terr.
asensin valokatetta terassille ja tipuin kahdestametristä maahan seurauksena välivlevytyräpullistuma ja leikkaus sairaalassa.
minulla on vapaa-ajan tapaturmavakuutus IF yhtiössä ollut jo monta vuotta ja kun nyt sitten sattui tapaturma niin vakuutusyhtiö katsoi sen sairaudeksi eikä mitään korvauksia tullut.
höpöhöpö vakuutusta olen maksanut monta vuotta ja kuvitellut että jos jotain tapaturmaa sattuu vapaa-ajalla niin onhan semmoinen vakuutus hyvä olemassa.
Mutta eiiii....on sitä ihmispoloinen pölijä kun luulee että vakuutuksesta on jotain turvaa.
soitin vakuutusyhtiölle ja sanoin höpöhöpö vakuutuksen poikki irti lopullisesti.
eläkää ihmiset ottako tämmöisiä huiputus vakuutuksia.
tämmöistä.....onkos muilla samanlaisia kokemuksia,,,kertokaa......
juhannusta,,,,ja kittuutettaan,,,moiiii
huuuuhaaa vakuutus
remppaeetu
1
87
Vastaukset
- joiwhqpo2
Välilevyn pullistuma korvataan harvoin tapaturmana, koska sen katsotaan aiheutuvan välilevyn rappeutumisesta, joka on sairaus eikä näin ollen korvattava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944