Minä ja ex-poikaystäväni ollaan yritetty uudestaan 3 kertaa. Suhteemme on aina palannut siihen samaan vanhaan paskaan minkä takia olemme eronnutkin.
Nyt olemme kuitenkin yrittäneet sen kolmannen kerran. Emme seurustele, mutta meillä on ollut meneillään sellaista "kahdenkeskeistä" meininkiä. Jollain tavalla tunnen kuitenkin, että tämä ei ole oikein, mutta toiselta kädeltä ajateltuna hän on se tuttu ja turvallinen.
Meidän riitamme ovat yleensä olleet mustasukkaisuus ja luottamus riitoja. Kun olemme olleet erillään minulla on aina ollut toinen mies ja exäni kokee minun pettäneen häntä.
Nyt olen kuitenkin tilanteessa, että olen tavannut kaikinpuolin unelma miehen. Tosin hän elää saksassa. Olen saanut tältä saksalais mieheltä kaikkea, jota vanhassa suhteessa kaipasin.
Nyt olenkin pääni pimahtamiseen asti miettinyt, että pitäisikö minun vain unohtaa tämä saksalais mies ja jatkaa suhdetta exääni?
Seuratakko siis tunnetta vai järkeä?
Jos jollain on kokemuksia, kaikki mielipiteet ovat kultaakin kalliimpia.
Tuttu ja turvallinen vaikko uusi ja eksoottinen
Känkkäränkkä
1
181
Vastaukset
- sinuna kokeilisin
tuossa tilanteessa en jossittelisi vaan pakkaisin kamat ja lähtisin kokeilemaan sen sakemannin kanssa ihan itsenikin vuoksi.kyllä se mies varmaan kotiSuomessa perääsi itkee mutta tilanteenne vaikuttaa melko pelleilylle jo muutenkin eihän tossa ole mitään järkeä saako tollasta ikinä edes "normaaliksi suhteeksi".Sitten jos Saksassa ei onnistu voit tulla takaisin ja jatkaa leikkimistä Suomessa tai ehkä olette siihen mennessä jo leikkineet toisienne kanssa tarpeeksi ja voitte sitoutua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372688- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717907- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237799- 121759