Uskon että ihmisen kuudennen aistin elikkä vaiston alias intuitio on vaikeinta oppia hallitsemaan elämässään. Sen avulla kyllä varmaan aukeaa muitakin mielen peili-ikkunoita.
Jos jollakulla on kokemusta kyseisen asian harjoittamisesta niin olisitteko ystävällinen ja opastaisitte minua pääsemään päämäärään.
Ennen kuolemaa elämä hakusessa
1
113
Vastaukset
- kristitty t
Valaistuminen nyt helppoa kelle tahansa seuraavalla tavalla!
"Alussa Jumala loi taivaan ja maan ja kaikki, mitä niissä on! Ja teki Ihmisen omaksi kuvakseen!"
"Jumala oli Kristuksessa Jeesuksessa ja sovitti koko maailman synnit itsensä kanssa ja on sovintosaarnan säätänyt!" Ensimmäisenä Helluntaina Jumala vuodatti Pyhän Hengen apostoleille ja läksivät tuota saarnaamaan josta muodostui Kristinusko, jossa tuo saarnaaminen on tallessa!
"Jumala käskee kaikkien ihmisten kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä syntinsä anteeksi!" Ja kaikki tuo "ilman rahaa, ilman hintaa!"
Jeesus sanoi itsestään:" Minä Jeesus olen maailman valkeus, joka minua Jeesusta seuraa, hän ei pimeydessä vaella!"
"Joka uskoo Jeesukseen, pelastuu ja saa iankaikkisen elämän!"
Uuden Testamentin mukaan
Voiko valaistuminen olla helpompaa, eli tarvitsee vain uskoa Jeesus omaksi Vapahtajakseen, niinkuin Uusi Testamentti opettaa!
Tuolloin maailma loppuu henkilön kohdalta ja taivas alkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?732761Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,282517Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville422221Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.132036Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1111517- 1671383
- 521052
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa281004IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih16818Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois99801