tässä varma todiste, vaikka ei kuvissa puita näykään, koska on varsin pimeää.
http://www.youtube.com/watch?v=kFAZoVGxqY4&feature=related
kuussa on käyty, on on
7
107
Vastaukset
- 4eva
Kuule ei kuussa ole puita, eikä ihmisiä. Ei eva!
- kuutukkipuu
Häh? Oletkos varma? siis kyllä kuvissa näkyy puita kun katsot tarkasti!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/52/ALSEP_Ap13-70-HC-77.jpg
- Veteranfan
Kuussa on melko varmuudella käyty,jos pitää paikkansa tieto astronauttien käynti Mars-planeetalla kuulentojen jälkeen.Mars lentoja olisi tehty jo 70.luvun alkupuolella.Mutta millä vehkeellä sinne olisi lennetty tai ketkä astronauteista ovat olleet matkalla marsiin???
Tälläkin hetkellä astronautit ovat lentämässä Saturnuksen kuuhun.Näin ainakin Rauni-Leena Luukkasen mukaan tapahtuu. - On on niin
Kuussahan käydään useammin kuin mummolassa!
- On käyty on
On käyty on. Eihän sitä pyri kieltämäänkään kuin joku avohoitotapaus. Tuolla linkillä ei kuitenkaan ole asian kanssa mitään tekemistä, kuten ehkä lapsellisuudessasi kuvittelet. Mutta älä huoli. Lapsellisuus yleensä karisee iän karttuessa. Kuusalkkarien tyhmyys on paljon pahempaa lajia. Se tuskin paranee.
- onko selvä
Tyhmille kuu-uskovaisille vaan vittuillaan.
- Selvähän tämä
Tarkoitit kai tyhmiä salaliittouskovia? Sillä suunnalla typeryys on tosiaan tiivistynyt. Kerta toisensa jälkeen täysin päättömiä väitteitä. Tyhmyyttä vai kehittymättömyydestä johtuvaa tietämättömyyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163