Htyvät neuvot kullan kalliit

Yx Pässi

eli voisko joku antaa vähän neuvoa ?. Ajattelin tässä joku päivä käydä, Juhannuksen kunniaksi, ruuan päälle maate mutta en oikein tiedä minkälaisen ruuan. Sitäpaitsi jos olet juuri ruuan syönyt niin eihän sulla ole minkä päälle menet maate. Eli kysymys kuuluu: " Minkälaisen ruuan päällä voi maata ja voiko jälkiruuan päällä maata laisinkaan ?".
H.J.K.T. (Hyvää Juhannusta Kaikille Tasapuolisesti)

22

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.J. Korhonen

En ole päälle käyvä tyyppi, joten makoilen vain vieressä.
      Pelkän jälkiruuan viereen voipi käydä ihan hyvin maata uni tulee jos on tullakseen..
      Päiväuni on aina positiivinen ja toivottava Toivo ja Päiväuni on elämää kannattavat voimat.

Hyvää Juhannusta

• oikea.heippa

Aloitit oikealla otsikolla: Hyvät neuvot kullan kalliit.
      Sillä hyvät neuvot todellakin maksavat. Olethan kuullut koristekonsulteista, joilla laskutus raksuttaa heti, kun neuvovat kummin päin wessapaperirulla asetetaan telineeseen, puhumattakaan vielä arvokkaammista neuvoista.

Itse kun en ole laskuttava neuvonantaja, voin kertoa, että ruuan päälle ei ole syytä mennä makaamaan, etenkin jos ruoka on varattu juhannushäihin tai sukujuhlaan.
      Mikäli nyt tuntuu pakolta päästä väkisinmakaamaan ruuan päälle, niin kannattaa ostaa tarpeeksi monta pakettia näkkileipää, levitellä leivät vuoteelle ja asettua pitkälleen tilanteeseen sopivaa asentoa käyttäen.
      Sen jälkeen sängyssäsi on myös oma muru jota voi kutsua juhannusheilaksi.

• Yx Pässi

Onhan näitä konsulentteja joka lähtöön. Toi rupes vähän kiinnostamaan toi "oma muru sängyssä"- !. Mun pitää vaan käydä äkkiseltään hakemassa paketti Kuntoa. Oliks se niin, etten ole mitään velkaa näin hyvästä neuvosta.

• oikea.heippa.
        Yx Pässi kirjoitti:

Onhan näitä konsulentteja joka lähtöön. Toi rupes vähän kiinnostamaan toi "oma muru sängyssä"- !. Mun pitää vaan käydä äkkiseltään hakemassa paketti Kuntoa. Oliks se niin, etten ole mitään velkaa näin hyvästä neuvosta.

Ei missään nimessä velkaa näin vähäisistä neuvoista, kyllä Muru pitää aina saada ja olla tavalla tai toisella. Itsellä ei ole näkynyt Murua sängyssä sen jälkeen kun siirryin keittiöön, jossa sijaitsee myös tietotekniset varalaitteet:) Koulunäkki ja Kuntonäkki ovat hyviä valintoja.

• annikoo..

Eihän sitä ruuan päälle.....mutta alle voi....
      Olettehan kuulleet ravintolasta joka käyttää alastonta naisvartaloa.....sushi-ruokien ja salaattien tarjoiluun.... Aika vaativa ammatti maata liikkumattomana....ruoka masun päällä....

• Yx Pässi

En oo kyllä kuullu. Voitko kertoa missä päin sijaitsee ? Vois käydä joskus lounaalla. Käyköhän siellä lounassetelit ?

• o / h
        Yx Pässi kirjoitti:

En oo kyllä kuullu. Voitko kertoa missä päin sijaitsee ? Vois käydä joskus lounaalla. Käyköhän siellä lounassetelit ?

Luulen, että siellä käy vain aidot setelit. Mutta mihin ne ojennetaan kun heillä ei ole rintsikoitakaan alupöksyistä puhumattakaan.

• Yx Pässi
        o / h kirjoitti:

Luulen, että siellä käy vain aidot setelit. Mutta mihin ne ojennetaan kun heillä ei ole rintsikoitakaan alupöksyistä puhumattakaan.

Mä tiedän - oikeaan korvakäytävään tai vasempaan sieraimeen.

• .

Eli ensin saunotaan ja sitten syödään vasta ja käydään ruuan päälle maate.

eipäs kun saunan päälle maata.

• Minulle on opetettu, ettei ruualla saa leikkiä. Jos menet ruuan päälle maate, meet sit taatusti yksin!

• No tää nyt on taas ihan jumalattoman yksinkertanen juttu. Sää syät ja meet sitte mahalles maate. Se on siinä.
      Ja jos vielä onnistut nauttimaan siitä niin aika fakiiri oot;)
      H.J.E.S. (Hyvää Juhannusta Erityisesti Sulle)

• o = h ;)

K u i n ja myös hänen ladyllisyydelleen a-v :) Anteeksi että tunkeuduin näin sivusta, minulla on t a i p u m u k s i a tunkeutua eri yhteyksissä. Nyt lähden kahville, että rauhoitun:)

• Yx Pässi

No, jo yksinkertaista. Mut tota miten olis jos vois jotenkin olla seljällään. Käviskö mitenkään ? Mä en kohta jaksa olla ilman ruokaa. Vaikka sitten silmänruokaa-paremman puutteessa.
        HJES

• o = h ;) kirjoitti:

K u i n ja myös hänen ladyllisyydelleen a-v :) Anteeksi että tunkeuduin näin sivusta, minulla on t a i p u m u k s i a tunkeutua eri yhteyksissä. Nyt lähden kahville, että rauhoitun:)

Joo, kahvihan se just rauhottaa;)
        Sydämmellinen kiitos toivotuksesta ja sitä samaa myös sulle.
        Ps. Se joka tunkee ei voi olla taipuvainen..;)

• Yx Pässi kirjoitti:

No, jo yksinkertaista. Mut tota miten olis jos vois jotenkin olla seljällään. Käviskö mitenkään ? Mä en kohta jaksa olla ilman ruokaa. Vaikka sitten silmänruokaa-paremman puutteessa.
        HJES

Syö hyvä mies jotain, sen jälkeen mietiskelykin on paljon mukavampaa. Voit sä maata selälläskin mut ei se sitte vastaa alkuperäistä tarkotusta.
        Silmänruoka ei oo hyvä vaihtoehto, sä vaan kuivetut ja näivetyt ja nälkiinnyt lisää jokaisen kuolapisaran myötä. Kipase vaikka grillille ja tilaa makkaraperunat ja sitte kipinkapin kotia maate;)

• Jos tuosta ruuan sanasta ottaa yhden uun pois ja laittaa oon tilalle, ja lisää veen, niin sen päälle voi käydä maate, jos ei oo kovin pahakurinen.;)

• Yx Pässi

"Pahankurinen" ? Kumpi - siis mä vai se toinen ?

• exnikki

-Voi toki. Kokeileppa perunasalaatti petiä? Se ei ole lainkaan hassumpi alusta pikku tirsoille,-) Kabanossipaketeista (ovat nyt tarjouksessa) saa myös mukavan makuu matrassin, kun latoo tasaisen kerroksen...

• Yx Pässi

Eli niinkus nakit silmillä ja perunasalaatit rinnuksilla ? Voisin kokeilla.

• exnikki
        Yx Pässi kirjoitti:

Eli niinkus nakit silmillä ja perunasalaatit rinnuksilla ? Voisin kokeilla.

-Voihan sitäkin treenata jo, ettei tule sitten yllätyksenä aaton juhlissa...

• Ensimmäisenä ja ainoana järkevänä vaihtoehtona näen seuraavan päivän marinoituvat lihakimpaleet. Kuten kaukaiset sukulaisemme idässä pehmittivät lihan hevosen ja satulan välissä, voi sitä soveltaa nylypäivään helposti.

Paree ois sitte olla ihan hiljaa, varsinki vanhempien sukulaistätien kuullen jotta nyt ois tarjolla sitä välilihaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      266
      5341
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      64
      4536
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      121
      4310
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3730
    5. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3714
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3677
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      72
      3034
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      52
      2884
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      27
      2821
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2626
    Aihe