Luuk. 10:17 Niin ne seitsemänkymmentä palasivat iloiten ja sanoivat: "Herra, riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden."
Luuk. 10:18 Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.
Luuk. 10:19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
Jeesus todistaa tässä, että mikään ei ole hänen omiaan vahingoittava. Jeesus on antanut meille omilleen vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa.
Kiitos Jeesus rakkaudestasi, kiitos pelastuksen lahjasta.
Kiitos että olet pelastanut minut ihmisopien ja oman vanhurskauden kahleista Jumalan lasten vapoauteen. Johdata omanvanhurskauden vangit vapauteen, murra vihollisen siteet joilla se pyrkii tekemään Jumalan armon ja Jumalan rakkauden tuhjäksi, - ihmisten mielipiteistä riippuvaksi.
Varjele Rakas Jeesus tuhoisilta ihmisopeilta kansaasi esikoislestadiolaisia. Kuule rukoukseni nimesi kunniaksi.
Kiitos Jeesus että sinä olet rukouksia kuuleva Jumala. Lohduta surevia päästä vangitut Jumalan lasten iloon ja vapauteen. Hallelujaa kiitos Jeesus.
Saatana on karkoitettu taivaasta
17
162
Vastaukset
- Iloiten Jeesuksessa
Jeesuksen kuorma on keveä ja hänen ikeensä on sovelias.
Tulee vain hakematta mieleen lakihenkisten puhujien hätääntynyt vaikerrus kristittlyyden hajoamisesta valitetaan kuinka huonosti asiat ovat Suomessa.
Ja toisaalta silmiinpistävä Kristus uskoisten himokas tuomitseminen kuollutuskoisiksi ja väärävanhurskaiksi. Haukkuvat Jumalan armoon ja Kristuksen ansioon uskossa turvautuvia ihmisiä vuohiksi, ja ties miksi.
Jeesus sanoo selvästi sanassa että tulkaa MINUN tyköni. Ei siis lapin
vanhinten tykö, taikka itsestään paljon pitävän mielestään erehtymättömän ajallisen seurakunnan tykö, Vaan Kristuksen evankeliumin parannettaviksi.
Jeesus (JUmalan Sana Logos) on tie, eivät toiset ihmiset tai heidän muodostamansa yhteisöt, vaikka olisivat kuinka erehtymättömiä ja ainutlaatuisia omasta mielestään.
Matt. 11:28 Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, ...
... niin minä annan teille levon.
Jeesus ontaa Jumalan rauhan ja levon Jumalassa. Usko Kristukseen on iloinen asia.
Usko omaan vanhurskauteen on kaikkea muuta kuin ilonen asia!!!
Matt. 11:29 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta,
sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.
Matt. 11:30 Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."
Rakkaat ystävät, te jotka kannatte suuria kuormia, tutkikaa ettei kuormanne ole omanvanhurskauden perkeleen päällenne sälyttämä.Omavanhurskaus ei ole yhtään kiltimpi vaikka se puhuisi esikoislestadioaisen rukoushuoneen kateederilla. Yhtä vaativa ja kiukkuinen se on eikä anna mitään pyytää vain paljon, armoa ei hänellä ole eikä todellista rakkautta, turhia kuormia on vaikka millä mitalla.
Tutki rehellisesti sisintäsi, onko sinulla rauha ja lepo Jumalassa? Anna elämäsi Jeesuksen tutkittavaksi rukouksessa. Tutki onko sinun nuskosi rauhassa ilossa ja levossa, vai elätkö levottomana ja turvattomana jatkuvasti toistuvissa epäilyksissä ja riittämättömyyden taakan alla. Koska tämä on varma merkki siitä että etsit autuutta Jeesuksen Kristuksen asemesta omasta lihastasi, rukoile että Jeesus ottaa kuormasi pois ja lahjoittaa sinulle armosta ilman omia ansioitasi oman täydellisen vanhurskautensa ja antaa kaikki sinun syntisi anteeksi.
Silloin sinunkin suustasi ja sydämestäsi alkaa kaikumaan kiitos ja ylistyslaulu Herralle, hallelujaa kiitos Jeesus.- teuta
Koska. JEESUKSEN SANAT OLI TÄSSÄ LAUSUTTU, ENNEN RISTIN KUOLEMAA , ON HÄN SANONUT NE NÄKYNSÄ JÄLKEEN , SIIS MINÄ
NÄIN SAATANAN HEITETTÄVÄN TAIVAASTA KUIN PITKÄISEN TULEN
ELI SALAMAN , MUTTA EI KERRO KUINKA SE KAIKKI TAPAHTUI .
SIITÄ ON KIRJOITETTU , ETTÄ KUN SAATANA NÄKI KUINKA JUMALAN POIKA
TUOMITTIIN , KÄRSI , JA KUOLI . SAATANA MENI TAIVAASEEN JA ALKOI
SIELLÄ PILKATEN LAITTAMAAN SYYTTEITÄ , SIELLÄOLEVIEN PÄÄLLE
KUN HÄN OLI SYYTTÄNYT 40 PÄIVÄÄ , TULI ENKELI RUHTINAS, MIIKA.
JOKA JEESUKSEKSI KUTSUTAAN , JA HEITTI SAATANAN ALAS MAAHAN
SITÄ MYÖS LOHIKÄÄRMEEKSI KUTSUTAAN ,,JA HÄNEN ENKELINSÄ HEIT- TIIN MYÖS .
JEESUKSEN TÄYTETYN LUNASTUS TYÖN JA TAIVAASEENASTUMISEN JÄLKEEN SAATANALLA , "VELJIEN SYYTTÄJÄLLÄ ", JA HÄNEN ENKELEILLÄÄN EI ENÄÄ OLLUT OIKEUTA OLLA "TAIVAASSA"
JUMALA /KRISTUS ON "KAIKKIA TAIVAITA YLENPÄNÄ " EF.4:10 . "HE EIVÄT KUITENKAAN SUOSIOLLA "LÄHTENEET SIELTÄ VASTA KUN YLIENKELI MIIKAEL ENKELEINEEN OLI VOITTANUT HEIDÄT HE JOUTUIVAT HEITETYKSI MAAN PÄÄLLE .
JEESUS TARKOITTAA JUURI TÄTÄ SANOISSAAN.. MINÄ NÅIN SAATANAN LANKEAVAN TAIVAASTA KUIN SALAMAN . TÄMÄ OLI SILLOIN VIELÄ TULE-
VAISUUDESSÄ . LUUK. 10:18 RAAMATTU PUHUU TAVALLISESTI TULEVISTA ASIOISTA MENNEESSÄ AIKAMUDOSSA .NS.PROFETALLINEN PERFEKTI. - Jeesus on elämä
teuta kirjoitti:
Koska. JEESUKSEN SANAT OLI TÄSSÄ LAUSUTTU, ENNEN RISTIN KUOLEMAA , ON HÄN SANONUT NE NÄKYNSÄ JÄLKEEN , SIIS MINÄ
NÄIN SAATANAN HEITETTÄVÄN TAIVAASTA KUIN PITKÄISEN TULEN
ELI SALAMAN , MUTTA EI KERRO KUINKA SE KAIKKI TAPAHTUI .
SIITÄ ON KIRJOITETTU , ETTÄ KUN SAATANA NÄKI KUINKA JUMALAN POIKA
TUOMITTIIN , KÄRSI , JA KUOLI . SAATANA MENI TAIVAASEEN JA ALKOI
SIELLÄ PILKATEN LAITTAMAAN SYYTTEITÄ , SIELLÄOLEVIEN PÄÄLLE
KUN HÄN OLI SYYTTÄNYT 40 PÄIVÄÄ , TULI ENKELI RUHTINAS, MIIKA.
JOKA JEESUKSEKSI KUTSUTAAN , JA HEITTI SAATANAN ALAS MAAHAN
SITÄ MYÖS LOHIKÄÄRMEEKSI KUTSUTAAN ,,JA HÄNEN ENKELINSÄ HEIT- TIIN MYÖS .
JEESUKSEN TÄYTETYN LUNASTUS TYÖN JA TAIVAASEENASTUMISEN JÄLKEEN SAATANALLA , "VELJIEN SYYTTÄJÄLLÄ ", JA HÄNEN ENKELEILLÄÄN EI ENÄÄ OLLUT OIKEUTA OLLA "TAIVAASSA"
JUMALA /KRISTUS ON "KAIKKIA TAIVAITA YLENPÄNÄ " EF.4:10 . "HE EIVÄT KUITENKAAN SUOSIOLLA "LÄHTENEET SIELTÄ VASTA KUN YLIENKELI MIIKAEL ENKELEINEEN OLI VOITTANUT HEIDÄT HE JOUTUIVAT HEITETYKSI MAAN PÄÄLLE .
JEESUS TARKOITTAA JUURI TÄTÄ SANOISSAAN.. MINÄ NÅIN SAATANAN LANKEAVAN TAIVAASTA KUIN SALAMAN . TÄMÄ OLI SILLOIN VIELÄ TULE-
VAISUUDESSÄ . LUUK. 10:18 RAAMATTU PUHUU TAVALLISESTI TULEVISTA ASIOISTA MENNEESSÄ AIKAMUDOSSA .NS.PROFETALLINEN PERFEKTI.Raamatun sanoilla voidaan tietenkin spekuloida loputtomiin. Näinhän ihmiset tekevätkin.
Poikkeuksetta voisi sanoa, että syntiinplangennut ihminen spekuloi Jumalan sanaa omaksi vahingokseen.
Jeesuksen opetukset lävitse koko Pyhän Raamatun ovat Jumalan sanaa.
Jumalan sanasta ei saa ottaa mitään pois, eikä siihen saa mitään lisätä.
Onko nyt ihan mahdoton lukea kaksi jaetta peräkkäin palastelematta, ja spekuloimatta sillä sanoiko Jeesus sanansa ennen vai jälkeen riustinkuolemasa.
Jeesus on puhunut esiolevaisena jo esimerki8ksi Aabrahamille, ristinkuolemaan oli tuolloin aikaa vielä 2000 vuotta. Kuitenkin kysymyksessä on TISMALLEEN SAMA JUMALAN SANA.
Lue siis nämä kaksi jaetta peräkkäin nyt:
Luuk. 10:18 Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.
Luuk. 10:19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
Sanoma on päivänselvä: Jeesus on antanut meille häneen uskoville vallan ja voimantallata saatanan ovelia kyykäärmeitä, (joita on ainakin kaksi täälläkin ahkerassa työssä). Jeesus on antanut meille jotka häneen tänään uksomme
voiman taistella vihollisen voimaa vastaan.
Siis:
Kun me olemme, elämme ja liikumme JEESUKSESSA KRISTUKSESSA, niin SILLOIN SAATANALLA EI OLE VOIMAA TUHOTA JA VAHINGOITTAA MEITÄ. Silloin Saatana lentää ulos ihmisen sydämen taivaasta kuin pitkäisen tuli.
Iloitkaa te taivaat ja maa hänen kanssansa, sanoo Raamattu. Jokaisen ihmisen sydän on silloin taivas, kun Jeesus Kristus asuu sydämessä. Jeesuksen sovintoveren virrat pitävät paikat puhtaina, tuli lähtö millon tahansa.
------------
Jeesus Kristus on sama eilen tänään ja iankaikkisesti. Siksi meille ei ole mitään hyötyä spekuloida sillä sanoiko Jeesus jotakin ennen ristinkuolemaansa, vai sen jälkeen. Jeesus on nimittäin iankaikkinen. Ja jumalan lupaukset ovat voimassa maailan ensimmäisestä päivästä sen viimeiseen päivään, haööeöujaa kiitos Jeesus.
Jeesuksen lupaukset olivat täydessä voimassaan jo Aadamille ja Eevalle, samoin ne ovat voimassa meille tänään, vuonna 2011.
Opetukset joiden mukaan saatana olisi mennyt taivaaseen Pyhioen Sakramenttien kautta ovat täysin Raamatullista pohjaa vailla. Ne opetukset on tarkoitettu ainoastaan pitämään "vain me pelastumme" - oppia uskottavana.
Jumalan sana selvästi todistaa, että JUmalan lupaukset koskevat kaikkia luotuja.
Joku pieni lestadiolaisryhmä yrittää tehdä tyhjäksi Jumalan sanan lupaukset muilta kuin itseltään, haloo ystävät herätkää jo valvomaan!!!
Nämä "vain me" käsitykset ovat hajaannusten aikana syntyneitä rakkauden rikoksia, joista ei lestadiolainen liike ole edelleenkään taipunut parannukseen.
Saa nähdä sitten nöyrtyyykö porukka sittenkaan parannukseen rakkauden rikoksista kun lopun ajan mullistukset oikein kunnolla alkavat ja kristityitä aletaan pohjoismaissakin teurastamaan oikein urakalla
- savon ukko
Oikein, raamatun sanoilla voidaan spekuloida miten kukin uskossaan haluaa. Kun tuo raamattu on sellainen kirja, että sitä voi joku spekuloida väärin, niin eikö ole parasta, ettei lue sitä liikaa. Siellä on paljon sellaista, ettei ihmisjärki sitä sulata, ja silloin tulee näitä vääräntien kulkijoita, jotka luulevat vain sen tien johtavan lopulliseen valkeuteen, mutta menevätkin turmiolliseen pimeyteen ja vetävät mukaansa houkuttemansa heikkot yksilöt mukaansa, huutamalla Hallelujaansa.
- g.h-u-io
Totta!!!
Nyt se sarvipää on mm. luterilaisuuden talutusnuorassa roikkuvien omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen rikollisuuden herrana. Jumalan Mooseksella antaman Lain Jeesus vahvisti ja siinä on mm. älä tapa käsky!
Kirkollisveronsa maksaneet tilaavat murhia ja monet heistä laittavat rahaa lähetystyö keräyksiin ettei vaan saatanaa palvelevilta lopu resussit!!!
uskovaisten tilaustyön antia:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/ - vaikene rikollinen
Pelkkää valetta kaikki jutut. Hullu ja imbesilli älykkyydeltään täytyy olla ihmisen että itse uskoo tuollaisiin valheisiin. :-))))))))))))))))))))))
Rikollinen sellainen ihminen okin, joka tuollaisia valeita levittää julkisesti intenetissä kiihottaakseen kanssaa vihaamaan kristittyjä.
Mies ei tiedä Afrikasta mitään, eikä noitavainoista joita oli 600-700 vuotta sitten viimeksi. Eivätkä noitavainot ole liittyneet Kristus uskoon ikinä eikä millään tavalla.- KALLE.
NIIN MINUSTAKIN , MUTTA MINÄ PITÄISIN HÄNTÄ
LISÄKSI IMPOTETTINA ,,,KOSKA EI OLE ASIASSA
MUNAA , EIKÄ MITÄÄN MUUTAKAAN HUIMAA . - ki-.,+.lh
jätkää vituttaa kun se sattuu olemaan maailman lehdistön jne. faktaa!!!
jos olet maksanut kirkollisveroja ja mahdollisesti antanut rahaa lähetystyö keräykseen NIIN OLET ATEISTIPIRUNA TILANNUT MURHIA RIKOLLISELTA JÄRJESTÖLTÄ!!!
Mieti rauhassa mitä se merkitsee... Portti on ahdas rikollisille... - Pelastus Kristuksess
ki-.,+.lh kirjoitti:
jätkää vituttaa kun se sattuu olemaan maailman lehdistön jne. faktaa!!!
jos olet maksanut kirkollisveroja ja mahdollisesti antanut rahaa lähetystyö keräykseen NIIN OLET ATEISTIPIRUNA TILANNUT MURHIA RIKOLLISELTA JÄRJESTÖLTÄ!!!
Mieti rauhassa mitä se merkitsee... Portti on ahdas rikollisille...Jaha siis maailman lehdistö on sinulle totuus!!! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peräreikäsi on sinulle ilmeisesti totuuden torvesi. Perseestä koko mies.
Ainoa mikä potuttaa on sinun vuosia kestänyt kiusanteko sepittämällä pelkkiä valheita kristityistä. Tuo on lain vastaista toimintaa!
Elä omassa valheessasi, mutta älä tule kertomaan niitä tänne.
Jumalan omia et voi koskaan huijata millään.
- taivas varjele
ei pidä paikkaansa, Jumalalle saatana ei ole ollut ongelma.
- teuta
NO MIKSI HÄN EI TEHNYT MITÄÄN , SILLOIN KUN SE SYYTTI
VELJIÄ , TAIVAASSA ? ...NIIN JOSPA SILLOIN ANNETTIIN POI-
KA TEHDÄ JOTAIN NIINKO TAPAHTUIKIN . VAIN HÄN SAATTOI
AVATA SEN SEITSEMÄNNEN SINETIN .
TÄSSÄ NYT JOTAKIN SELLAISTA JOTA KAIKKIEN PITÄÄ USKOA ,KUKAAN EI VPOI TIETÄÄ ... EI ÖRVELÖKÄÄN .
- v-b.njk
saatana heitettii taivaasta "teuta" "Jeesus on tie" jne heidän kaltaiseten lestadiolaiset seurasi mukana herraansa ihmisiä kiusaamaan!
Nämä Jeesusta pilkkaavat ateistipirut ovat hirvittäviä petoja:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9947445
raadon lihaa pilkaten syövät ja sen veren kanssa läträävät ovat sairata saatanaa jumaloivia aivopieru ääliöitä:
24:28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
Jeesus on tie
23.6.2011 10:23
Kristus on tuo raato, jota ainoastaan rohkeat syövät,
ne jotka imevät elämän nesteensä Jeesuksesta Kristukseta.
"14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee .. "
Jeesus on tie
24.5.2011 10:35
Mitä vikaa on JUmalan ja Jeesuksen laissa kysyt.
Se lienee suurin vika ettei sellaista lakia ole olemassakaan. :-))))
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.- Aamen tule Jeesus
Ainoa joka täällä on hyljännyt Mooseksen lain olet sinä ja Savon ukko.
Meillä Jumalan omilla on Jeesus Kristus joka TÄYTTI LAIN VAATMUKSET PUOLESTAMMA, ME OLEMME LAIN TUOMIOISTA VAPAITA, ...
... MUTTA SINÄ ET OLE.
Helvetin ikuinen vaivas odottaa sinua 100% varmasti, jos Jumalan ihmettä ei tapahdu ennen kuolemaasi niin että parannukseen nöyrtyisit. Ja saisit ottaa vastaan Jeesuksen Kristuksen sinun elämäsi Herraksi. Ja sinut uskossa häneen kastettaisiin kristityksi, Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Muussa tapauksessa sinulla ei ole toivoa, vaan iankaikkinen kadotus odottaa sinua helvetissä. - Jeesus on tie
Oletko varonut itseäsi sinä raateleva susi.
Jeesuksen sovintoveressä olisi ollut sinullekin puhdistus synneistäsi, miksi kieltäydyt sovinnosta JUmalan kanssa? Tuo tie jota nyt kuljet, vie takuuvarmasti helvettiin.
Miksi asetut noin jyrkästi selvää Jumalan sanaa vastaan?
Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
Kiellät itseltäsi kaikki Jumalan pelastushyvyydet ja sen lisäksi asetut muille ihmisille tuomariksi. Valehtelet päivästä toiseen kristityistä ilman pienintäkään omantunnon soimausta.
Pilkkaat julkeasti ja häpeåmättä Jeesuksen sovintoverta ja niitä ihmisiä jotka Jeesuksen nimen ja veren kautta ovat pelastuneet iankiaikkiseen elämään.
Hepr. 9:11 Mutta kun Kristus tuli tulevaisen hyvän ylimmäiseksi papiksi, niin hän suuremman ja täydellisemmän majan kautta, joka ei ole käsillä tehty, se on: joka ei ole tätä luomakuntaa,
Hepr. 9:12 meni, ei kauristen ja vasikkain veren kautta, ...
***) ... vaan oman verensä kautta kerta kaikkiaan kaikkeinpyhimpään ja sai aikaan iankaikkisen lunastuksen.
Hepr. 9:13 Sillä jos
- kauristen ja härkäin veri
- ja hiehon tuhka, saastaisten päälle vihmottuna, pyhittää lihanpuhtauteen,
Hepr. 9:14 kuinka paljoa enemmän on ...
- Kristuksen veri, ...
... hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle,
***) ...puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!
Hepr. 9:15 Ja sentähden hän on uuden liiton välimies,
että, koska hänen kuolemansa on tapahtunut lunastukseksi ensimmäisen liiton aikuisista rikkomuksista, ne, jotka ovat kutsutut, saisivat luvatun iankaikkisen perinnön.
Hepr. 9:16 Sillä missä on testamentti, siinä on sen tekijän kuolema toteennäytettävä;
Hepr. 9:17 sillä vasta kuoleman jälkeen testamentti on pitävä, koska se ei milloinkaan ole voimassa tekijänsä eläessä.
***) Hepr. 9:18 Sentähden ei myöskään ensimmäistä liittoa verettä vihitty.
Kieltäytymällä Jeesuksen verestä ja pilkkaamalla Herran apostolia ja Jeesuksen verellä puhtaaksi pestyjä JUmalan lapsia, sinä kuljet kohti ainaikkista helvetin vaivaa.
Muista aina tämä nitä olen JUmalan ihmisenä ja Jeesuksen todistajana sinulle sanonut, kun kuolema alkaa kolkuttamaan sinun rintaasi. Vielä tännän on sinussa elämä, vielä tanään on armon päivä, tee siis parannus ja usko evankeliumi!
Jumala ei ole mikään pelle, että hänen sanaasa voisi rääpiä miten sattuu ja hänen omiaan voisi pilkata mielin määrin, syntiä seuraa rangaistus jos ihminen ei käänny armahtajan puoleen.
xxxxxxxxxxxx
Jeesus kutsuu sinua tänään suurelle hääaterialle:
Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Joh. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
- :DD
Älä sano saatanaa, silloin uskot siihen. Hyi hyi. Se tulee yöllä kylään ja panee sua peppureikään.
- meehän nukkumaa siit
Ai! Sulle on käynyt sillä tavalla!
Puhutaan vakavasta asiasta, iankaikkisesta elämästä ja sinne pääsystä, älä sotke sektuaalisia perverssioitasi tähän. - :DD
meehän nukkumaa siit kirjoitti:
Ai! Sulle on käynyt sillä tavalla!
Puhutaan vakavasta asiasta, iankaikkisesta elämästä ja sinne pääsystä, älä sotke sektuaalisia perverssioitasi tähän.Tsekkaa kellonaika dorka. Iankaikkinen on tässä ja nyt. Ei sinne odoteta mitään pääsyä. Kaikki on ihmisen omissa käsissä. Onkohan sua huijattu.
Jos kärsit unettomuudesta niin kannattais ottaa pieni yömyssy ennen nukkumaanmenoa, esim pieni lasillinen konjakkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760