Vatsa ei vaan toimi. Ruoka jämähtää suoleen ja jos en helpota oloa jollain konstilla (laxoberon, microlax, sennatabletit, suolihuuhtelu) niin olo on aivan kamala.
Aloitin 3 päivää sitten Vi-Siblin -rakeiden syömisen. Mitään ei ole tapahtunut. Kuinka kauan noita saa syödä ennen kuin jotain tapahtuu? Kahtena ensimmäisenä päivänä otin vain yhden annosmitallisen aamulla, mutta kolmantena päivänä otin jo yhden aamulla ja yhden illalla.
Toinen juttu noista Vi-Siblineistä, että olisiko tähän vaivaan parempi käyttää Vi-Siblin S, joka on makeutettu sorbitolilla? Sorbitolihan aktivoi suolta?
Käytin tuossa muutama kuukausi sitten colonsoft-jauhetta 2 kertaa vuorokaudessa ja sillä pysyi vatsa täysin toiminnassa. Tämä oli kuitenkin ollessani 3 kuukautta osastohoidossa syömishäiriön vuoksi ja nyt kotiuduttuani olen lopettanut sen käytön. Voisiko sitä taas jatkaa vai eikö se tosiaan sovi pitkäaikaiseen käyttöön?
Olen ihan neuvoton, koska tuntuu vaikealta syödä kunnolla kun mitään ei tule ulos :(
Piinaava ummetus (ja Vi-Siblinistä)
epätoivossa
1
467
Vastaukset
- Entinen äheltäjä
Kokeilepa marketeista ja luontaistuotekaupoista saatavaa Fructolaxia. Itselläni on ollut krooninen ummetus vuosien ajan. Olen kokeillut kaikkea mahdollista. Kuluneen vuoden ajan olen käyttänyt Movicolia, joka tehoaa jonkin verran, mutta joka on jauhemaisena ärsyttävä käyttää. Viimeisen kahden viikon ajan olen käyttänyt Fructolaxia 1-2 kuutiota päivässä (hyvänmakuista, nam !) ja vatsa toimii joka päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 121769