sulle tarvitse todistaa... ;)
se ei pelaa joka pelkää
- odottavin mielin
Tässä on tosiaan riskinä huijauksen kohteeksi joutuminen;) mutta sehän ei
ole mikään uutinen, jäitä hattuun ja tarkkana. Riskejä pitää ottaa, jos haluu
saada..romantiikkaa meinaan.
Toistaiseksi kaikki on mun kirjoittamia ja jos huomaan muuta, ilmoitan kyllä
sen tässä samantien.- namusetkö
no huuu..meneepä jännäksi,huhhuh..siirtykää pliis jo jonnekin muualle satuilemaan !
- odottavin mielin
namusetkö kirjoitti:
no huuu..meneepä jännäksi,huhhuh..siirtykää pliis jo jonnekin muualle satuilemaan !
ei oo pakko lukee jos alkaa ahdistaan...herkät ihmiset saattaa häiriintyä
- kyllä..
kaikessa on riskinsä. Joka päivä meitä huijataan ;) miten lady romantiikan päivä on mennyt? onko juhannus vapinaa;))?
- odottavin mielin
kyllä.. kirjoitti:
kaikessa on riskinsä. Joka päivä meitä huijataan ;) miten lady romantiikan päivä on mennyt? onko juhannus vapinaa;))?
hiukka niukanlaisesti romantiikkaa, mutta onhan mitä odottaa:) juhannusvapinaa
on varmaan lähinnä hyttysillä, kunhan pääsen kohteeseen torjunta-aineiden kanssa sateenvarjoa unohtamatta..
Kuinkas se asianlaita siellä mahtaa olla? - kyllä..
hiukka niukanlaisesti romantiikkaa, mutta onhan mitä odottaa:) juhannusvapinaa
on varmaan lähinnä hyttysillä, kunhan pääsen kohteeseen torjunta-aineiden kanssa sateenvarjoa unohtamatta..
Kuinkas se asianlaita siellä mahtaa olla?on ollut..
hiljasta viimepäivinä ;) mutta odotellaan;)
Leiri alkaa oleen kunnossa, vähän hankintoja..
vapinaa
muillakin kuin hyttysillä
sateenvarjo
hukassa alta aikayksikön
torjunta-aineet
sisäisesti..:))
ihanaa odotusta... - odottavin mielin
kyllä.. kirjoitti:
on ollut..
hiljasta viimepäivinä ;) mutta odotellaan;)
Leiri alkaa oleen kunnossa, vähän hankintoja..
vapinaa
muillakin kuin hyttysillä
sateenvarjo
hukassa alta aikayksikön
torjunta-aineet
sisäisesti..:))
ihanaa odotusta...joo kyl sitä odottaa, että pääsee perille ja polskahtaa järveen ja sieltä saunaan
ja taas sama uudestaan.... - kyllä..
joo kyl sitä odottaa, että pääsee perille ja polskahtaa järveen ja sieltä saunaan
ja taas sama uudestaan....tuntuu hyvältä..suunnitelmalta. Koska aijot olla perillä?????
- _kuljettajasi_
Uskaltaisitko hypätä kyytiini ja ajaa kanssani auringonlaskuun??
- odottavin mielin
onko liukkaan kelin rata-ajo suoritettu? vain siinä tapauksessa uskallan.
- mysteeri-
Jussina onkin aikaa lantrata mehua ja tarkkailla tilannetta. Ties mihin tämän juhannuksen taika johdattaa.
- odottavin mielin
aivan, pitää muistaa mennä pyörimään yrttien kanssa kedolle, jos vaikka auttais.
aika märkää keliä vaan lupaa...- kyllä..
sataa. mutta missä??
-Juhannustaika NAISILLE: Kun juhannusyönä ryyppää maskarat takaraivolle, käyskentelee ilman rihmankiertämää pellossa ja samoissa tamineissa sammuu lähteen reunalle nelinkontin. Voi maaliskuussa putkahtaa pulla uunista eikä sulhasesta ole hajuakaan.
;))) - odottavin mielin
kyllä.. kirjoitti:
sataa. mutta missä??
-Juhannustaika NAISILLE: Kun juhannusyönä ryyppää maskarat takaraivolle, käyskentelee ilman rihmankiertämää pellossa ja samoissa tamineissa sammuu lähteen reunalle nelinkontin. Voi maaliskuussa putkahtaa pulla uunista eikä sulhasesta ole hajuakaan.
;)))kauheen hauska
- kyllä..
kauheen hauska
juhannus on..toivotaan ettei sade pilaa koko jussin aikaa....
- _kuljettajasi_
Totta kai on suoritettu, eihän tollaset vehkeet muuten käsissä pysys...
- odottavin mielin
tollaset? ai sä oletat jotain omasta päästäs? ja ehkä hieman myös yleistät?
se se onkin juuri , mikä estää sitten sen onnistumisen, samaan kaavaan
kangistuminen;) - mysteeri-
Metsän reunaan sadetta pitämään ja tarkkailemaan jos siellä tapahtuisi kummia... tiedä mikä sitten yllättää vielä
- _kljettajasi_
En oleta, mut jos alla 1300 kuutioo niin pienet rata-ajot ei ole pahitteeksi.
- höpölöpömopo
mikä ihmeen liukkaan kelin rata-ajo?? eihän noi kuutiot mitään kerro.. kaikki 35 kW???
- odottavin mielin
höpölöpömopo kirjoitti:
mikä ihmeen liukkaan kelin rata-ajo?? eihän noi kuutiot mitään kerro.. kaikki 35 kW???
älkääs pojat nyt sotkeko moottoriurheilua tähän ollenkaan...
- odottavin mielin
minäpä sitten tarkkailen metsänreunoja juhannuksena, siinä saunomisen ja uimisen ja kedolla pyörimisen ohessa
- Hui kauhistus!
Kannattaa kuitenkin varoa sitä näkkiä, jos uimaan menet! Varmasti liikkeellä juhannuksen aikaan!
- kyllä..
järjestys on hyvä. Tarkkaillaan....
- Kristianin kohtalo
kyllä.. kirjoitti:
järjestys on hyvä. Tarkkaillaan....
pi-ip pi-ip pi-ip pi-ip pi-ip pi-ip....... jäi rannalle puhelin..
- mr el.wiz
Hah. Why bother? As long as you don't choose, everything remains possible.
Miehiähän löytyy vaikka minkälaisia, naisille se vain tuppaa olemaan tuo ulkokuori kaikki kaikessa. Narisiti tosiaan vain tarvii aina sen jota pystyy alistamaan. Toisaalta pysyyhän se mielenkiinto yllä silläki, että odottaa tapahtuvaksi asioita, jota ei koskaan tapahdu. Jos on tarkoituksena löytää "hyvä mies", kannattaa kallistua paikalliseen spugejengin puoleen. Siellä se kaikki menetettyjen mahdollisuuksien ja täyttämättömän romantiikannälän patouttama energia on kanavoitu kohteeseen, joka ei tuota pettymystä. - _kuljettajasi_
Ei niitä pelimiehiä kyllä tolla tyylillä löydä, jos tyrmää tollaset romanttiset ajelut ja mököttäää koko juhannukse mökillä
- odottavin mielin
mitä? ei löydä vai? no antaa sit olla pelimiesten. sitä arvelinkin,että ei niitä ole
olemassakaan, kun tuntuu aika monta hanskaa jo maahan mätkähtäneen.
Mutta tohon mökkeilyyn en nyt kommentoi...haluaisitko kenties tulla mukaan
saunomaan ja uimaan, niin sun ei sit tarvis olla huolissas että sielä mökötän?
ja mr el.wiz en oikein ymmärtänyt sun kommenttia tähän yhteyteen laitettuna, mutta arvelen sen olevan so last season.joka keskusteluun ei ole pakko
osallistua, jos jotenkin ärsyttää:) - mr el.wiz
mitä? ei löydä vai? no antaa sit olla pelimiesten. sitä arvelinkin,että ei niitä ole
ja mr el.wiz en oikein ymmärtänyt sun kommenttia tähän yhteyteen laitettuna, mutta arvelen sen olevan so last season.joka keskusteluun ei ole pakko
osallistua, jos jotenkin ärsyttää:)No sehän kertoo vain enemmän sinusta kuin minusta ;)
- EGC Member
osallistua, jos jotenkin ärsyttää:)Olet ihan hakoteillä. Et pysty etsimään pelimiestä koska me valitsemme kohteemme huolella. Ja jos joku meistä sinut valitsee niin et ole siitä tietoinen koska yhteys otetaan muka sattumalta. Minäkin tiedän kaksi viikkoa eteenpäin kohteeni jotka silloin luulevat tapaavansa minut sattumalta. Palasin äsken tämän illan kohteen luota.
Näin ollen jos olet vetävän näköinen nainen niin saatat olla jonkun seuramme jäsenen kalenterissa. Rumia naisia on kielletty ottamasta. - odottavin mielin
EGC Member kirjoitti:
Olet ihan hakoteillä. Et pysty etsimään pelimiestä koska me valitsemme kohteemme huolella. Ja jos joku meistä sinut valitsee niin et ole siitä tietoinen koska yhteys otetaan muka sattumalta. Minäkin tiedän kaksi viikkoa eteenpäin kohteeni jotka silloin luulevat tapaavansa minut sattumalta. Palasin äsken tämän illan kohteen luota.
Näin ollen jos olet vetävän näköinen nainen niin saatat olla jonkun seuramme jäsenen kalenterissa. Rumia naisia on kielletty ottamasta.mistäs tiedät ettet ole mun listalla;)
- mysteeri-
Muistat vielä saunasta tultuasi heittää vihdan katolle niin voit nähdä suunnan mistä mahdollinen yllätys saapuu ;)
Itse jätän kaikki tavanomaiset jutut väliin ja keksin jotain uutta ja erilaista - ei PipPelimies
Odotatko '"odottavavin mielin" että joku tarjoaa sulle 300€ yhdestä panosta?
Vai julkaisetko tämän jutun huomisessa iltalehdessä?
Hymyilyttää tuon edellisenkin juttu noista 1300 kuutiosta,silläkö hän aikoo sut pyydystää "ritsille" no Huh! huh!- odottavin mielin
no huh huh, samaa mieltä...en odota että mulle maksetaan, eikös se vähän pitäs mennä niinku et mä sit jälkeenpäin pääsen vinkumaan, että rahat meni;)
mutta ei taida sekään onnistua. haluan vain olla mallina muille naisille,kun niin
surettaa lukea monen jääneen saamapuolelle täällä suomi24sessa.
Vaatii näköjään paljon , että pääsis niin käymään. Olisko opiks ja ojennukseksi
kaikille?
Alkaa kyl ottaa pannuun tää häviö.
- _kuljettajasi_
Mielelläni tulen kanssasi saunomaan!!!
- odottavin mielin
kyllä mä sen uskon
- Ä
Voi,voi miten tyhmä mimmi kyseessä..Eikö sinulle ole mitään fiksumpaa tekemistä? Et ainakaan minun kiinnostusta herätä.
- odottavin mielin
ei näköjään sullakaan kun täällä roikut? onko vauva valvottanut vai miksi olet äreä?
- _kuljettajasi_
Mutta et taida uskaltaa ottaan selän pesijäksi
- odottavin mielin
ai kun laitoit pahan, millaiset ne sun pesutaidot sitten niinku ois?
- jeppevaan
saattas olla että tulis puhdasta tai sit ei, ainakin voisin lähtee koittaan
- _kuljettajasi_
Kaikki on kehunu ketkä ei ole pyörtyny
- odottavin mielin
ok, osaatko sitten elvyttää eli miten on noi ensiaputaidot? onko spr vai dan
suoritettuna?
mutta nyt pakko mennä nukkumaan... vaikkei malttais millään. huomenna
alkaa lomaaaaaaaaaa
- mysteeri-
Täältä voi olla vaikea löytää oikeaa pelimiestä jo ihan sen takia että täällä on vaikea luoda kunnollista kontaktia kun ei vastapuolesta saa selvää mielikuvaa edes.
Baariin vaan tarkkailemaan, kyllä siellä niitä jostakin löytyy varmasti ja huomaat kyllä kun kohdalle osuu. - Juhannusaika
minä pesen tervalla ja höyhenillä, se jos mikä on romanttista. Höyhenen kevyt käsittely ja sitten kedolle hyppimään kuin ellun kanat!
- titityyy..
Hei muru! kuvaile vähän mitä sinulla on tällä hetkellä päälläsi....
Anna minun arvata: pakkopaita ?! - ei PipPelimies
Täytyypä heittää verkot valkeakosken vesiin ja toivoa että "odottavin mielin" ui pyydyksiin,jonka sitten voisin nähdä ja jos ois hyvännäköinen voisin mennä kylille näyttämään salistani :)
- odottavin mielin
oon joo , mut kai ny sinäkin oot sen verran hyvännäköinen, että kehtaan kulkea sun kanssa kylillä? vaik on mulla noita paperipusseja, oikein hätätapauksessa
vois laittaa molemmille päähän, niin ei kärsi ympäristökään sitten .
- _kuljettajasi_
Kyllähän sitä senverran kursseja käyty että saadaan yksi daami hengissä pysymään...
- ei PipPelimies
Joo luotan suhun silllä perusteella kun uskalsit heittää haasteen ihan yleiselle :)
Hyvää jussinviettoa sulle siellä mökilläsi ja jospa me ensivuonna nautimme jo yhteistä jussia :)- odottavin mielin
älä laita mitään kalenteriin, kun mulla saattaa suunnitelmat muuttua , ettei sitten tule paha mieli
- Nunnukkajuu
Mun mielestä tätä ketjua luettuani läpi niin vonkaaja taitaa olla aloituksen tekijä.
Ja vaikuttaa että on ollut aika nihkeetä menekkiä. - En haluu
Aika tyrkyltä tuntuu..
- odottavin mielin
ahaa, selvis sitten sekin, että on kiellettyä naisen vongata, pitää vaan odottaa,että
joutuu saaliiksi ja sitten ihmetellä, kuin kävi?
Kiitos tiedosta vaan. Vetäydyn pelistä samantien, en halua aiheuttaa mielipahaa
pelimiehille;)- Tico Tico
>>ahaa, selvis sitten sekin, että on kiellettyä naisen vongata, pitää vaan odottaa,että joutuu saaliiksi ja sitten ihmetellä, kuin kävi?>>
Viestiketjuas luettuani juuri tuolla tavoinhan sinä olet odottanut että kävisi? Oliskohan aika mitata kuume? - Gustuyi
eipä mitään! sulle on dildo tilattu ja tulee sulle piakkoin postissa.Odota rauhallisesti viel pari päivää!
- Aidosti kiinnostunut
En ole mikään pelimies, mutta kuullostat sellaiselta tytöltä, josta voisin olla ihan oikeasti kiinnostunut.
- odottavin mielin
jos nyt oikein luet, niin heitin haasteen, jonka keskeinen sanoma on, että
kun naiset kovasti valittaa, että tulevat huijatuksi, niin kokeilen nyt onnistuuko se todella. jos mun kohdalla onnistuu niin sitten nämä huijatut saavat kaiken sympatian, mutta jos ei onnistu, niin kyllä se on sitten todettava, että nainen
on aseeton kunnon pelimiehen edessä.
Että tico tico:) mulla on kyllä alilämpöö, kun kukaan ei ole saanut mua vielä kuumaksi;)- TyhmäHoro...
No nyt sitten kerroit sen, mitä heti alusta asti epäilinkin... Eli sun on tarkoitus näyttää kaikille, kuinka vain tyhmät naiset (esim. minä) antaa pelimiesten vedättää itseään, mutta älykkäät -sellaiset kuin sinä huomaavat bluffin jo kauas. Olet vain seksikkään sähäkkä pikku k*llin kiusaaja ja näin virtuaalisesti hierot p*rsettäsi miesten k*rpää vasten saaden heidät ah -niin kuumaksi! Mutta sinäpä et annakaan!! Ei toki, sinä pistät pikku ketarasi ristiin ja vartioit pimppiäsi, kuin mikäkin siveellinen neitsyt, ja naurat kaikilla tyhmillä kiimaisilla miehillä ja vielä tyhmemmillä naisilla, jotka on niiiiiiiiiiiiin vedätettävissä. Huokaus... Varmaan vaikeaa olla noin täydellinen kuin sinä... Ei vain pieneen paksuun kalloosi ilmeisesti mennyt, että ethän voi tietää jos oletkin ollut jo jonkun tosi taitavan pelimiehen panopatjana -niin taitavan, että sinä et tänä päivänäkään edes tajua, että et merkinnyt hänelle mitään muuta kuin panoa. Muistelet vieläkin häntä herkkä hymy suupielilläsi kareillen, että oli se niiiiin namia sekstailla sen ihq:n miehen kanssa... Aijai, sääli että sen piti muuttaa toiselle puolen maapalloa tekemään humanitaarista työtä... Jos sun venhoasi on joku soudellut jo -niin hyvin siellä voi olla niitä oikeita pelimiehiäkin mukana. Jokatapauksessa -aika tyhjäpäältä vaikutat tämän pelleilysi kanssa... Mitä tarkalleen ottaen halusit tällä todistaa -oman paremmuutesiko muihin naisiin nähden?
- kyllä..
se vielä onnistuu.. Ootappa vain minä uniisi...;))
- Tylsä..
Voi miten tylsää..
- odottavin mielin
auts miten kirpakkaa tekstiä...tuli fiilis,että mieluummin itket perään hyvän seksin jälkeen kuin harkitset mitä teet etukäteen.
Selittää senkin, että ei tämä onnistu näin, kun on niin monia, joilta ei tarvitse edes vongata . Laiskojahan nuo miehet hieman ovat.- laiska mies
olen laiska mies, menin naimisiin, että saanti on taattu eikä tarvi vongata.... kuule typykkä. et sä tiedä milloin on pelimies kyseessä, ne jaksaa vongata se on just se "juttu" niillä, et saa kaadettua sen vaikeimman tapauksen....vähän sama kuin metsästäis jotain tosi hankalaa saalista. et sä voi näin pelimiestä löytää, ei sellaset tällaisiin viesteihin vastaa, ei ne myönnä "joo, oon pelimies, lähetäänkö panemaan?"....mitäs järkee siinä olis! jos sä tahdot oikeen pelimiehen löytää sun pitää lähtee tonne ihmisten joukkoon ja leikkii pikku pyhimystä ja vaikeesti saavutettavaa....ehkä tärppää sullakin ja pääset jo naimaan ja pääset noista seksuaalisista turhautumisistas ja voit lopettaa tällä palstalla notkumisen....aika tyhjältä vaikuttaa elämäs, kun noin paljo aikaasi tuhlaat tällaseen. eiks sul oo kavereita? mikset sä mene vaikka ottaan aurinkoo pikku bikineissä, tiä vaikka rantsussa olis niitä pelimiehiäkin...ai, mutta sähän ootki vissiin niin surkeen näkönen ettet kehtaa. no nyt se paljastu miks oot noin katkera kun et saa munaa, ja kaikki muut saa... :-)
- odottavin mielin
totta puhut, tulipa aloitettua viimesen päälle tyhmä keskustelu:)
Olkoon tämä viimeinen viesti tähän ketjuun, koska tyhjentävästi tuossa edellä
tuli kaikki. Olet viisas mies, kuka sitten lienetkin:)
Hyvää kesää ! - 1 piste poistumisest
"odottavin mielin" ymmärräsit sitten viimeinkin lopettaa erittäin typerän keskustelun. Siintä sinulle 1 piste ei muusta !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481199Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101139- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733