Kirkkon opetus jumalasta ei ole totta. Jumala on satua ja höpötystä vaikka kirkko antaa toisin ymmärtää.
Maailmassa ei ole yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi.
Kirkko toimii foorumin seriffinä ja tulee poistamaan tämänkin viestin niin kuin on tehnyt vastaavien aikaisempienkin viestien suhteen.
Tämä viesti on poistettu jo 4 kertaa täältä.
Viestin poistaminen kertoo kirkon tavasta toimia.
V A R O I T U S
37
213
Vastaukset
- .
Voitasko mirka puhuu vaikka puutarhan hoidosta. Jos se rauhottas. Käytätkö mieluumin porkkanoille kanankakkaa vai minkalaista lannostetta.
Tai puhuttasko vaikka shoppailemisesta. Ostatko yleensä partavdet tarjouksesta vai kirpparilta. Vai käytätkö partavettä..
Hilipatihippan. - Mirka ...
Miksi emme voisi keskustella totuudesta ja lopettaa huijaamiset?
- "sara"
totuus on löytynyt,kun koko luomakunta todistaa Jumalan suurista teoista, puhumattakaan sisäisestä rauhasta ja levosta, jonka on saanut omistaa Jeesuksen sovitustyön kautta. Kirjoittelet itsekin levosta, mutta näyttää kirjoitustesi perusteella olevan vielä etsinnässä, vai mitä hätäilet?
- Etsivä löytää
Jos etsit avoimin sydämin totuutta, varmasti tulet sen löytämään. Totuuden etsimisessä kannattaa olla avoin kaikille vaihtoehdoille, muuten siitä saattaa tulla itse muodostettu totuus.
Mä ainakin olen etsinyt totuutta ja löytänyt. Entisenä seurakuntanuorena, Raamattukoulun oppilaana, uskova vaimo, kaikenlaisia hengellisiä tilaisuuksia, myös parantamiskokukouksia kokeneena voin avoimin mielin todeta, että se kaikki uskonto oli huijausta.
Ensin en tietenkään etsinyt totuutta muualta kuin Raamatusta, mutta kun aloin tarkkailla uskovien touhuja ja alkoi näyttää, ettei kellään ole sellaista uskoa ja voimaa kuin Raamatun perusteeella pitäisi, niin kaikki paljastui. Usko on huijausta tai paremminkin itsepetosta. Mehän uskomme siihen mihin meidät on opetettu. Kuin opetetut koirat myös islamilaiset uskovat siihen mihin heidät opetettu: Allahiin. Vai ovatko kaikki jumalat ja uskonnot oikeita ja todelllisia muuta kuin heidän itsensä mielestä?
Ja kun erkanin siitä elämästä, niin olen vain enemmän ja enemmän saanut selvyyttä siitä, ettei Jumalaa ole missään eikä oikea Jeesus ollut sellainen kuin Raamatussa esitetään. Totuus löytyi ja nyt olen onnellinen.- öö-öö
helsinkijokkeri kirjoitti:
Mä ainakin olen etsinyt totuutta ja löytänyt. Entisenä seurakuntanuorena, Raamattukoulun oppilaana, uskova vaimo, kaikenlaisia hengellisiä tilaisuuksia, myös parantamiskokukouksia kokeneena voin avoimin mielin todeta, että se kaikki uskonto oli huijausta.
Ensin en tietenkään etsinyt totuutta muualta kuin Raamatusta, mutta kun aloin tarkkailla uskovien touhuja ja alkoi näyttää, ettei kellään ole sellaista uskoa ja voimaa kuin Raamatun perusteeella pitäisi, niin kaikki paljastui. Usko on huijausta tai paremminkin itsepetosta. Mehän uskomme siihen mihin meidät on opetettu. Kuin opetetut koirat myös islamilaiset uskovat siihen mihin heidät opetettu: Allahiin. Vai ovatko kaikki jumalat ja uskonnot oikeita ja todelllisia muuta kuin heidän itsensä mielestä?
Ja kun erkanin siitä elämästä, niin olen vain enemmän ja enemmän saanut selvyyttä siitä, ettei Jumalaa ole missään eikä oikea Jeesus ollut sellainen kuin Raamatussa esitetään. Totuus löytyi ja nyt olen onnellinen.No ainakin sä oot todiste, ettei homous oo synnynnäistä.
" Homo", jolla on ollu vaimo :D
No se on muotia tietty vaihtaa samaan sukupuoleen kun kyllästyy siihen toiseen.
Voihan sitä vaihtaa sit joskus takas. öö-öö kirjoitti:
No ainakin sä oot todiste, ettei homous oo synnynnäistä.
" Homo", jolla on ollu vaimo :D
No se on muotia tietty vaihtaa samaan sukupuoleen kun kyllästyy siihen toiseen.
Voihan sitä vaihtaa sit joskus takas.öö-öö. Et varmaan oo seurannut yhteiskunnallisia asioita. Kun olin nuori 80- luvulla, ei ollut helppoa alkaa olemaan miesten kanssa, vaikka olisin halunnut. Yhteiskunta ei ollut homoille suopea silloin, nyt on jo vähän paremmin. Koin, että ollakseni "normaali" ja hyväksytty, menin avioon naisen kanssa. Tämä on tuttu tarina monille muillekin, kun rakkauttakin on kaivattu.
Eli elän nyt sitä elämää mitä olisin elänyt jo nuoresta pitäen, jos ei olisi olemassa niin hirveästi homovihaa. Otan kaikki vihat niskoilleni, mutta olen se mikä olen. Edelleen olisi helpompi elää naisen kanssa, mutta se olisi petos kaikkia kohtaan. Parempi olla oma itsensä, ei se mitä muut toivovat.- just joooooooooooooo
öö-öö. Et varmaan oo seurannut yhteiskunnallisia asioita. Kun olin nuori 80- luvulla, ei ollut helppoa alkaa olemaan miesten kanssa, vaikka olisin halunnut. Yhteiskunta ei ollut homoille suopea silloin, nyt on jo vähän paremmin. Koin, että ollakseni "normaali" ja hyväksytty, menin avioon naisen kanssa. Tämä on tuttu tarina monille muillekin, kun rakkauttakin on kaivattu.
Eli elän nyt sitä elämää mitä olisin elänyt jo nuoresta pitäen, jos ei olisi olemassa niin hirveästi homovihaa. Otan kaikki vihat niskoilleni, mutta olen se mikä olen. Edelleen olisi helpompi elää naisen kanssa, mutta se olisi petos kaikkia kohtaan. Parempi olla oma itsensä, ei se mitä muut toivovat.Jos on kuule kunnon homo, niin ei mee naisen kanssa.
Mutta olet tosi hyvä todiste siitä, että jotkut haluu valita.
Jos kerran ihan suht hyvin pystyy elää naisen kanssa, niin miksi sitten pitää sanoo olevansa homo. just joooooooooooooo kirjoitti:
Jos on kuule kunnon homo, niin ei mee naisen kanssa.
Jos kerran ihan suht hyvin pystyy elää naisen kanssa, niin miksi sitten pitää sanoo olevansa homo.No, jos oonkin huono homo, niin en taida olla niin kovin syntinenkään? Valintoja juu, tein aluksi väärän valinnan, ja sitten oikean. Onko väärin oppia virheistään? Itse koin virheenä elää naisen kanssa. Virhe on nyt korjattu, mutta valitusta kuuluu ja sukukin on hylännyt. Mutta en halua enää palata entiseen.
Olen mielummin onnellinen kuin hyväksytty kansalainen. Jos senkin saa valita? Tosisasia on omasta kokemuksesta, että miehet ymmärtävät toisiaan paremmin kuin mies ja nainen. Naiset myös ovat paremmin "samaa pataa" keskenään. Miksiköhän luotiin "mies ja nainen"? Vaikeuksia elämään?- ei ummara
Ja kun erkanin siitä elämästä, niin olen vain enemmän ja enemmän saanut selvyyttä siitä, ettei Jumalaa ole missään eikä oikea Jeesus ollut sellainen kuin Raamatussa esitetään. Totuus löytyi ja nyt olen onnellinen." Totuus löytyi ja nyt olen onnellinen. " Miksi sitten olet tällä palstalla ?
- "sara"
Ja kun erkanin siitä elämästä, niin olen vain enemmän ja enemmän saanut selvyyttä siitä, ettei Jumalaa ole missään eikä oikea Jeesus ollut sellainen kuin Raamatussa esitetään. Totuus löytyi ja nyt olen onnellinen.nim. helsinkijokkeri, katselitko Jumalaa vain vajavaisten ihmisten läpi? vai Jeesuksen sovitustyön läpi?.
- readmorethanonebook
just joooooooooooooo kirjoitti:
Jos on kuule kunnon homo, niin ei mee naisen kanssa.
Jos kerran ihan suht hyvin pystyy elää naisen kanssa, niin miksi sitten pitää sanoo olevansa homo."Jos kerran ihan suht hyvin pystyy elää naisen kanssa, niin miksi sitten pitää sanoo olevansa homo."
ööö...Koska on homo? ei ummara kirjoitti:
" Totuus löytyi ja nyt olen onnellinen. " Miksi sitten olet tällä palstalla ?
Keskustelemassa ihan muuten vaan?
- Mirka ...
Totuus löytyy tutkitusta tiedosta. Tsemppiä ...
- ao
Ja miehet,jotka pitivät Jeesusta kiinni,pilkkasivat häntä ja pieksivät häntä.
- Akkad
> Ja miehet, jotka pitivät Jeesusta kiinni, pilkkasivat häntä ja pieksivät häntä.
Kuka tätä oli todistamassa? Pietarihan lähti pois paikalta. - FUCKIFUU
Tuossa ei ole sitten mitään logiikkaa. Miksi roomalaiset olisivat pilkanneet
Jeesusta. Ei heitä kiinnostanut alempiarvoisten juutalaisten taikauskoiset
käsitykset messiaasta.
Totuus on se, että Jeesusta ei ole koskaan ollut olemassakaan. Kaikki
ovat tarinoita, jotka on kirjoitettu 300-400-luvulla. - .
Ja sä pilkkaat täällä.
- ao
JA katso oli neuvoston jäsen, nimeltä Joosef, hyvä ja huskas mies,
- Tiina Tiina
Uskovaiset pilkkaa uskollansa terveen järjen käyttöä.
- Mirka hyvä!
Heippa Mirka!
Ei tätä sinun viestiäsi kyllä ole mihinkään poistettu. Luin sen juuri.
Olen akateeminen ihminen enkä mielestäni seniili (en kai muidenkaan mielestä, koska toimin opettajana, ja toivottavasti et koe tätä itserakkaaksi: hyvin suosittuna sellaisena).
Uskon Jumalaan. Usko on antanut minulle voimia erittäin rankoissa elämänkohtaloissa. Jumala on aina auttanut vaikeuksien keskellä, usein ihan ällistyttävillä tavoilla. En ole katkeroitunut vaan säilyttänyt positiivisuuden, huumorin lahjan ja elämänilon.- MMMMMMMMMMMMMMMMM_
On valitettavaa että niin moni hurahtanut toimii opettajana, raiskaa lasten mieliä.
- MMMM...lle
MMMMMMMMMMMMMMMMM_ kirjoitti:
On valitettavaa että niin moni hurahtanut toimii opettajana, raiskaa lasten mieliä.
Nimimerkille MMMMMM...
Vastaanpa tähänkin vielä.
Mistä oletit, että opettaisin lapsia? Aikuiskouluttajiakin on olemassa.
Oletko tietoinen, että nykyisin ei opettajille ole sallittua minkään oman ideologian esilläpitäminen opetustyön yhteydessä?
- Mirka ...
""Ei tätä sinun viestiäsi kyllä ole mihinkään poistettu. Luin sen juuri.""
-Joopa joo. Olen laittanut tämän samaisen viestin tänne jo viidesti. Neljä aikaisempaa samaista viestiä on poistettu.
""Usko on antanut minulle voimia erittäin rankoissa elämänkohtaloissa.""
-Yhtä hyvään lopputulokseen olisit päässyt uskomalla Aku-Ankkaan.
""Jumala on aina auttanut vaikeuksien keskellä""
-Jumala on satua ja höpötystä. Intiassa miljoonat ihmiset pesee kasvonsa lehmän kusella ja rypevät lehmän paskassa se auttaa heitä vaikeuksissa tai ainakin he uskovat niin kuin sinä uskot olemattomaan jumalaan.- rosa-m
"Yhtä hyvään lopputulokseen olisit päässyt uskomalla Aku-Ankkaan"
En ole se, jolle viestisi lähetit, mutta vastaan silti: mistäs tiedät? Älä tuputua luulojasi totena, etkös sinäkin näin usein sano?
"Intiassa miljoonat ihmiset pesee kasvonsa lehmän kusella ja rypevät lehmän paskassa se auttaa heitä vaikeuksissa..."
Jos he tulevat siitä onnellisiksi, niin antaa heidän tehdä niin! Se ei ole minulta pois.
"Sinusta tehtiin uskis tuputtamalla satuja totena..."
Tähän vastaan siksi, koska olet sanonut noin monta kertaa monelle muullekin. Esimerkiksi minä olen hihhuli, mutta minua ei kasvatettu sellaiseksi, päinvastoin. Suvussani olevat ateistit tuputtivat minulle ateismiaan, ja kun aloin kantaa ristiä kaulallani, he nauroivat sille ja vitsailivat siitä. Ei siinä mitään, mutta hei camoon, aikuiset ihmiset.... Ja kun aloin lukea Raamattua, he sanoivat: ethän sää nyt oikeesti usko tommoseen? Mää en oo koskaan uskonut, ihan typerää tommonen. Kun he saivat tietää olevani uskossa, he soittivat äidilleni ja kysyivät hätääntyneinä: ei kai Rosasta ole tullut semmoinen hihhuli?
Lapsena minulle luennoitiin kemiasta ja fysiikasta (ei tosin äitini), minusta toivottiin tulevan insinööri kuten suvussani on tapana. Sen sijaana minusta tulikin taiteilija, ja vieläpä hihhulihörhö, ja hyvin pyyhkii!
"Oikeuksiasi polettiin, et saanut lainmääräämää uskonvapautta"
Minun kohdallani kävi niin, että äitini kyllä todellakin antoi minulle uskonvapauden, mutta ateistisukulaiseni eivät. Näin käy joskus, Mirka, olen elävä esimerkki siitä. Kannattaa varmaan joskus ottaa pinkit aurinkolasit päästä ja katsoa maailmaa sen oikeilla väreillä, ne ovat monipuolisemmat kuin voit uskoakaan! Minä tein niin, ja olen onnellinen.
Kuten tuossa joku muukin fiksusti sanoi: Eletään, ja annetaan toisten elää myös. - Mirka ...
rosa-m kirjoitti:
"Yhtä hyvään lopputulokseen olisit päässyt uskomalla Aku-Ankkaan"
En ole se, jolle viestisi lähetit, mutta vastaan silti: mistäs tiedät? Älä tuputua luulojasi totena, etkös sinäkin näin usein sano?
"Intiassa miljoonat ihmiset pesee kasvonsa lehmän kusella ja rypevät lehmän paskassa se auttaa heitä vaikeuksissa..."
Jos he tulevat siitä onnellisiksi, niin antaa heidän tehdä niin! Se ei ole minulta pois.
"Sinusta tehtiin uskis tuputtamalla satuja totena..."
Tähän vastaan siksi, koska olet sanonut noin monta kertaa monelle muullekin. Esimerkiksi minä olen hihhuli, mutta minua ei kasvatettu sellaiseksi, päinvastoin. Suvussani olevat ateistit tuputtivat minulle ateismiaan, ja kun aloin kantaa ristiä kaulallani, he nauroivat sille ja vitsailivat siitä. Ei siinä mitään, mutta hei camoon, aikuiset ihmiset.... Ja kun aloin lukea Raamattua, he sanoivat: ethän sää nyt oikeesti usko tommoseen? Mää en oo koskaan uskonut, ihan typerää tommonen. Kun he saivat tietää olevani uskossa, he soittivat äidilleni ja kysyivät hätääntyneinä: ei kai Rosasta ole tullut semmoinen hihhuli?
Lapsena minulle luennoitiin kemiasta ja fysiikasta (ei tosin äitini), minusta toivottiin tulevan insinööri kuten suvussani on tapana. Sen sijaana minusta tulikin taiteilija, ja vieläpä hihhulihörhö, ja hyvin pyyhkii!
"Oikeuksiasi polettiin, et saanut lainmääräämää uskonvapautta"
Minun kohdallani kävi niin, että äitini kyllä todellakin antoi minulle uskonvapauden, mutta ateistisukulaiseni eivät. Näin käy joskus, Mirka, olen elävä esimerkki siitä. Kannattaa varmaan joskus ottaa pinkit aurinkolasit päästä ja katsoa maailmaa sen oikeilla väreillä, ne ovat monipuolisemmat kuin voit uskoakaan! Minä tein niin, ja olen onnellinen.
Kuten tuossa joku muukin fiksusti sanoi: Eletään, ja annetaan toisten elää myös.""Älä tuputua luulojasi totena""
En ole koskaan tuputtanut luulojai täällä totena niin kuin te uskikset teette.
- Mirka hyvä!
Hei Mirka!
Mistä moinen aggressiivisuus? Onko minun uskoni jotenkin sinulta pois?
Ainakaan sinun epäuskosi ei ole minulta pois. Voimmehan me molemmat uskoa tai olla uskomatta vapaassa maassa ihan vapaasti, eikö niin?
Eletään ja annetaan toistenkin elää.- Mirka ...
Olet joutunut uskisten ansaan, minä en.
Sinusta tehtiin uskis tuputtamalla satuja totena, minä taas sain uskonnoista vapaan kasvatuksen.
Oikeuksiasi polettiin, et saanut lainmääräämää uskonvapautta, minä sain.
Sain valita uskonnollisen suuntani vapaasti, sinut aivopestiin nykyiseen uskontoosi.
Eletään ja sallitaan lapsille uskonvapaus. - Mirka hyvä!
Mirka ... kirjoitti:
Olet joutunut uskisten ansaan, minä en.
Sinusta tehtiin uskis tuputtamalla satuja totena, minä taas sain uskonnoista vapaan kasvatuksen.
Oikeuksiasi polettiin, et saanut lainmääräämää uskonvapautta, minä sain.
Sain valita uskonnollisen suuntani vapaasti, sinut aivopestiin nykyiseen uskontoosi.
Eletään ja sallitaan lapsille uskonvapaus.Mirka hei!
Et voi tuntea kenenkään vieraan ihmisen kotioloja, tietenkään. Et voi siis myöskään sanoa, että olisin joutunut uskisten ansaan tai että minua olisi aivopesty lapsena.
Kotini oli vapaamielinen. Meillä tanssittiin, näyteltiin, laulettiin, soitettiin, tehtiin luontoretkiä. Meillä kaikki ihmiset olivat tasavertaisia yhteiskunnallisesta asemasta, rodusta, kansallisuudesta tai mistään muustakaan ulkonaisesta seikasta riippumatta. Lapsuuteni oli siis vapaa ja onnellinen. Ei ihme, että kotimme oli se paikka, jonne kylän nuoriso kokoontui.
Vanhempani äänestivät henkilöitä, puolueet vaihtelivat laidasta laitaan.
Itse kävin läpi nuoruudessani monet ideologiat, joista jäi monia pysyviä elämäntapoja: ekologisuus ja luonnon suojeleminen kierrätyksineen, kaikkinainen ihmisten tasa-arvon tunnustaminen, rauhanaate jne.
Tutustuessani kristinuskoon (siis aivan omaehtoisesti, kenenkään painostamatta) löysin sen tärkeimmän: rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, eli siis saat ja sinun tulee rakastaa myös itseäsi ainutkertaisena Jumalan luomuksena. Kun rakastat itseäsi, osaat rakastaa myös muita.
Myös anteeksianto ja armahtavaisuus sekä toisten kunnioitus vetosivat minuun syvästi.
Ei kukaan voi pakottaa ketään uskomaan, tai olemaan uskomatta. Jokainen tekee omat ratkaisunsa itse.
Tämä alkaa mennä hiukan kinastelun puolelle, ja se taas ei ole hedelmällistä kenellekään. Lopetankin kommenttini tähän ja toivotan sinulle oikein hyvää ja leppoisaa kesää! - Mirka ...
Mirka hyvä! kirjoitti:
Mirka hei!
Et voi tuntea kenenkään vieraan ihmisen kotioloja, tietenkään. Et voi siis myöskään sanoa, että olisin joutunut uskisten ansaan tai että minua olisi aivopesty lapsena.
Kotini oli vapaamielinen. Meillä tanssittiin, näyteltiin, laulettiin, soitettiin, tehtiin luontoretkiä. Meillä kaikki ihmiset olivat tasavertaisia yhteiskunnallisesta asemasta, rodusta, kansallisuudesta tai mistään muustakaan ulkonaisesta seikasta riippumatta. Lapsuuteni oli siis vapaa ja onnellinen. Ei ihme, että kotimme oli se paikka, jonne kylän nuoriso kokoontui.
Vanhempani äänestivät henkilöitä, puolueet vaihtelivat laidasta laitaan.
Itse kävin läpi nuoruudessani monet ideologiat, joista jäi monia pysyviä elämäntapoja: ekologisuus ja luonnon suojeleminen kierrätyksineen, kaikkinainen ihmisten tasa-arvon tunnustaminen, rauhanaate jne.
Tutustuessani kristinuskoon (siis aivan omaehtoisesti, kenenkään painostamatta) löysin sen tärkeimmän: rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, eli siis saat ja sinun tulee rakastaa myös itseäsi ainutkertaisena Jumalan luomuksena. Kun rakastat itseäsi, osaat rakastaa myös muita.
Myös anteeksianto ja armahtavaisuus sekä toisten kunnioitus vetosivat minuun syvästi.
Ei kukaan voi pakottaa ketään uskomaan, tai olemaan uskomatta. Jokainen tekee omat ratkaisunsa itse.
Tämä alkaa mennä hiukan kinastelun puolelle, ja se taas ei ole hedelmällistä kenellekään. Lopetankin kommenttini tähän ja toivotan sinulle oikein hyvää ja leppoisaa kesää!Olet uskis ja siksi epäluotettävä henkilö. Kyllä me ateistit tiedetään miten harhaiseen jumalauskoon tullaan.
Sinä olisit ateisti jos sinulle ei olisi koskaan tuputettu uskontoa.
- En usko poistamiseen
Toivoisin, että joku kirkon edustaja vastaisi Mirkan viestiin. Olen sen lukenut, joten ei sitä ole poistettu palstalta. Onko siis jokin tekninen vika poistanut aiemmat viestit?
Itseltäni ei ainakaan tällä palstalla ole sensuroitu mitään viestiä, olipa mielipide ollut millainen tahansa. En oikein jaksa uskoa viestien poistamiseen.- Mirka ...
""Olen sen lukenut, joten ei sitä ole poistettu palstalta.""
Missä nämä neljä "V A R O I T U S" viestiä ovat?
- Mirka ...
Jeesus on fiktio. Todisteita mistään muustakaan ei ole.
- Yks vaan
"Jeesus on fiktio. Todisteita mistään muustakaan ei ole."
Olet väärässä. Jeesuksen historiallisuuden takeena on sekä kristillinen että maallinen kirjallisuus.
Kristillinen kirjallisuus: UT, kirkkoisät ja varhaiskristilliset kirjat
Maallinen kirjallisuus: Tacitus, Suetonius, Plinius nuorempi ja Josefus
- akim 0010
Halutessasi löydät historiantutkimuksesta varmasti tutkittua tietoa että Jeesus Nasaretilainen ei ole fiktiota vaan faktaa.
- Yks.Proffa
Ei ole olemassa yhtään historiallista tutkimusta mikä todistaisi jeesuksen historialliseksi henkilöksi. Äänestäminen ei tee jeesusta historialliseksi henkilöksi.
- goddeloos
"Kirkkon opetus jumalasta ei ole totta. Jumala on satua ja höpötystä vaikka kirkko antaa toisin ymmärtää."
- Kerro joku opetus Jumalasta joka olisi totta, uskontokuntaan/uskoon katsomatta :p
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877